پارس ناز پورتال

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)

کتاب گینس همیشه شاهد رقابت خاص ترین آدم ها بوده است تا بتوانند کارهای خارق العاده و تک را به نام خود ثبت کنند. 

 

سریعترین تایپیست پیام متنی

آیا می توانید به سرعت مارسل پیامتان را تایپ کنید؟ «Marcel Fernandes Filho» از برزیل رکورد جدیدی در سریعترین زمان تایپ یک پیام متنی با گوشی های تاچ اسکرین به دست آورده است. او با 18.19 ثانیه یعنی تنها 0.25 ثانیه تفاوت، رکورد قبلی را شکسته است.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)شکستن 9 تخته در 1 دقیقه با لگد بک فلیپ!

«Huynh Dang» رکورد جدیدی در لگد زنی به دست آورده است. او بیشترین تعداد تخته را با لگد بک فلیپ شکسته است، یعنی 9 تخته در یک دقیقه!

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)بزرگترین و طولانی ترین نقاشی خیابانی سه بعدی!

بزرگترین و طولانی ترین خیابان نقاشی خیابانی سه بعدی! «ریتم جوانی» نقاشی خیابانی عظیمی است که 2622.882 مترمربع اندازه گیری شده و دو رکورد جدید در نقاشی آنارمورفیک ثبت کرده است. این پروژه توسط «Yongchun Yang» و «Yanting Xu» چینی و تیم هنرمندشان ایجاد شده و بیش از 20 روز تکمیل آن طول کشیده و در نانجینگ، جیانگ سوی چین در 11 ژوئن 2014 رونمایی شده است.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)بلندترین اسب جهان!

در این تصویر بلندترین اسب جهان یعنی «جیک» را مشاهده می کنید. جیک با 210.2 سانتیمتر قد، اسب 1180 کیلوگرمی میشیگانی است که نامش در سال 2013 در کتاب رکورهای گینس ثبت شد.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)بلندقدترین دختر نوجوان جهان!

«Rumeysa Gelgi» نوجوان 17 ساله با 213.6 سانتیمتر قد از ترکیه، رکورد بلندقدترین دختر نوجوان دنیا را به خود اختصاص داده است. پزشکان او معتقدند که شرایط او ناشی از سندروم ویور است، یک اختلال ژنتیکی کمیاب که موجب تسریع رشد می شود. او می گوید واکنش منفی مردم دیگر او را ناراحت نمی کند

 

و آن را به حساب نادانی آنها می گذارد. او مشتاق است مزایای بلند بودن را بیان کند و می گوید: «من اینکه باهمه فرق دارم را دوست دارم. این جالب است و به من احساس خاص بودن می دهد. همچنین به من کمک می کند به راحتی به جاهای بلند دسترسی داشته باشم و از بالا نگاه کردن به مردم هم اصلا چیز بدی نیست.»

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)رکورد جهانی جدید در ارتباط با سیمپسونها!

«Lee Weir» مرد 27 ساله نیوزیلندی رکورد جدید بیشترین تتوی رو بدن شخصیت های کارتون سیمپسون را از آن خود کرده و یکی از دستهایش را به طور کامل به خالکوبی شخصیت های این کارتون اختصاص داده است.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)پایین ترین اسکیت بازی لیمبو

«Medvin Deva» یک پسربچه 9 ساله کاملا انعطاف پذیر است! او رکورد کمترین ارتفاع اسکیت بازی لیمبوی 10 متر را کسب کرد! برای به دست آوردن این رکورد، شرکت کننده می بایست فاصله حداقل 10 متری را اسکیت سواری کند و در همین حال از زیر موانعی که 25 سانتیمتر از زمین ارتفاع دارند

 

و به فاصله 1 متری هم قرار گرفته اند عبور کند. مدوین از هندوستان در 22 فوریه 2014 این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)بزرگترین فنجان قهوه

این فنجان 14228.1 لیتر گنجایش دارد و توسط «Caffe Bene» در کره جنوبی ساخته شده است.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)گشادترین دهان جهان

در سال 2010، «Chiquinho» از آنگولا رکورد جدید گشادترین دهان جهان را به نام خود ثبت کرد که 17 سانتیمتر اندازه گیری شد. این رکورد همچنان در دست این مرد آنگولایی است.

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)سنگین ترین کلم جهان

«Peter Glazebrook» از ناتینگهام، بریتانیا به تازگی رکورد سنگین ترین کلم جهان را ثبت کرده است. این کلم که 27.48 کیلوگرم وزن دارد آخرین رکورد سنگین ترین کلم که در سال 1999 ثبت شده بود را شکست. پیتر همچنین رکورد سنگین ترین پیاز، سنگین ترین سیب زمینی، طولانی ترین چغندر و طولانی ترین هویج وحشی را هم دارد!

اخبار جالب از عجیب ترین رکوردهای گینس (26)