پارس ناز پورتال

زن ایده آل بهترین فوتبالیست جهان چه کسی است؟

زن ایده آل بهترین فوتبالیست جهان چه کسی است؟
 
کریستیانو رونالدو اخیرا با روزنامه اکیپ فرانسه گفت و گویی انجام داده و در مورد زن ایده آلش حرفهای جالبی زده است. ستاره پرتغالی در پاسخ به سوالی در مورد زن ایده آلش بدون لحظه ای درنگ گفت:نامزدم! او همه ویژگی هایی که من در یک زن به دنبالش هستم را داراست. علاوه بر زیبایی اش همه ویژگی های خوب دیگر را دارد. ایرنا در زندگی من واقعا نقش مهمی دارد و خیلی از من حمایت می کند. او در آینده همسری ایده آل برای من خواهد بود.

سوال بعدی که از کریس پرسیده شد این بود که آیا تا این حد که بلاتر گفته او شیفته رفتن به آرایشگاه و طراحی موهایش است. او پاسخ داد: دوست دارم که موهایم مرتب باشد و مدلهای جدیدی را امتحان کنم.
کریس در ادامه راجع به پسرش سه ساله اش، کریستینیو نیز صحبت کرد وگفت:می خواهم بهترین های دنیا را به پای پسرم بریزم.آرزو دارم که پسرم فوتبالیست شود و روزی جای من را پر کند ولی من او را مجبور نخواهم کرد که این مسیر را طی کند. ستاره پرتغالی همچنین راجع به زندگی شخصی اش گفت:خانواده من هم همراه با من در روزهای سخت، سختی می کشند ولی باید مثبت اندیش بود. مطمئنم که این روزها می گذرند.

 

زن ایده آل بهترین فوتبالیست جهان چه کسی است؟

کریس همچنین از عشق وعلاقه اش به کلکیسون اتومبیل هم صحبت کرد: من یک بنتلی، دو تا فراری، یک آئودی، یک پورشه، یک مازراتی، یک لامبورگینی و چند ماشین دیگر دارم که عاشقشان هستم.
اوهمچنین درمورد توپ طلا و پاسخ به این سوال که آیا صحبت های اخیر بلاتر و طرفداری اش از مسی باعث رسیدن توپ طلای امسال به ستاره آرژانتینی خواهد شدیاخیر گفت:حالا خواهیم دید.من ازاینکه این جایزه را در سال 2008 مال خودم کردم خوشحالم.

بیوگرافی ایرنا شایک: ایرنا شایک در یمانژلینسک روسیه بدنیا آمد. او می‌گوید بسیار غیر معمول به نظر می‌رسدو این را از پدرش به ارث برده و معتقد است مردم اغلب به اشتباه تصور میکنند که او اهل آمریکای جنوبی است. ایرنا می‌گوید: پدرم نسبت به اهالی روسیه از پوست تیره ای برخوردار  بود چرا که وی از نژاد تاتارهاست و  گاهی اوقات تاتارها هم می‌توانند شبیه برزیلی‌ها باشند." شایک می‌گوید: من چشم روشن را از مادرم به ارث بردم. مادرم یک پیانیست بود که موسیقی درس می‌داد او در باشگیر معلم بچه‌ها بود و پدرم در معدن زغال سنگ کارمیکرد.

 
او یک خواهر و برادر بزرگتر دارد که اسم خواهرش تاتیانا است. او در سن ۶ سالگی شروع به پیانو زدن کرد. در سن ۹ سالگی وارد مدرسهٔ موسیقی شد وبه مدت ۷ سال د آنجا تحصیل کرد. ایرنا دارای تجربیات زیادی شده بود در نواختن پیانو و آواز در گروه کر ولی همچنان از مادرش می‌خواست که موسیقی یاد او بدهد. هنگامی که او ۱۴ سال داشت پدرش از عوارض ناشی از سینه پهلو فوت کرد، و خانواده خود را با پول کم ترک کرد مادرش مجبور شد در روز ۲ جا کار کند تا برای خانواده پول کافی فراهم کند.

بعد از این که ایرنا از درس در دبیرستان را تمام کرد و وارد شغل بازاریابی شد ولی این شغل موقتی بود  و زود از آن کار خسته شد. اوبه همراه خواهر بزرگش به مدرسه زیبایی رفتند. در زمانی که وارد آنجا شد یک فرد از یک سازمان مدل محلی او را پسند کرد."دوشیزه چلیابینسک ۲۰۰۴" شرکت خواسته بود او را در مسابقه زیبایی دعوت کنند. و به این ترتیب وی به عنوان یک مدل وارد دنیای مد شد.