پارس ناز پورتال

کسب درآمد میلیونی پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل

کسب درآمد میلیونی پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل

بدون شک انتخاب شغل از گذشته تا به امروز یکی از بزرگترین دغدغه های افراد بوده و امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب این موضوع اهمیت بیشتری یافته است. در این مطلب قصد داریم شما را با دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از رشته های پردرآمد و پولساز فنی آشنا کنیم.

 

اینکه چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟ آیا آموزش تعمیرات موبایل سخت است؟ چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟ بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کجاست؟ اگر قصد راه اندازی کسب و کار پردرآمد هستید با ما همراه باشید.

 

چگونه آموزش تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟

 

موبایل دستگاهی حساس و پیچیده است و از قطعات کوچکی تشکیل شده است. این موضوع کار تعمیر و عیب یابی گوشی را بسیار تخصصی کرده است. بنابراین انتخاب روش آموزش، مهم ترین موضوعی است که برای ورود به بازار کار این رشته باید به آن توجه داشته باشید.

 

برای آموزش تعمیرات موبایل به صورت تخصصی دو راه پیش رو دارید. اولین راه شاگردی در یک مغازه تعمیرات موبایل است و راه دیگر ثبت نام دوره تعمیرات موبایل در یک مرکز معتبر و تخصصی است.هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد. اگر بخواهید تعمیرات موبایل را از طریق شاگردی کردن یاد بگیرید به حداقل زمان یک سال نیاز دارد.

 

چرا که معمولا تعمیرکاران حرفه ای موبایل فرصت کافی برای آموزش ندارند. از طرفی در صورتی که هیچ آشنایی با تعمیرات موبایل ندارید این روش چندان توصیه نمی شود. چرا که معمولا در این روش آموزش تعمیرات موبایل از پایه نیست و شما با توجه به تقاضاهای مشتریان تعمیرات موبایل را یاد می گیرید.

 

شرکت در دوره تعمیر موبایل در مقایسه یا روش اول مزایای بیشتری دارد. البته به شرط آنکه این دوره را در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل تخصصی که زیر نظر فنی حرفه ای فعالیت دارد بگذرانید. اگر این دوره را در مرکزی معتبر سپری کنید به صورت عملی تعمیرات موبایل را یاد می گیرید. همچنین در این مراکز از پایه مباحث تعمیرات موبایل آموزش  داده می شود.

 

مدت زمان یادگیری در این روش بسیار سریعتر است بنابراین زودتر می توانید به درآمدزایی بپردازید. علاوه بر این در صورت شرکت در این دوره ها می توانید از مدرکی معتبر بهره مند شوید و سریعتر جذب بازار کار شده یا برای مهاجرت به خارج از ایران اقدام کنید.

کسب درآمد میلیونی پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل

آیا آموزش تعمیرات موبایل سخت است؟

 

پاسخ به این سوال وابسته به فاکتورهای گوناگونی است. میزان علاقه شما به تعمیرات موبایل، دانش و اطلاعات شما در این زمینه و روشی که برای یادگیری انتخاب کرده اید، سه فاکتور مهمی است که بر یادگیری شما تاثیر می گذارند.

 

اگر به این حرفه علاقه مند باشید و آموزشگاهی معتبر را برای یادگیری انتخاب کنید همچنین در کنار آموزش ها مطالعه خود را در زمینه تعمیرات موبایل افزایش دهید به سرعت تعمیرات موبایل را یاد می گیرید.

 

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

 

بعد از آنکه تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و از صفر تا صد یاد گرفتید نوبت آن است که تمرین و کار عملی کنید و تجربه خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر دوره آموزش تعمیرات گوشی را در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنی برق سپری کرده باشید فرصت کار عملی برای شما فراهم شده است و می توانید زیر نظر استاد تمرین و کسب تجربه کنید.

 

برای ورود به بازار کار توصیه می کنیم مدت زمان کوتاهی را در یک مغازه و مرکز تخصصی تعمیرات موبایل حتی با حقوق پایین کار کنید. این مراکز مشتریان بسیاری دارند بنابراین از فرصت خوبی برای کسب تجربه برخوردار خواهید بود.

