پارس ناز پورتال

تماشای فیلم در بهترین سالن‌های سینما در سه تور آسیایی!

تماشای فیلم در بهترین سالن‌های سینما در سه تور آسیایی!

خیلی از ما در تورهای خارجی، به سراغ سالن‌های سینما می‌رویم و به تماشای فیلم‌های روز دنیا می‌پردازیم. پیشنهاد ما این است که برای این تجربه دلچسب، به سراغ بهترین سالن‌های سینما رفته و در مجموعه‌هایی جذاب و برخی اوقات خاص، به دیدن فیلم بپردازید.

 

تماشای جدیدترین فیلم‌‌ها در بهترین سینماها در تور تایلند

اگر در تور تایلند به بانکوک می‌روید، امکان تماشای فیلم در بهترین سینماهای منطقه را خواهید داشت. مجموعه‌های سینمایی بسیار زیادی در پایتخت تایلند وجود دارد که هر کدامشان، از بهترین امکانات بهره می‌برند. بعضی‌ها هم که از لاکچری‌ترین مجموعه‌های سینمایی در کل دنیا محسوب می‌شوند.

 

یکی از معروف‌ترین آن‌ها، مجموعه‌ی سینمایی Central Embassy در مرکز خریدی به همین نام است که جزو لاکچری‌ترین‌ها در دنیا به حساب می‌آید. طراحی این مجموعه به دست یک معمار مبتحر انجام شده و همه چیز در این مکان، تجملی باور نکردنی دارد که اصلا شبیه به هیچ سالن سینمای دیگری در جهان نیست.

تماشای فیلم در بهترین سالن‌های سینما در سه تور آسیایی!

برای تجربه یک مجموعه سینمای جذاب و مدرن، حتما به سراغ Paragon Cinemaplex بروید که دارای 16 سالن بسیار عالی در کلاس جهانی بوده که شامل 9 سالن استاندارد، چند سالن لاکچری، سالن مخصوص کودکان و نوجوانان و فیلم‌های کوتاه چند بعدی است.

 

این مجموعه در مرکز خرید سیام پاراگون قرار داشته و به راحتی در دسترس خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید که تمام گزینه‌هایی که در نوشته‌ی امروزمان به آن‌ها می‌پردازیم، همگی فیلم‌ها را با زبان اصلی پخش می‌کنند.

 

تعداد مجموعه‌های سینمایی و سالن‌های بسیار خوب در بانکوک آن‌قدر زیاد است که تنها لیست کردن نام‌ آن‌ها نیز از حوصله این نوشته خارج است اما در شهرهای دیگر تایلند -مخصوصا مقاصد گردشگری محبوب- هم سالن‌های سینمای بسیار خوبی پیدا خواهید کرد.

 

برای مثال اگر بخواهید در سفر به پوکت فیلم ببینید، بهتر است به مجموعه سینمایی بزرگ و جذاب SFX Cinema Central رفته یا در پاتایا به سراغ SFX Central Pattaya Beach بروید.

 

در واقع از ویژگی‌های سفر به تایلند این است که امکانات مناسبی در تمامی مقاصد محبوب این کشور تهیه دیده شده و رفتن به هر گوشه از این کشور زیبا، لذت بخش است. اگر شما هم قصد رفتن به تور تایلند را دارید، بد نیست سری به صفحه تور این کشور در وب‌سایت آژانس آویسا تراول بزنید.

 

این آژانس مسافرتی جزو بهترین اجرا کننده تورهای جنوب شرق آسیا بوده و خدماتی فوق‌العاده را برای سفرهایش ترتیب می‌دهد.

 

تماشای فیلم بر روی شن‌های ساحلی در تور بالی

 

در تور بالی شما می‌توانید به سراغ سینماهای خاص رفته و در جاهایی متفاوت فیلم ببینید اما قبل از این که به این موارد بپردازیم، ابتدا از بهترین سالن‌های سینمای جزیره برایتان بگوییم. مجموعه‌ی سینمایی Cinepolis در مرکز خرید Lippo با داشتن چند سالن مدرن و عالی که با کیفیت بسیار خوب صوتی و تصویری، جدیدترین فیلم‌ها را به روی پرده می‌برند.

 

این مکان جدا از سالن‌های بزرگ و فوق‌العاده‌ای که دارد، دارای یک سالن گُلد نیز هست که ظرفیت محدود، صندلی‌های چرم با کیفیت و امکان سفارش غذا را نیز برایتان فراهم خواهد کرد.

