پارس ناز پورتال

معرفی شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

معرفی شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

چکیده : معرفی شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 آشنایی با محبوب ترین و قویترین کاراکترهای Mortal Kombat 11 اصلی ترین چهره های شرور بازی

 

از زمان معرفی بازی Mortal Kombat 11، طرفداران این سری منتظر معرفی شخصیت های جدید و قدیمی این بازی بودند. در این مطلب در مورد شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 صحبت خواهیم کرد که حضورشان در بازی به صورت رسمی تایید شده است.

 

شخصیت شائو کان Shao Kahn

 

شائو کان دومین شرور اصلی در خط داستانی سری Mortal Kombat است که برای اولین بار در قسمت دوم این مجموعه ظاهر شد. ظاهر غیرمعمول و صدای وحشتناک او، شائو کان را برای بسیاری از افراد که به تنهایی به نبرد نهایی مورتال کمبت آمده بودند تا او را شکست دهند، تبدیل به یک کابوس کرد. داستان و سبک بازی او هنوز مشخص نشده است. اما این شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 به عنوان یک جایزه پیش خرید در بازی ظاهر می شود.

 

باراکا از اولین شخصیت های بازی مورتال کمبت 11

 

یکی از اولین شخصیت هایی که برای سری 11 این بازی تایید شد، Baraka بود. او برای اولین بار در قسمت دوم این مجموعه حضور پیدا کرد و غیبت او در Mortal Kombat X احساس می شد. در این قسمت باراکا پرچم قبیله خود تارکاتان را با خود حمل می کند.

 

قبیله ای که در گذشته در خدمت “شائو کان” بود ولی به نظر می رسد، اکنون شخصیت باراکا آن ها را رهبری می کند. تایید حضور این شخصیت وحشتناک مورتال کمبت 11 بسیاری از طرفداران را خشنود کرد و همانطور که از حرکات او پیداست، او بیش از هر زمان دیگری خشن و بی رحم شده است.

 

شخصیت اسکارلت Skarlet

اسکارلت نیز مانند برخی دیگر از شخصیت های بازی مورتال کمبت 11، ظاهری تایید نشده و شایعه ای داشت. تا اینکه در سال 2011 در ریبوت این مجموعه به عنوان یک شخصیت DLC بازگشت.

 

او همچنین در میان شخصیت هایی است که در زمان باز شدن قسمت یازدهم در بازی ظاهر می شود. نقش او در داستان هنوز مشخص نیست، اما مشت های اسکارلت و قدرت استفاده از “خون” او را از بقیه شخصیت ها متمایز می کند.

 

سونیا بلید از قوی ترین شخصیت های بازی مورتال کمبت 11

 

سونیا بلید اولین شخصیت زنی است که در Mortal Kombat 11 ظاهر می شود. در داستان پس از وقایع قسمت X، او همچنان یکی از اعضای نیروهای ویژه برای محافظت از جهان است و دست از این کار بر نمی دارد. سونیا در حین انجام بازی ها از تجهیزات و ابزارهای نظامی برای افزایش قدرت خود برای تسخیر عرصه استفاده می کند.

 

گرس جدیدترین شخصیت بازی مورتال کمبت 11

جدیدترین شخصیت سری Mortal Kombat گرس می باشد. او شرور اصلی Mortal Kombat 11 در کنار کرونیکا است، و دست راست او به حساب می آید. علاوه بر این، از صحبت های او می توان فهمید که بسیار آرام و جدی است و آماده است. برای رسیدن به اهداف کرونیکا هر کاری که لازم است انجام دهید.

 

بررسی شخصیت ساب زیرو sub zero

کوای لیانگ که گمان می رود نام اصلی او باشد، اکنون با رقیب و متحد خود اسکورپیون بازگشته است. او رئیس معبد و قبیله Lin Kuei بود و به نظر می رسد که او و قبیله اش بار دیگر نقشی کلیدی در داستان بازی خواهند داشت. ضربات ساب زیرو نسبت به قبل تغییر چندانی نکرده است، اما او بسیار سریعتر و نسبتاً سخت تر شده است.

معرفی شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

شخصیت اسکورپیون در mortal kombat 11

اسکورپیون یا هانزو هاساشی یکی از بازماندگان قبیله شیرای ریو است. به عقیده بسیاری، او در کنار Sub Zero محبوب ترین شخصیت مورتال کمبت 11 است. طبق داستان فعلی اسکورپیون، او باید به شکل انسانی خود باشد و به تجارت قبیله خود مشغول باشد.

 

هنوز توضیحی در مورد جایگاه او در داستان ذکر نشده است، اما با خرید اکانت مورتال کمبت 11 برای ps5 و نمایش گیم پلی او می توان فاش کرد که او می تواند به ریشه های شیطانی خود بازگردد تا جلوی دشمنانش را بگیرد.

