پارس ناز پورتال

زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس

مجموعه : اخبار سینما
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
1. کاترین هیگل
کاترین هیگل خانه اش را در لس آنجلس به فروش گذاشت کاترین هیگل و جاش کلی خواننده خانه مستعمراتی شان را در لس فلیز در منطقه معروف حادثه Hot Tub را در سال 2010 به فروش گذاشتند. کاترین هیگل در تمام مصاحبه ها توضیح داد که این دو نفر در حادثه Hot Tub بعد از شنیدن صدای فریاد همسایه ها به پلیس خبر دادند. این دو نفر خانه را در سال 2007 به مبلغ 2.55 میلیون دلار خریداری کردند؛ خانه دارای چهار اتاق خواب، سه و نیم حمام، کف پوش هایی با چوب سیاه، اتاق نشیمن، منظره های زیبا، بالکن پشتی، حیاط سرسبز، یک  استخر و یک سالن ماساژ است. همچنین محیط آن خصوصی است که هیچکدام از همسایه ها به آن دید ندارد. قیمت درخواستی آنها 2.659 میلیون دلار است.
 

 
2. جودی فاستر
جودی فاستر خانه اش در Bird Streets را می فروشد.جودی فاستر سال قبل خانه ای در بورلی هیلز انتخاب کرد و حالا او خانه اش را که مدت زمان زیادی در آن اقامت داشته و در اواسط دهه 90 خریده است، برای فروش گذاشته است. این خانه که سال ساخت آن 1935 است، 4 اتاق خواب، سه حمام کامل، دو حمام نیمه در هر سه طبقه، اتاق نشیمن پله دار، اتاق غذاخوری، آبدارخانه، اتاق نمایش، حیاط مرکزی با استخر و پاسیو، و بالکن های چندگانه، به علاوه سوئیت مهمان در بالای گاراژ با یک اتاق خواب، یک حمام، یک اشپزخانه کوچک و یک تراس سقف دار دارد. قیمت خانه 6.399 میلیون دلار.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
3. جنیفر آنیستون
تمام تغییرات در خانه Her Bel Air جنیفر آنیستون اجرا شده است.جنیفر آنیستون خانه بزرگ و دوست داشتنی اش را اوایل سال 2012 در Her Bel Air خرید (طراحی ان کار طراح درجه یک Quincy Jones می باشد) این خانه اکنون برای تمام سنین بازسازی شده است. نوسازی ها  کامل شده اند، جنیفر یک مرغداری در حیاط پشتی درست کرده؛ او همچنین یک باغ سبزیجات اضافه کرده است. جنیفر آنیستون چه کارهایی دیگری برای این خانه انجام داده است؟
 
یک اتاق خواب اضافه
یک اتاق خواب اصلی تغییر مدل داده شده
یک گاراژ بدون سقف اضافه
یک آشپزخانه  و حمام بازسازی شده (اما نه تغییرات اساسی)
تغییر و بازسازی استخر و سالن ماساژ
جابجایی پلکان
بازسازی خانه استخری
اضافه کردن یک بار جدید، کتابخانه و دستشویی زنانه
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس

