پارس ناز پورتال

خانم ها به این نیازهای شوهرتان توجه کنید

خانم ها به این نیازهای شوهرتان توجه کنید

خانم ها به این نیازهای شوهرتان توجه کنید 

مردان در زندگی توقعاتی دارند که بانو ها احتمالاً از آنها غافل باشند, برای اینکه هرچه اکثر دل همسرتان را به دست آورید برایتان نکاتی داریم. کلید زندگی زناشویی پیروز, فداکاری هست. اگر بتوانید نیازهای همسرتان را به نیازهای خودتان ترجیح دهید, در مسیر درستی قرار خواهید گرفت.

 

اینکه نیازهای شوهرتان را جوابگو باشید, هرگز به این معنی نیست که شما در نقش یک زن و همسر, نقش کمرنگ‌تر یا رتبه‌ي پایین‌تری دارید. اگر واقعا عاشق همسرتان باشید, پس دوست دارید خوشحالش کنید و موارد زیر, با وجود ساده بودن, شوهرتان را خوشحال و خوشنود خواهد کرد.

 

نیازهای هر مردی متفاوت هست اما به قول‌ي «Willard F. Harley» اکثر مردها نیازهای اساسی یکسانی دارند. هر چند هر انسانی منحصربفرد هست اما این نیازهایی هست که اکثر آقایان دارند.

 

۱. همراهی کردن در تفریحات مورد علاقه

من و همسرم از دسته زوج‌هایي هستیم که به سختی می توانیم وجه اشتراک پیدا کنیم, مخصوصا در مورد سرگرمی و تفریح. هر کدام از ما از فعالیت‌هایي خاص خود ما لذت میبریم که گرچه در زندگی مشترک می تواند چیز خوبی باشد. اما وقتی با هم هستیم, کاری را می کنیم که او دوست دارد.

 

گذراندن اوقات فراغت بعدازظهر با بازی گلفِ هرگز چیزی نبوده که من انتخابش کنم, اما این اتفاقی هست که می‌افتد و در نهایت هم, اوقات بسیار خوبی داریم. با علاقه نشان دادن به سرگرمی‌هاي شوهرتان,به او اثبات کنید که برای‌تان مهم هست. او هم برای جبران, زمان‌هایي را به سرگرمی مورد علاقه‌ي شما اختصاص خواهد داد.

 

۲. کامیابی جنسی

گرچه این موضوع دلنازک و مهمی هست. چیزی که من و همسرم یاد گرفته‌ایم این هست که به ارتباط‌ي جنسی هرگز بعنوان یک بازی برد و باخت نگاه نکنیم یا خودداری از آن را بعنوان تنبیه در نظر نگیریم. چون اینکار فقط باعث تشدید احساس منفی و خشم و دلخوری میشود. ارتباط‌ي جنسی بهتر از هر چیز دیگری میتواند

 

زن و شوهر را به هم نزدیک کند, پس اگر این جنبه از زندگی زناشویی‌تان برای شوهرتان مهم هست, باید برای شما هم مهم باشد. چه یقین داشته باشید و چه نه, صمیمیت و کیفیت ارتباط‌ي جنسی, به طرز فکر و تلاش طرفین بستگی دارد.

 

۳. تحسین کردن

در یک ارتباط‌ي تندرست, شوهر شما وظایف خودش را بر عهده دارد؛ شغلش, بردن بچه‌ها به مدرسه, یا حتی ماندن در منزل و مراقبت از بچه‌ها و یا هر کار دیگری. اکثر کارهایی که میکند ممکن هست دیده نشوند. احتمالا واقعا به چشم‌تان نیاید که همسرتان

 

هر روز چه کارهایی برای خانواده‌اش انجام می دهد و برای همین هم, تلاش‌هایش را به راحتی فراموش کنید. اما یادتان باشد هرازگاهی که ممکن شد, به شوهرتان نشان دهید و بگویید چقدر دوستش دارید و بابت تمام کارهایی که برای‌تان میکند, قدردانش هستید و تحسینش میکنید.

 

۴. فضایی آرام و پشتیبانی‌گر

داشتن منزل‌اي آرام که به خوبی اداره شود, چیزی هست که خیلی اکثر از آن چه فکرش را بکنید اهمیت دارد. شما و شوهرتان ممکن هست کارهای منزل را تقسیم کرده باشید یا احتمالاً به علت کار سنگین‌تری که در بیرون از منزل انجام میدهد, مسئولیت‌هاي کمتری در منزل به عهده‌اش باشد. به هر حال داشتن فضایی امن و آرام چیزی هست که نیاز به همکاری دارد و برای مرد منزل, مثل یک منبع انرژی عمل میکند.

 

۵. یک همسر خوشگل!

درست هست که در زندگی مشترک, مخصوصا وقتی سالها از عمر آن قبل باشد, احساس راحتی با همسر, حس بسیار خوبی دارد, و انجام کارهای منزل, رسیدگی به بچه‌ها و تمام روزمرگی‌هایي که بیشترشان وقتی برای رسیدن به ظاهرمان باقی نمیگذارند,

 

جزئی از عادت‌ها شده‌اند, اما اجازه ندهید بهم ریخته بودن اوضاع ظاهری شما برای شوهرتان یک عادت شود. کوشش کنید برای همسرتان زیبا باشید. اگر میدانید چند دقیقه‌ي دیگر به منزل میرسد, همه ي‌ي کارهای نیمه تمام را رها کنید, و این چند دقیقه را به خودتان برسید. مطمئن باشید وقتی شوهرتان پا به درون بگذارد, تفاوت را در حس و حالش خواهید دید, ضمنا خودتان هم حس خیلی بهتری خواهید داشت.

 

 به گزارش پارس ناز دقت کردن به نیازهای گفته شده, یک راه بسیار فوق العاده برای گودی دادن به صمیمت‌هاي زناشویی‌تان هست. زندگی مشترک شما چه با مشکلاتی روبرو باشد و چه نه, اگر هر دوی شما به فراهم سازی نیازهای همدیگر اهمیت بدهید, پیوندی مستحکم‌تر خواهید داشت.