پارس ناز پورتال

نکات حرفه ای عطر زدن برای خانم ها و آقایان

نکات حرفه ای عطر زدن برای خانم ها و آقایان

چکیده : همیشه بوییدن رایحه های خاص، خاطرات بسیاری در ما زنده می کند. حقیقت این است که به همان میزان که لباس پوشیدن در اهمیت دارد، بوی خوش بدن و لباس هم مهم است.

 

همیشه بوییدن رایحه های خاص، خاطرات بسیاری در ما زنده می کند. حقیقت این است که به همان میزان که لباس پوشیدن در اهمیت دارد، بوی خوش بدن و لباس هم مهم است. اینکه بوی خوبی بدهید، در همان لحظه اول احساس مثبت و شیک بودن را به طرف مقابل تان منتقل می کند.

 

اگر دوست دارید بوی عطر تان ماندگارتر باشد، باید با نکات حرفه ای عطر و ادکلن زدن آشنا شوید.یکی از جذاب ترین ادکلن های، ادکلن ساواج است که در مه استایل با قیمت مناسب ارائه می شود.

 

بهترین نقاط بدن برای اسپری عطر و ادکلن

 

معمولا همه افراد دوست دارند بدانند که چطور رایحه عطر و ادکلن شان ماندگاری بیشتری داشته باشد و در عین حال پخش بوی بالایی داشته باشد. چرا که اکثر اوقات با اینکه چندین پاف از عطر را اسپری می کنند باز هم از ماندگاری بوی عطر و قدرت پخش عطر رضایت کافی ندارند.

 

و این موضوع دلیلش این است که به نقاط اشتباهی عطر می زنند. بهترین نقاط بدن برای اسپری عطر، نقاطی هستند که دارای نبض اند. چون فشار خون در نقاط نبض دار بدن باعث گرم تر شدن این نقاط می شود و همین دلیل پخش بوی عطر و ادکلن را چند برابر می کند. نقاط نبض دار بدن عبارت هستند از:

 

اسپری عطر به مچ دست: یکی از در راحت ترین و در دسترس ترین قسمت نبض دار بدن، مچ دست می باشد. تنها کافی است یک پاف از عطر خود را روی نبض مچ دست تان اسپری کنید.

 

اسپری عطر به گردن: یکی دیگر از نقاط نبض دار بدن گردن می باشد. اسپری کردن عطر به گردن به خصوص برای مواقعی که قصد دارید کسی را در آغوش بگیرید انتخای بسیار خوبی می باشد.

 

اسپری عطر به پشت گوش: پشت گوش هم چون یک نقطه نبض دار است، یک گزینه بسیار مناسب برای پخش بوی عطر می باشد.

 

اسپری عطر به داخل زانو: برای اینکه کل بدنتان را خوشبو کنید بهترین گزینته اسپری عطر به داخل زانو ها می باشد.

 

اسپری عطر به ترقوه: این ناحیه از بدن یکی از انتخاب های عالی برای وقتی است که دوست دارید بوی عطر تان به طرف مقابلتان برسد و همچنین خودتان همواره از بوی عطرتان لذت ببرید.

 

قطعا یکی از عطر وادکلن های مناسب، ادکلن مردانه کرید اونتوس است که هم ادکلن محبوبی است هم نتیجه خوبی دارد.

 

نکات درست عطر و ادکلن زدن برای نتیجه بهتر

 

حالا که با بهترین نقاط بدن برای اسپری عطر و ادکلن آشنا شدید، لازم است نکات صحیح عطر زدن را هم یاد بگیرید، بخاطر اینکه با رعایت کردن این نکات، پخش بو و ماندگاری عطر و ادکلن را بیشتر خواهید کرد. این نکات مهم برای استفاده صحیح از عطر و ادکلن عبارت هستند از:

 

بهترین زمان برای عطر زدن، بعد از دوش گرفتن و حمام کردن است، چون که بدن شما پس از دوش گرفتن و حمام کردن، کاملا تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی می باشد و چون منافذ پوست تان باز است، عطر به خوبی جذب بدن شده و ماندگاری عطر را خیلی بیشتر می کند. باید به این نکته دقت داشته باشید که ابتدا حتما باید بدن خود را خشک کنید و سپس عطر را به نقاط نبض دار بدن بزنید.

 

هنگام عطر زدن باید بطری ادکلن را حدود 5 تا 10 سانتی متر از بدنتان فاصله داده و سپس روی نقاط نبض دار بدن اسپری کنید.

 

بهترین مقدار اسپری عطر و ادکلن روی نبض های بدن، حداکثر 4 پاف می باشد. یادتان باشد که اسپری کردن بیش از حد عطر و ادکلن، نتیجه معکوس خواهد داشت.

 

هر عطری با توجه به میزان نوع و غلظت آن، نیاز دارد هر چند ساعت یک بار تمدید گردد.

 

یادتان باشد بعد از اسپری کردن عطر روی نقاط نبض دار بدن اصلا نیازی نیست محل مورد نظر را بمالید.

 

یک نکته دیگر اینکه اگر می خواهید لباستان همیشه بوی خوبی بدهد، بهتر است در آب داخل اتو، مقداری ادکلن اسپری کنید تا لباس با بخار اتو خوشبو شود.

 

نباید های استفاده از عطر و ادکلن

 

در ادامه لازم در مورد اشتباهات رایج استفاده از عطر و ادکلن صحبت خواهیم کرد، برخی از این اشتباهات عبارت هستند از:

 

اسپری کردن ادکلن روی لباس: ماندگاری عطر و ادکلن را کاهش می دهد.

 

ترکیب عطر ها با یکدیگر: جذابیت عطر اصلی را کاهش می دهد.

 

تکان دادن عطر: موجب ورود هوا به داخل بطری می شود و کیفیت و ماندگاری عطر را کم می کند.

 

نگهداری عطر در مجاورت با نور آفتاب، رطوبت و گرما، کیفیت عطر را به شدت کم می کند.

 

مالیدن پوست بدن پس از اسپری کردن عطر: ماندگاری عطر را کاهش می دهد.

 

اسپری کردن عطر روی مو: به موها آسیب وارد میکند، برای مو باید از عطر مو استفاده کنید.

 

انتخاب عطر نا مناسب فصل: عطر های گرم برای فصول سرد و عطر های سرد مناسب برای فصول گرم هستند.

 

عطر زدن به پوست صورت: باعث ایجاد لکه های پوستی می شود.

 

عطر زدن به زیر بغل: به علت نازک بودن پوست به آن آسیب میرسد.

 

البته توصیه میکنم حتما به فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن مه استایل(mehstyl.com) هم سری بزنید از تخفیفات ویژه خرید ادکلن و همینطور شرایط پرداخت اعتباری هزینه عطر و ادکلن استفاده کنید. یکی از پرفروش ترین ادکلن های ما در حال حاضر باکارات رژ قرمز است که بسیار محبوب و جذاب است.