پارس ناز پورتال

کفش رسمی مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مجموعه : مدل کیف و کفش
کفش رسمی مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

“سلام کمپین خرداد ماه چرم مشهد تا 50 درصد تخفیف ثابت بر روی محصولات دارد. هدف اصلی این کمپین فروش محصولات است و مخاطبینی که محتوای رپورتاژ ها را خوانده‌اند مجددا ریتارگت می‌شوند. در این سری رپورتاژها قصد داریم در مورد:

 

• کیفیت • جذابیت • طراحی • تنوع • زیبایی محصولات • گستردگی شعب چرم مشهد صحبت کنیم و در حین این مورد به این نکته اشاره کنیم که از 10 خرداد تا 9 تیر مخاطبین می‌توانند محصولات چرم مشهد را با 50% تخفیف از فروشگاه‌های حضوری و وب سایت خریداری کنند.

 

اشاره به روزهای پایانی جشنواره و اعلام از دست ندادن این فرصت فوق العاده برای خرید کیف و کفش های تابستانی اشاره به مد روز بودن محصولات و تاکید بر خرید صندل های تابستانی”

 

کفش رسمی مردانه باید گویای ظاهری قدرتمند، جذاب، برازنده و شیک برای آقایان باشد. به همین دلیل انتخاب آن نیاز به حساسیت زیادی داشته و فاکتورهای متنوعی در نحوه ست­کردن آن با سایر بخش­های استایل وجود دارد.

 

ازاین­رو اگر علاقه­مند به آگاهی از این اطلاعات هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با کفش­های چرم مردانه جذاب و بی­نظیر آشنا کرده و به ویژگی­های آنها بپردازیم. همچنین تاریخ دقیق جشنواره چرم مشهد را جهت خرید انواع کالاهای چرم، با کیفیتی بی­نظیر به شما اعلام کنیم.

 

اهمیت کفش رسمی مردانه در انواع موقعیت­ها

 

کفش­های رسمی و کلاسیک مردانه در انواع مختلفی طراحی و تولید می­شوند که برای محل کار، مراسم­های رسمی و مجالس لوکس مناسب هستند. این کفش­ها درصورتی­که از با سایر آیتم­ها به­درستی ست شوند، می­توانند نقش مهمی در قدرت ظاهری مردان ایفا کنند.

 

خبر خوب این است که برند چرم مشهد انواع کفش­های رسمی مردانه را در مدل‌های لوفر، آکسفورد، دربی و کالج طراحی و تولید کرده­است که هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. در ادامه به تک­تک موارد گفته­شده می­پردازیم.

 

معرفی مدل لوفر در لیست کفش­های رسمی مردانه

 

اگر برای استایل کلاسیک خود، قصد خرید یک کفش رسمی مردانه را دارید، باید بگوییم که لوفر یک انتخاب ایده­آل است. زیرا این کفش کفی تختی دارد و در ساخت آن از پاشنه استفاده نشده­است. باید اضافه کنیم که کفش­های لوفر ظاهری ساده و بدون هیچ چسب و بندی دارند و برای انواع استایل­های رسمی مردانه مورد استفاده قرار می­گیرند.

 

لازم به ذکر است که برند چرم مشهد، انواع کفش­های لوفر خود را طبق ترندهای روز جهانی طراحی کرده و رنگ­بندی­های خاص و فوق­العاده­ای را برای آنها در نظر گرفته است. طراحی­های این برند طوری است که در کنار مدرن­بودن، اهمیت ویژه­ای به کیفیت و تنوع محصولات خود داده است.

 

نقش کفش آکسفورد در استایل رسمی مردان

 

درصورتی­که قصد اضافه­کردن یک کفش رسمی مردانه بدون ریسک را به استایل خود دارید، آکسفورد بهترین گزینه خواهد بود. این کفش به­واسطه بندهایی که دارد، مناسب انواع استایل­های مردانه است و استفاده از آن هیچ تاریخ انقضایی در صنعت مد و فشن ندارد.

 

به همین دلیل اگر در دسته آقایان خوش­استایل قرار دارید و می­خواهید مهر تاییدی به جذابیت­های ظاهری خود بزنید، از کفش­های رسمی چرم مشهد در جشنواره آن دیدن کرده و طراحی­های شکیل این برند را به بخشی از هویت ظاهری­تان تبدیل کنید.