تماشای فیلم در بهترین سالن‌های سینما در سه تور آسیایی!

مجموعه سینمایی Beachwalk Cineplex Cinema XXI Premiere گزینه‌ای جالب برای تماشای فیلم در بالی به حساب می‌آید. این مکان در یکی از بهترین جاهای شهر واقع شده و مجموعه‌ای از سالن‌هایی با ظرفیت محدود است که در آن‌ها همراه با فیلم، غذای با کیفیت و نوشیدنی‌های خیلی خوب سرو می‌شود.

 

سالن‌های کوچک این مکان، تنها دارای 50 صندلی هستند. مجموعه‌ی Black Box Movies نیز فضای جالبی دارد و در آن‌جا شما بلیط یک صندلی را نمی‌گیرید، بلکه سالن‌های سینمای بسیار کوچک با ظرفیت 8 نفر وجود دارند که آن‌ها را رزرو کرده و فیلم برایتان در یک محیط اختصاصی با پذیرایی نمایش داده می‌شود.

 

اما تا زمای که در بالی هستید، حتما یک شب از اقامتتان در این جزیره را به تماشای فیلم در Yema Kitchen اختصاصی دهید. این مکان که در کانگو واقع شده، یک سالن روباز فوق‌العاده جذاب دارد که در ساحل ساخته شده و هر شب در آن فیلم‌های کلاسیک به نمایش در می‌آید. پخش فیلم هر شب از ساعت 8 آغاز می‌شود و در محیط ساحل صندلی راحتی تهیه دیده شده و از مهمانان پذیرایی به عمل می‌آید.

 

تماشای فیلم در سینماهای جذاب مراکز خرید در تور مالزی

 

اگر قصد سفر به کوالالامپور را دارید، مطمئن باشید که برای تماشای فیلم هیچ مشکلی نخواهید داشت چون این شهر نیز چندین مجموعه‌ی سینمایی معرکه در خود دارد که با سالن‌‌های نمایش مدرن و دیدنی خود، ساعاتی عالی و خاطره‌انگیز برا برایتان رقم می‌زنند.

تماشای فیلم در بهترین سالن‌های سینما در سه تور آسیایی!

یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های سینمایی کوالالامپور، Golden Screen Cinemas است که امکانات صوتی و تصویری آن، از جمله بهترین‌ها در جهان به حساب می‌آید. سالن Onyx که مهم‌ترین سالن نمایش این مجموعه است، برای اولین بار به جای پروژکتور از LEDهای خاص برای نمایش فیلم استفاده می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

این مجموعه سینمایی در مرکز خرید میدولی مگامال قرار گرفته و یک شعبه دیگر نیز در تروپیکانا گاردنز مال دارد.از دیگر برندهای محبوب در کولالامپور، باید به TGV اشاره کرد که دارای مجموعه‌های سینمایی بزرگ و جذاب در این شهر و حتی دیگر شهرهای مالزی است.

 

TGV مجموعا 8 مجموعه سینمایی در کوالالامپور داشته که 54 سالن نمایش فیلم را شامل می‌شوند. از این میان، شعبه مرکز خرید سانوی ولاسیتی مال، از همه بهتر بوده، دارای سالن IMAX بوه و تقریبا تمامی فیلم‌های مهم روز در آن‌جا پخش می‌شوند.

 

آیا در دیگر مقاصد گردشگری مالزی نیز، سینمای خوب پیدا می‌شود؟ شک نکنید! همین TGV 4 مجموعه سینمایی در پنانگ دارد که یکی از آن‌ها، هم دارای سالن IMAX بوده، هم سالن Onyx دارد که از صفحه نمایش LED بهره می‌برد و هم سالن نمایش Infinity Atmos برایش در نظر گرفته شده است.

 

در واقع کیفیت این سالن‌های سینما در شهرهای مختلف به گونه‌ای است، که خودشان یکی از فعالیت‌های تفریحی مهم در زمان سفر به حساب می‌آید. پس اگر قصد رفتن به تور مالزی را دارید، حتما برنامه‌ریزی کنید تا شبی را برای تماشای فیلم‌های برتر دنیا یا دیدن جدیدترین انیمیشن هالیوودی در این مجموعه‌های سینمایی سر کنید.