 

شخصیت ریدن Raden

 Raiden نیز یکی از شخصیت های حاضر در مراسم رونمایی از بازی بود. او قبلا مامور خدایان روی زمین بود تا از آنها محافظت کند و مبارزان را برای مسابقات Mortal Kombat جذب کند، اما به دلیل اتفاقات قسمت X به نوعی دچار لرزش شخصیتی شد و از روش های خشونت آمیز و غیرمتعارف برای محافظت از زمین استفاده کرد. این لرزش شخصیتی حتی در نحوه مبارزه او در دمو بازی مشهود بود. او را یکی از شخصیت های اصلی داستان مورتال کمبت این شماره نیز می دانند.

 

کینو kano از قدیمی ترین شخصیت های مورتال کمبت 11

 

یکی از قدیمی ترین شخصیت های بازی، از قسمت اول تا آخرین نسخه کینو رهبر گروهی به نام «اژدهای سیاه» است، که ماموریت آن تامین سلاح برای دنیای بیرون و نیروهای شائو خان ​​بود. دشمنان اصلی او «سونیا بلید» و «جکس» هستند. هیچ تصویری از گیم پلی کینو نشان داده نمی شود، اما منتظر حملات لیزری با چشمان مصنوعی و چاقوی او باشید.

 

D’vora دورا

او یکی از شخصیت های جدید سریال است که در قسمت X نیز حضور داشت. در داستان ظاهراً او در خدمت کوتال کان است، اما بعداً مشخص شد که او یکی از مهره ها و بازیکنان اصلی شیناک و کوان بوده است. تاکنون هیچ توضیحی درباره گیم پلی یا داستانی از Deora دیده و شنیده نشده است و تنها وجود این شخصیت مورتال کمبت 11 تایید شده است.

معرفی شخصیت های بازی مورتال کمبت 11 Mortal Kombat

شخصیت کابال در بازی

کابال شخصیت عجیبی بود که از زمانی که برای اولین بار در قسمت سوم Mortal Kombat ظاهر شد، طرفداران خاصی پیدا کرد. اگرچه شخصیت او در طول سال ها دستخوش تغییراتی شده است، اما همیشه از کابال به عنوان شخصیتی یاد می شود که به جای عضویت در گروه “اژدهای سیاه” از “کینو” و گروه تروریستی اش جدا شده است.

 

او در حالی که صورتش زیر شمشیر و نقاب مخصوصی پنهان شده بود بازگشت. شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به سایت های خرید اکانت مثل اکانتی شاپ اقدام به خرید بازی mortal kombat 11 نمایید. اکانتی شاپ این اکانت ها را با قیمتی مناسب به شما دوستان عزیز ارائه می دهد.

 

جید از شخصیت های مورتال کمبت 11

 

شخصیت تایید شده جدید در Mortal Kombat 11، Jade اولین بار در قسمت دوم سری بازی ظاهر شد. او در آخرین نسخه Mortal Kombat با شمشیر سه تایی معروف و میله بلند خود ظاهر شد. او با عصای خود می تواند هر هدفی را که به سمتش پرتاب می شود به سمت دشمنان بازگرداند، جید یکی از شخصیت هایی است که طرفداران برای بازگشت او بسیار منتظر بودند.

 

شخصیت جانی کیج

جانی کیج ستاره فیلم های اکشن و یکی از قهرمانان اصلی سری Mortal Kombat است. او مانند سونیا و رایدن یکی از شخصیت هایی است که در نیمه اول سریال ظاهر شد. اگرچه جانی در داستان بازی پیر است، اما همچنان بامزه و شوخ طبع است.

 

حرکات کلاسیک جانی در کنار حرکات جدیدش باعث شد که بیشتر از هر شخصیت دیگری منتظر بازی در نقش او باشیم. او نه تنها در طول مبارزه از فیلم هایش کمک می گیرد، بلکه با مکانیک ضربات مهلک خود، به حریفش جایزه ای شبیه اسکار می دهد.

 

این پایان کار او نیست و چه چیزی می تواند عجیب تر و خنده دارتر از ضربه Fatality این شخصیت بازی مورتال کمبت 11 باشد که شبیه فیلمی از پشت صحنه است که برای یکی از خاص ترین اجراهای بازی ساخته شده است.

 

علاوه بر این شخصیت، کاراکتر کیسی کیج که دختر جانی کیج و سونیا بلید هست نیز وجود دارد. او به عنوان یک جنگنده نسل جدید در سری 11 Mortal Kombat شناخته می شود که اولین بار در قسمت X ظاهر شد. حالا کیسی کیج در قسمت یازدهم این مجموعه بازی بازگشته است. سبک مبارزه او بیشتر از قبل متوجه والدینش می باشد.