پارس ناز پورتال

پارتیشن شیشه ای ریلی و مزایای کاربردی آن

پارتیشن شیشه ای ریلی و مزایای کاربردی آن

استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی یا کشویی در خانه، دفاتر و فضاهای تجاری از نظر عملکرد و زیبایی شناسی مزایای بسیاری دارد. استفاده از پارتیشن شیشه ای کشویی یک راه حل مقرون به صرفه و پیشرفته برای استفاده مفید از فضا است.

 

پارتیشن شیشه ای باعث می شود فضا بزرگ‌تر، روشن تر و دلپذیرتر به نظر برسد. در این مطلب به بررسی پارتیشن شیشه ای ریلی و مزایای کاربردی آن پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

 

1. پارتیشن ریلی بهره وری را افزایش می دهد

 

در فضاهای اداری، محرمانه بودن صحبت ها در جلسات با همکاران و مراجعه کنندگان حائز اهمیت است. پارتیشن شیشه ای هم نور را عبور می دهند و هم صدا را عایق می کنند. این امر باعث ایجاد حریم خصوصی می شود و به کارمندان اجازه می دهد تا بهتر بتوانند بر روی کار خود متمرکز شوند و در نهایت منجر به افزایش بهره وری می شود.

 

2. صرفه جویی در فضا

 

صرفه جویی در فضا برای مشاغلی که مبلمان و یا تجهیزات زیادی دارند بسیار مهم است. پارتیشن شیشه ای ریلی نسبت به پارتیشن با درب لولایی به فضای کمتری نیاز دارند و برای دفاتر کوچک‌تر که به دنبال استفاده حداکثری از فضای خود هستند، یک جایگزین عالی است؛ همچنین امکان جریان طبیعی هوا و نور بین اتاق ها را فراهم می کند.

 

پارتیشن شیشه ای ریلی، فضایی را که در آن زندگی یا کار می‌کنید، دلپذیرتر می‌کند و به شما آزادی بیشتری می دهد. همچنین می توانید از فضای بیشتری در اتاق های خود استفاده کنید.

 

پارتیشن ها همچنین به شما اجازه می دهند در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید و به کارکنان کمک می‌کند در صورت لزوم حریم خصوصی خود را حفظ کنند. به عنوان مثال می توانید یک اتاق جلسه خصوصی برای یک ساعت ایجاد کنید و سپس پارتیشن را کنار بزنید.

پارتیشن شیشه ای ریلی و مزایای کاربردی آن

3. پارتیشن شیشه ای ریلی نور طبیعی را عبور می دهد

 

فضاهای اداری تاریک و کم نور نسبت به فضاهای دارای نور طبیعی بهره وری را کاهش می دهند. قرار گرفتن در معرض نور طبیعی، حتی از طریق پارتیشن های شیشه ای می تواند علائم افسردگی را کاهش دهد. نور می تواند روحیه عمومی کارکنان دفتر را تقویت کند. تحقیقات نشان می دهد کارمندان خوشحال سخت تر کار می کنند! از همه مهم‌تر، هزینه انرژی برای گرم کردن یا خنک کردن دفتر کاهش می یابد.

 

4. رفت و آمد آسان تر

 

یکی دیگر از مزایای درب های شیشه ای ریلی این است که فضای بیشتری برای رفت و آمد افراد در خانه یا محل کار به وجود می آورد و از ایجاد تداخل فضایی جلوگیری می نماید و مسیر تردد شما را همیشه باز و آزاد نگه می دارد.همچنین خانه یا دفتر کار شما را بزرگ‌تر نشان می دهد و هر فضای جداگانه را به هم متصل می کند تا هماهنگی بیشتری را در فضای داخلی دفتر یا خانه شما ایجاد کند.

 

5. صرفه جویی در انرژی

 

از آنجایی که پارتیشن شیشه ای ریلی، معمولاً از کف تا سقف نصب می شود، به بهبود تهویه در خانه ها و دفاتر کمک می کند. پارتیشن های شیشه ای ریلی عایق‌های کارآمدی هستند که تضمین می‌کنند محیط شما در طول زمستان گرم و در تابستان خنک بماند.