 

کفش دربی چیست و چه تفاوتی با آکسفورد دارد؟

 

دربی را می­توان به­عنوان زیرمجموعه کفش آکسفورد به­حساب آورد. البته تفاوت آنها در این است که کاربری آکسفورد بیشتر محدود به استایل­های رسمی می­شود. اما دربی را به گونه­ای طراحی کرده­اند که علاوه بر استایل­های کلاسیک در انواع تیپ­های کژوال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در نهایت باید اضافه کنیم که این کفش­ها را معمولا از متریال چرم تولید می­کنند تا توانایی پرزنت­کردن قدرت و برازندگی استایل­های مردانه را داشته باشند.

 

آیا حقیقت دارد که کفش کالج همان مدل لوفر است؟

 

کفش­های کالج به­خاطر اینکه در محیط­های آموزشی مورد استفاده قرار می­گرفت و از راحتی آنها برای گذراندن روزهای طولانی و خسته­کننده استفاده میشد، اولین بار با نام کالج شناخته شد.

 

البته باید گفت که کاربرد این کفش­ها به مراکز آموزشی و محیط دانشگاه محدود نمی­شود و این روزها از ظاهر ساده و طراحی شیک و منحصربه­فردی که دارند در انواع استایل­های رسمی مردانه بهره­مند می­شوند.

 

باید اضافه کنیم که هیچ تفاوت خاصی میان نوع لوفر و کالج وجود ندارد و کفشی که در ایران تحت عنوان کالج شناخته می­شود، در واقع همان لوفر است. البته توجه داشته باشید که در ساخت کفش­های لوفر یا کالج فقط از متریال چرم یا چرم جیر استفاده می­کنند.

 

به همین دلیل چرم مشهد هنگام طراحی کفش رسمی مردانه و مدل کالج برند خود از رنگ­های قدرتمند زیادی مثل مشکی، قهوه­ای و طوسی استفاده کرده­است. تنوع در طرح و رنگ­های این کفش­ها به­قدری بالاست که دست شما هنگام ست­کردن کفش با استایل رسمی­تان کاملا باز خواهد بود.

کفش رسمی مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

جشنواره چرم مشهد

 

چرم مشهد برای همه دوست­داران محصولات چرمی، یک فرصت فوق­العاده ترتیب داده و این فرصت مربوط به تخفیف 50 درصدی می­شود که نه تنها روی انواع کفش­های مردانه رسمی، بلکه سایر محصولات خود نظیر همه کفش­های زنانه، صندل­های تابستانه، اکسسوری­ها و کیف­ها اعمال شده است.

 

به همین دلیل با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و تحمل هوای گرم و طاقت­فرسای آن بسیار دشوار است، پیشنهاد می­کنیم که از این فرصت استثنایی استفاده کرده و نه تنها اقدام به خرید کفش­های رسمی مردانه کنید، بلکه به­دنبال بازدید از انواع صندل­های تابستانی نیز باشید.

 

علت این است که این جشنواره به تاریخ 10 خرداد تا 9 تیر محدود می­شود و تمدید آن تقریبا غیرممکن به­نظر می­رسد. پس با توجه به اینکه برای گذراندن فصل تابستان نیاز به استایل­های راحت و شیک بیشتر احساس می­شود، با روش­هایی که در ادامه آورده­ایم، در اسرع وقت نسبت به بازدید از جشنواره چرم مشهد اقدام کنید.

 

روش­های دسترسی به جشنواره بزرگ چرم مشهد

 

گستردگی شعب یکی دیگر از ویژگی­هایی است که در برند چرم مشهد دیده می­شود. دقت داشته باشید که از 26 سال پیش تاکنون، این برند حدود 60 شعبه مختلف در سرتاسر ایران و شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اهواز و مشهد تاسیس کرده است. به همین علت هیچ محدودیتی برای خریدهای حضوری و مراجعه به فروشگاه­های این برند معتبر، سر راه خریداران قرار ندارد.

 

علاوه بر این باید اشاره کنیم که اگر به هر دلیلی، توانایی دسترسی به مراکز خرید برند مشهد را ندارید، این مجموعه امکان خرید آنلاین را از وب­سایت رسمی و درگاه پرداخت آنلاین امن خود فراهم کرده است. همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام چرم مشهد نیز، قادر به برقراری ارتباط مستقیم با پشتیبانی فروش این مجموعه و دریافت سفارش­های خود در اسرع وقت خواهید بود.

 

جمع ­بندی

چرم مشهد از تاریخ 10 خرداد تا 9 تیر جشنواره­ای برگزار کرده که در آن همه محصولات خود از جمله کفش رسمی مردانه، صندل­های تابستانی و انواع اکسسوری­ها را از فیلتر 50 درصد تخفیف رد کرده است. به همین دلیل اگر برای انواع استایل­های رسمی و کژوال خود به­دنبال محصولات چرمی باکیفیت، متنوع، شیک و جذاب هستید، مهلت استفاده از این جشنواره را از دست ندهید.