پارس ناز پورتال

بک لینک خود را به تسمینو سفارش دهید

بک لینک خود را به تسمینو سفارش دهید

یکی از متداول ‌ترین و بهترین روش‌ های بهبود سئو سایت و رتبه ‌بندی در نتایج موتور جستجوی گوگل؛ بک لینک‌ها هستند. شما به‌عنوان صاحب یک کسب ‌وکار یا وب‌سایت می‌توانید بک لینک‌های مناسب با محتوا و محصول خود را به کار ببرید.

 

اگر تجربه‌ای درزمینه بک لینک ندارید یا می‌خواهید این کار را به آژانس‌ها و پلتفرم‌های تبلیغاتی بسپارید؛ پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی تسمینو یک انتخاب هوشمندانه است. در ادامه تسمینو را معرفی و مزایای سفارش بک لینک از این پلتفرم را بیان می‌کنیم.

بک لینک خود را به تسمینو سفارش دهید

بک لینک چیست؟

بک لینک یا backlink به لینکی که از سایت‌های دیگر به سایت شما داده می‌شود، می‌گویند. در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل استفاده از بک لینک ‌ها تاثیر زیادی دارد. گوگل از طریق بک لینک صفحات جدید را پیدا می‌کند و برای آن کیفیت و مرتبط بودن بک لینک ‌ها با محتوا از تعداد آن‌ها مهم‌تر است. هرچه بک لینک از صفحات مرتبط و معتبرتر باشد، ارزش آن در افزایش اعتبار سایت بیشتر است.

 

برای مثال اگر شما یک سایت فروش لباس زنانه دارید اما بک لینک شما مربوط به یک مجله اینترنتی شیرینی فروشی باشد؛ تاثیر زیادی در دیده شدن سایت شما ندارد و حتی می‌تواند به ضرر شما نیز باشد.روش‌های اشتباه ایجاد بک لینک، خرید بک لینک به تعداد زیاد و بک لینک‌های غیر مرتبط آفت کسب‌وکار شما هستند.

 

برای سفارش یک بک لینک مناسب و مرتبط بهتر است این کار را به عهده آژانس تبلیغاتی تسمینو که دارای گروه متخصص در زمینه بک لینک، رپورتاژ آگهی و تولید محتوا است بسپارید بک لینک ها تاثیر مهمی در الگوریتم موتور جستجو، سئو و استراتژی کلی برای رشد وب سایت دارند. به بیان ساده، بک لینک را میتوان به مکالمه ای بین دو وب سایت با دامنه متفاوت تشبیه کرد، مکالمه ای برد-برد برای هر دو سایت.

 

معرفی تسمینو

تسمینو یک آژانس تبلیغاتی آنلاین با هدف کمک به صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین و صفحات وبی است که به دنبال پیشرفت، دیده شدن و بهبود مطالب خود هستند. تیم تخصصی تسمینو با انجام مشاوره رایگان به مشتریان خود آن‌ها را به‌طور کامل راهنمایی می‌کند.

 

بازاریابی در قالب کمپین‌های تبلیغاتی ازجمله دیگر کارهای این آژانس تبلیغاتی است. موفقیت و کیفیت تضمین‌شده تسمینو سبب شده است تا بیش از 1000 کسب‌وکار آنلاین مانند موتن‌رو، همیار آکادمی، همراه مکانیک و ایران سرور به آن اعتماد کرده و تجربه خود از همکاری رضایت‌بخش با این پلتفرم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

سفارش بک لینک در تسمینو

استراتژی تسمینو در ساخت بک لینک شامل پیدا کردن بهترین سایت‌ها باقابلیت بک لینک دهی، ساخت و انتشار رپورتاژ، پیداکرده سایت‌های مرتبط ازلحاظ محتوایی، مدیریت لینک و رپورتاژ و سنجش میزان بازخورد آن است. تمامی این مراحل انجام می‌شوند تا درنهایت یک بک لینک قوی به مشتری تحویل داده شود.

 

برای سفارش بک لینک می‌توانید به وب‌سایت تسمینو مراجعه و در قسمت سمت چپ بالای صفحه گزینه پنل کاربردی را انتخاب و بعد از عضویت در سایت و ورود به ‌حساب کاربری، سفارش خود را ثبت و تعرفه خرید بک لینک را مشاهده کند.

 

بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

بک لینک خود را به تسمینو سفارش دهید

اگر شک دارید که بین خرید رپورتاژ آگهی دائمی و بک لینک کدام برای شما مناسب‌تر است؟ بهتر است بدانید که بک لینک‌ها یک تاریخ استفاده مفید یا همان تاریخ انقضا دارند که بین 6 ماه تا یک سال است؛ اما رپورتاژهای متنی دائمی هستند و در درازمدت تاثیر بیشتری از بک لینک‌ها دارند.

 

بک لینک‌ها را باید هرچند وقت یک‌بار به‌روزرسانی کرد و در صورت توقف به‌روزرسانی و خرید بک لینک، رتبه شما در نتایج جستجو افت می‌کند. بااین‌وجود اگر سوالی دارید می‌توانید با پشتیبانی تخصصی تسمینو ارتباط برقرار کنید.

 

پشتیبانی تسمینو به‌طور رایگان و در طول تمامی ساعات روز و هفته پاسخگو و راهنمای مشتریان عزیز است. برای دریافت شماره پشتیبانی یا ارتباط متنی می‌توانید به قسمت تماس با ما در سایت رفته یا با جستجوی تسمینو در فضای مجازی این کار را انجام دهید.

 

هزینه سفارش بک لینک

برای اطلاع دقیق از قسمت رپورتاژ آگهی و بک لینک؛ ابتدا مشخص کنید که برای محتوای شما کدام مناسب‌تر است تا هزینه‌ای که قرار است بپردازید به هدر نرود. سپس با ورود به پنل کاربری تسمینو می‌توانید تعرفه‌های مربوط به خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی را مشاهده کنید. البته لازم به توضیح است که تسمینو سعی دارد تا بهترین کیفیت خدمات انجام‌شده را درازای قیمتی مناسب برای مشتریان خود انجام دهد.

 

کلام پایانی

اگر دنبال دیده شدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل هستید، به‌عنوان یک‌راه آسان استفاده از بک لینک توصیه می‌شود. تسمینو با داشتن یک استراتژی حساب‌شده و دقیق، می‌تواند سفارش بک لینک شمارا به بهترین شکل انجام دهد. کیفیت بالای کار انجام‌شده، قیمت مناسب و نحوه کار آسان با پلتفرم تسمینو موجب رضایت و ماندگاری مشتریان آن شده است.