4. بروس ویلیس
بروس ویلیس خانه اسپانیایی سال 1928 در بورلی هیلز را به مبلغ 22 میلیون دلار برای فروش گذاشت
بروس ویلیس خانه ای را که سال 2004 خریده بود برای فروش گذاشت. به گزارش پارس ناز این خانه 11 اتاق خواب (5 اتاق در خانه اصلی و 6 اتاق جداگانه در قسمت های دیگر) 11 حمام در مساحت 10.379 فوت مربع، زمین تنیس، سالن نمایش، حیاط داخلی، و تجهیزات داخلی مدرن که او همیشه آرزویش را داشته را داراست. او این خانه را 9 میلیون دلار خریده و حالا 22 میلیون دلار می فروشد.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
5. مریل استریپ
مریل استریپ خانه اش را در بورلی هیلز می فروشد مریل استریپ خانه ای را که متعلق به سال 1954 بود را به طراحی Honnold & Rex را در تپه های هالیوود خرید، این خانه اخیرا توسط Xorin Balbes بازسازی شده است.  خانه  درماه اکتبر 2012 به قیمت بالای 5.99 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و ظاهرا شانس با مریل استریپ و شوهرش یار بود چون در اوایل ماه فوریه خانه را به قیمت 4.5 میلیون دلار خریداری کردند. خانه 4 اتاق خواب، سه حمام، یک اتاق ضبط کاملا قابل تغییر و سیستم امنیتی که از کامپیوتر  یا تلفن هوشمند کنترل می شود، استخر، دسترسی مستقیم، گاراژ تهویه شده با آب دیونیزه شده مخصوص… اکنون هنری گرامر پسر خواننده/ ترانه نویس در اینجا زندگی می کند.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
6. کیتی پری
کیتی پری برای خرید خانه اش در Runyon 11.2 میلیون دلار پرداخت کرد کیتی پری ستاره پاپ یک املاک دار واقعی بوده که بعد از طلاق سرش را خیلی شلوغ کرده است، او یک خانه مستعمراتی را در غرب هالیوود اجاره کرده است. این هنرمند خانه دوبلکسش را در منهتن فروخت و  خانه ای در Laurel Canyon خریداری کرده و حالا به اینجا نقل مکان می کند.این خرید شاید باعث عصبانیت دیگران بخصوص ستاره های خیلی مشهورتر شود، اما شاید هم او عاشق پیاده روی کردن با سگش بر روی تپه هاست.
این خانه که از دو فضای مسکونی تشکیل شده به مساحت 3.95 آکردارای 4 اتاق خواب مدرن، وو دیگری به مساحت 4000 فوت مربع به عنوان خانه اصلی، یک خانه کلبه ای کنار استخر برای مهمان، و اصطبل می باشد. کیتی پری 3 میلیون دلار برای خانه مدرن و 8.2 میلیون دلار برای خانه اصلی و درمجموع 11.2 میلیون دلار پرداخت کرد.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
7. دورو باریمور
دورو باریمور خانه عروسی اش را در مونتسیتو می فروشد دورو باریمور خانه اش در مونتسیتو را در انجا با مشاور هنری ویل کوپلمان ازدواج کرد را برای فروش گذاشت. او از سسال 2010 حتی قبل از اینکه با کوپلمن آشنا شود صاحب این خانه بود.به گزارش پارس ناز او در ماه ژوئن همان سال مبلغ 5.705 دلار برای خرید این خانه پرداخت کرد. طراح خانه که متعلق به سال 1937 است چستر کارجلا است و زمین ان بیش از دو آکر است؛ خانه 6 اتاق خواب، 7 و نیم حمام، یک کتابخانه، یک اتاق غذاخوری، گالری سرپوشیده و شومینه های بسیار زیاد، اشپزخانه مدرن، اتاق صبحانه، آبدارخانه پیشخدمت، اتاق رختشوی خانه، خانه مهمان دو طبقه، گاراژ برای چهار ماشین، یک تراس خشتی، و درختان میوه دارد. قیمت درخواستی خانه 7.2 میلیون دلار است. درست قبل از عروسی کوپلمن خانه تجملی اش را در غرب هالیوود فروخت. خانه اصلی باریمور در این تپه است و گفته شده خیلی تماشایی است.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
8. هیو هفنر
در اینجا خانه هیو هفنر را می بینید که فقط برای همسرش خریده است.هیو هفنر رئیس پلی بوی خانه ای را برای همسرش خرید که وقتی خودش درگذشت او در این خانه زندگی کند. خانه فوق سال 2011 ساخته شد و دارای 4 اتاق خواب، 5 حمام، تراسهای زیاد، کفپوش چوب گردو، پلکان شناور، یک سالن تئاتر، محوطه ای برای بازی های ویدئویی، یک استخر و سالن ماساژ، و تکنولوژی هوشمند است. هیو هفنر این خانه را 4.995 خریده، اخیرا قیمت درخواستی برای خانه 5.495 میلیون دلار بوده است. اما اکنون این زوج با شادمانی در Playboy Mansion زندگی می کنند و قصد نقل مکان ندارند.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
9. کیت والش
کیت والش دوباره خانه دوست داشتنی اسپانیایی اش را در Los Feliz در لیست فروش گذاشت
میانگین قیمت های خانه در اوج قیمت ها در سال 2007 به حالت اول برنگشت، اما کیت والش بازیگر در آرزوی این است قیمت خانه اش به حالت قبل برگردد. این بازیگر بعد از عدم موفقیتش در فروش خانه اش در Los Feliz در سال 2011- به خاطر اینکه قیمت یک میلیون کمتر از سال 2007 و زمانی بود که او  خانه را خریده بود- دوباره خانه را برای فروش گذاشت.
 
او خانه را به قیمت 4.75 میلیون دلار خریداری کرده بود. فقط این خانه در قسمت شمالی بولوار Los Feliz،  4 اتاق خواب، 6 حمام، اتاق های عمومی دلپذیر و بزرگ، تعداد زیادی کاشی های قدیمی و یک ورودی باشکوه با پلکان دراماتیک دارد. خارج اینجا یک استخر، چمنزار بزرگ، و یک خانه مهمان با یک استودیو و دو دفتر کار وجود دارد.  خانه در سال 1928 ساخته شد.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
10. بیانسه نولز
آیا بیانسه و جی زی مبلغ 40 میلیون دلار برای خانه Malibu شر پرداخت کردند؟ بیانسه و جی زی مشهورترین زوج جهان برای خریدن خانه شر در Malibu 40 میلیون دلار هزینه کردند. این کارشان زیاد عجیب نیست چون خانه مایکل جکسون در Neverland Ranch را نیز خریدند، اما این خرید آخر سر و صدای زیادی کرد. این ملک یک عمارت رنسانسی ایتالیایی  6 اتاق خواب با سالن تئاتر و سالن ورزشی دارد، به علاوه محوطه تنیس دیوار کشیده، یک استخر، و گاراژ زیرزمینی و یک خانه مهمان دارد.
 
زیباترین خانه های میلیاردی بازیگران معروف جهان + عکس
 
 
 
 
اختصاصی پارس ناز