پارس ناز پورتال

نتیجه علاقه زیاده این خانواده انگلیسی به اندام جنیفر لوپز!

نتیجه علاقه زیاده این خانواده انگلیسی به اندام جنیفر لوپز!
 این دخترها “کارن” 20 ساله و “جنیفر” 23 ساله هستند که به خاطر علاقه شدید مادرشان به اندام جنیفر لوپز در سن 16 سالگی زیر تیغ جراحی رفته تا با صرف مبلغ زیادی به اندامی شبیه جنیفر لوپز  برسند. مادر این دخترها تا کنون بیش از 20 هزار پوند جهت انجام این اعمال جراحی پرداخته است.آنها در مصاحبه شان در این زمینه اعلام کردند ای کاش در سنین کم زیر تیغ جراحی نمی رفتند چرا که اکنون اندام آنها بیش از اندازه جلب توجه میکند.
 
 

به گزارش پارس ناز کارن 20 ساله میگوید: هرجا که میروم توجه همگان را به خود جلب میکنم و اندام من سریعا چشمها را به سمت من میچرخاند و این دقیقا مسئله ای است که مرا می آزارد.خواهر 23 ساله او نیز که یک فرزند دارد میگوید: اندام ما حتی زنان را بر می انگیزاند و غالبا از ما سوال میکنند که آیا این اندام واقعی ماست و این سوالات دیگر برای ما بسیار آزار دهنده است.
 
نتیجه علاقه زیاده این خانواده انگلیسی به اندام جنیفر لوپز!

جنیفر اولین عمل جراحی خود را در سن 15 سالگی با هزینه 4 هزار دلار انجام داد و در سن 16 سالگی عمل لیپوساکشن را روی بدن وی انجام دادند.کارن نیز اولین عمل جراحی اش با جراحی بینی اش و در سن 14 سالگی آغاز کرد. اما اکنون هردوی آنها از این اعمال جراحی پشیمان هستند.در انگلستان سن قانونی برای انجام اعمال جراحی زیبایی 16 سال است اما اکثر جراحان برای افراد زیر 18 سال این جراحیها را توصیه نمیکنند.