 

در روزهای گرم، می‌توانید درب های پارتیشن را کاملا باز بگذارید و اجازه دهید نسیم خنک در محیط گردش کند و از هوای تازه لذت ببرید. همچنین در زمستان با بستن درها انرژی گرمایی را در محیط حفظ کنید. این امر باعث صرفه جویی زیادی در مصرف برق می شود.

 

درب شیشه ای ریلی که به واشرهای کامپوزیتی مجهز است بهترین عایق حرارتی را ارائه می دهد. همچنین به طور موثر به عنوان یک مانع صدا و آب و هوا عمل می کنند و از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند.درب شیشه ای ریلی با پروفیل و چهارچوب الومینیومی و لولا و دستگیره تخصصی نصب و اجرا می گردد.

 

6. چشم انداز

 

استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی به شما این فرصت را می دهد که بدون هیچ مانعی به بیرون نگاه کنید. شما احساس آزادی و ارتباط بیشتری با فضای باز خواهید داشت که این یک مزیت فوق العاده برای خانه ها یا دفاتر کوچک است!

 

8. نصب و راه اندازی آسان و مقرون به صرفه

 

هر یک از پارتیشن های شیشه ای مطابق با مشخصات و ابعاد و نیازهای شما توسط مهندسین فنی تترافرم قابل طراحی و تولید است. همچنین نصب و راه اندازی توسط کارشناسان تترافرم صورت می پذیرد. قیمت پارتیشن ریلی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید.

 

9. جذب بازدیدکننده و مشتری

 

داشتن پارتیشن شیشه ای ریلی مطمئناً به مؤسسه تجاری شما ظرافتی را ارائه می دهد و احتمالاً مشتریان زیادی را جذب می کند. درب‌های ریلی شیشه ای خودکار به آسانی باز می‌شوند تا مشتریانی که از آنجا عبور می‌کنند این احساس را داشته باشند که هیچ مانعی بین آن‌ها و کسب‌وکار شما وجود ندارد.

 

10. زیبایی

 

پارتیشن های شیشه ای ریلی می تواند انواع نیازهای زیبایی شناسی را برآورده کند. همچنین می توان آن‌ها را با بسیاری از سبک های طراحی معماری منطبق کرد. با استفاده از شیشه های طرح دار و رنگی می توان دکوراسیون داخلی را مطابق هر نوع سلیقه ای تغییر داد. همچنین شیشه های مات و هوشمند برای محیط هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی بیشتر است، استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای ریلی و مزایای کاربردی آن

سخن پایانی

 

همان‌طور که می بینید، نصب پارتیشن شیشه ای ریلی مزایای زیادی دارد و در فضای شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد. فهمیدن این موضوع که چرا آن‌ها تا این حد محبوب هستند دشوار نیست. اگر فکر می کنید که پارتیشن ریلی می تواند برای شما مفید باشد، وقت آن رسیده است که به دنبال تیم مناسبی باشید که به شما کمک کنند خانه یا محل کار خود را مطابق سلیقه خود تغییر دهید و پارتیشن شیشه ای کشویی مناسب را نصب کنید.

 

پارتیشن شیشه ای کشویی می تواند یک دفتر کار سازمان یافته ایجاد کنند که حس همکاری بیشتری ایجاد می کند، همچنین باعث بهره وری بیشتر کارمندان می شود و در نهایت زیبایی را به محیط اضافه می کند.

 

شرکت تترافرم با بیش از 35 سال سابق دراجرای پارتیشن اداری شیشه ای مدرن در ایران با رزومه کاری بالای 5000 پروژه در تهران اماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد.کارشناسان فنی و اجرایی شرکت صنایع شیشه تترافرم از مرحله انتخاب،اندازه گیری، تا نصب پارتیشن شیشه ای ریلی در کنار شما هستند.