 

بعد از آنکه تجربه کاری شما افزایش یافت اگر سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار دارید یک مغازه کوچک تعمیرات موبایل یا میزی در مرکز تعمیرات موبایل اجاره کنید.

 

اگر این سرمایه را ندارید نگران نباشید با تجربه ای که در این شغل به دست آورده اید همچنین مدرک معتبری که از آموزشگاه دریافت کرده اید می توانید برای مراکز گوناگون تعمیرات موبایل که تعدادشان بسیار زیاد است رزومه ارسال کرده و مشغول فعالیت شوید.

 

در کنار این شغل می توانید در دیوار و شیپور آگهی ثبت کنید. یا در سایت های خدمات آنلاین تعمیرات موبایل ثبت نام و همکاری داشته باشید.نگران بازار کار این شغل نباشید در حال حاضر تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات موبایل درآمدی بین 20 تا 30 میلیون و حتی بیشتر از این شغل کسب می کنند.

 

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

 

آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق یکی از مراکز معتبری است که می توانید دوره تعمیرات موبایل را در آن سپری کنید. شرکت در دوره آموزشی تعمیر موبایل فنی برق مزایای بسیاری برای شما به ارمغان می آورد، برخی از این مزایا عبارتند از:

 

1.آموزش عملی تعمیرات موبایل

2.دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

3.آموزش کامل سخت افزار و نرم افزار موبایل

4.آموزش کامل تعمیرات گوشی آیفون و اندروید

5.پشتیبانی پس از دوره

6.بازآموزیی رایگان

7.پرداخت اقساطی شهریه

 

اگر هیچ اطلاعی درباره این شغل و تعمیرات موبایل ندارید نگران نباشید آموزش ها در این دوره از الکترونیک پایه و قطعه شناسی شروع شده و گام به گام تعمیرات موبایل را به شما آموزش می دهد. اگر طی دوره مبحثی را یاد نگرفتید می توانید به صورت رایگان در دوره آموزش تعمیر موبایل دیگر آموزشگاه رایگان شرکت کنید.

 

این آموزشگاه علاوه بر این دوره کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. این رشته ها نیز مانند تعمیرات موبایل بازارکاری عالی و پولساز دارند. توصیه می کنیم ادامه مطلب را نیز بخوانید.

 

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

 

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی از جمله برد لوازم خانگی، کولر گازی، پکیج دیواری، لوازم اینورتر دار، لوازم ورزشی و غیره را به شما عزیزان کاملا عملی آموزش می دهد. برد الکترونیکی قطعه ای مهم است که در تمام لوازم برقی از بزرگ تا کوچک استفاده می شود.

 

تعمیرات برد بسیار تخصصی است و افراد کمی تخصص لازم برای انجام این کار را دارند علاوه بر این ورود به بازار کار این رشته به سرمایه بالایی نیاز ندارد. بنابراین اگر به برق و الکترونیک علاقه دارید و به دنبال شغلی پولساز هستید این شغل از بهترین انتخاب ها برای شماست.

کسب درآمد میلیونی پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات پکیج

 

آموزش تعمیرات پکیج از دیگر دوره های آموزشگاه فنی برق است که در صورت شرکت در آن می توانید صاحب یک شغل پولساز و درآمدزا شوید. پکیج های دیواری امروزه در بیشتر ساختمان های جدید و قدیمی استفاده می شوند.

 

از پکیج در تمام طول سال برای گرمایش آب و ساختمان استفاده می شود و خراب شدن آن مشکلات بزرگی را به همراه می آورد و باید هر چه سریعتر مشکل رفع شود. در دوره آموزشی تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی برق صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع پکیج بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و دیگر برندها به شما آموزش داده می شود.

کسب درآمد میلیونی پس از گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های این آموزشگاه، بهره مندی از تخفیف های ویژه و همچنین مشاوره رایگان می توانید با مشاورین این آموزشگاه به شماره 02166121029 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت این مجموعه به آدرس https://fannibargh.com مراجعه نمایید.