پارس ناز پورتال

تور آنتالیا؛ گشت و گذار در هتل‌های یوآل (Uall)!

تور آنتالیا؛ گشت و گذار در هتل‌های یوآل (Uall)!

همه ما کشور ترکیه را به عنوان یک کشور توریستی با شهرهای مختلف هدف گردشگری می‌شناسیم که در این میان بعد از استانبول می‌توان به شهر آنتالیا اشاره کرد که به حق باعث افزایش محبوبیت تور ترکیه و به تبع آن تور آنتالیا شده است.

 

در واقع از شهرهایی که تحت عنوان مقاصد تفریحی شناخته می‌شوند انتظار می‌رود که خدمات باکیفیت و گردشگرپسند را به مهمانان خود ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در ارائه خدمات کیفی در تور آنتالیا نقش مهمی ایفا می‌کند هتل‌های آل و یوآل آن هستند.

 

در کنار گردش سراسر تفریح و هیجان در سواحل شگفت‌انگیز، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی، مراکز خرید و … در تور آنتالیا، استراحت در یک هتل چهار یا پنج ستاره بر کیفیت تجربه سفر گردشگران خواهد افزود.

 

استراحت‌های مهیج مدیترانه‌ای در کنار آب و هوای مطلوب و معتدل و اقامت در یک هتل یوآل ساحلی به طور حتم دلخواه بسیاری از مسافران است تا یک تور آنتالیا 6 شب و 7 روز را سرشار از لذت کنند. قابل ذکر است که مناطق توریستی بلک، کمر و لارا گوی سبقت را در احداث هتل‌های لوکس از سایر مناطق آنتالیا ربوده‌اند.

تور آنتالیا؛ گشت و گذار در هتل‌های یوآل (Uall)!

هتل‌های آل برای اقامت در تور آنتالیا

 

هتل‌ها در هر مقصد گردشگری، یک بخش جدایی‌ناپذیر از تور محسوب می‌شوند و در واقع نقش بسیار حیاتی دارند. در سفر با تور آنتالیا نیز ما شاهد این موضوع هستیم که هتل‌های بی‌نظیر آن توانسته‌اند باعث جلب رضایت گردشگران شوند.

 

هتل‌های لاکچری آنتالیا با خدمات آل و یوآل چنان باعث سرگرمی مهمانان خود می‌شوند که حتی گاهی مسافران ترجیح می‌دهند تمام وقت خود را در هتل سپری کنند. هتل‌های آل که مخفف نام (All Inclusive) هستند انواع امکانات و تفریحات نظیر استخر، باشگاه، اتاق‌های شیک و لوکس، پارک آبی، غذاهای متنوع و خوشمزه، نوشیدنی‌های مختلف ، اجرای برنامه‌های هنری و تئاترهای مهیج و دیگر تفریحات را در اختیار مسافران خوش قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره UALL قرار می‌دهند.

 

جالب است بدانید که تفاوت خدمات آل با خدمات یوآل در هتل‌ها، این است که مهمانان هتل‌های آل تنها تا ساعت دوازده شب می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده کنند و اگر بعد از ساعت دوازده شب میل به غذا و نوشیدنی داشته باشند باید بابت آن هزینه پرداخت کنند.

 

همچنین اگر می‌خواهید تور آنتالیا خود را روی هتل آل رزرو کنید اطلاع داشته باشید که تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها در هتل‌های آل کم‌تر از یوآل بوده لذا به هنگام خرید به آن دقت داشته باشید.

 

هتل‌هایی نظیر هتل‌های چهار ستاره سندر (Cender)، هتل ریوس بیچ (Rios Beach) و هتل پنج ستاره آرمیر ریزورت اند اسپا (Armir Resort & Spa) از جمله هتل‌های با خدمات آل بوده که می‌توانند در تور آنتالیا محلی بی‌نظیر برای اقامت باشند.

تور آنتالیا؛ گشت و گذار در هتل‌های یوآل (Uall)!

هتل‌های یوآل قلب تپنده تور آنتالیا

بدون شک هتل‌های یوآل در مقصد پرطرفداری مانند آنتالیا نقش پررنگی دارند چرا که تور آنتالیا هتل یوآل یک سفر کامل و لبریز از هیجان خواهد بود. پیش‌تر اشاره کردیم که هتل‌های یوآل یکی از نمادهای گردشگری آنتالیا محسوب شده چرا که انواع خدمات را با بهترین کیفیت به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

 

یوآل که کوتاه شده عبارت (Ultra All Inclusive) است به سطحی از خدمات هتل‌های آنتالیا اطلاق می‌شود که تمام وعده‌های غذایی، میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها، تفریحات و همه خدمات دیگر این هتل‌ها به صورت رایگان در طول بیست و چهار ساعت در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می‌گیرد.

 

تورهای تفریحی آنتالیا روی هتل‌های باکیفیت و لوکس یوآل می‌تواند هزینه سفر را برای گردشگران افزایش دهد ولی خدمات متنوعی در قبال هزینه دریافتی در دسترس مسافران قرار می‌دهد.

 

این تنوع، بیش‌تر در نوشیدنی‌ها و غذاهای هتل‌های یوآل دیده می‌شود چرا که در خدمات غذایی این هتل‌ها، غذاهای گران‌قیمت دریایی هم یافت می‌شود که در هتل‌های آل وجود ندارند.  تور آنتالیا با هتل‌های مجلل و دارای رستوران‌های لاکچری و بین‌المللی طعمی دیگر از سفر را به گردشگران ارائه خواهد کرد.

 

این هتل‌های بازدیدکنندگان را از گشت و گذار در سطح شهر بی‌نیاز می‌کنند چرا که هر آنچه برای یک سفر لذت‌بخش لازم باشد را در خود گنجانده‌اند. علاوه بر خدمات سرو غذا و نوشیدنی در هتل‌های یوآل آنتالیا نباید از امکانات رفاهی آن‌ها نظیر رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های لوکس، پارک‌های آبی، ساحل‌های اختصاصی، امکانات بدنسازی و اسپا و … آن‌ها غافل شد که اقامت مهمانان تور آنتالیا را رویایی خواهند کرد.

 

هتل‌های 5 ستاره یوآل فراوانی در آنتالیا وجود دارند که خود در حکم جاذبه گردشگری نقش ایفا می‌کنند که هتل‌های مانند آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara)، مجموعه هتل های سوئنو(Sueno) ، دایمابیز (Daima Biz)، رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara)، سنستیو پریمیوم ریزورت اند اسپا (Sensitive Premium Resort & Spa)، آکواورلد بلک (Aquaworld Belek) و بسیاری از هتل‌های دیگر دارای خدمات یوآل در تور آنتالیا هستند.

تور آنتالیا؛ گشت و گذار در هتل‌های یوآل (Uall)!

آیا خواهان خرید تور آنتالیا هستید؟!

پیش از سفر به هر شهر یا هر مقصد گردشگری، کسب اطلاعات در مورد تورها و آفرهای آن از یک مرجع معتبر لازم و ضروری هست لذا مسافران محترم می‌توانند در راستای احترام به حق انتخاب خود یکی از آن‌ها را برگزینند.

 

حتی تور آنتالیا لحظه آخری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مسافران گرامی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز به نشانی salamparvaz.com اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین برای خرید یا رزرو تور مورد نظر خود نیز می‌توانند با شماره 22221500 تماس حاصل نمایند.