پارس ناز پورتال

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

مجموعه : اخبار سینما
حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی 

امین حیایی بازیگر سرشناس سینمای کشور ایران سر صحنه فیلم برداری گریبانگیر حادثه شد اما جان تندرست به در برد ودر سلامت به سر می‌برد. سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی درخونگاه درمورد مسئله شکستگی پایامین حیایی سر صحنه فیلم برداری گفت بله, متاسفانه روز قبل موقعفیلم برداری یکی از سکانس‌هاي فیلم “درخونگاه” در قزوین پای امین حیایی شکست.

 

او در جواب به این سئوال که آیا فیلم برداری را تا دوران التیام یافتن حیایی متوقف میکنید یا با تغییراتی در فیلمنامه کار را ادامه می دهید, گفت;”در حال حاضر هنوز هیچ تصمیم مشخصی نگرفته‌ایم ودر این مورد نمیتوانم هیچ توضیحی بدهم. در حال تصمیم‌گیری هستیم که به محض قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

امین حیایی

 

اسعدی درمورد این‌که باوجود این مشکل آیا فیلم به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید یا نه, گفت ما نیت داریم فیلم را حتماً به جشنواره برسانیم و تمام تلاشمان را خواهیم کردکه فیلم را برسانیم و امیدوارم که بتوانیم فیلم رابه موقع برسانیم.فیلم سینمایى “درخونگاه” به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور و کارگردانى سیاوش اسعدى هست

 

که چندی پیش کلید زده شد و اینروزها در لوکیشنى در قزوین در حال فیلمبردارى هست.امین حیایی, ژاله صامتی, مهراوه شریفی‌نیا, کمیاب فلاح, محمود جعفرى, منصور شهبازى, افشین سنگ چاپ, فاطمه مرتاضى و پانته‌آ پناهى‌ها با حضور جمشیدهاشم پور و… بازیگران فیلم اخیر سیاوش اسعدی میباشند.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

تصویر امین حیایی

 

عوامل این فیلم سینمایی که برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حاضر میشود,عبارتند از; نویسنده;نیما نادری, سیاوش اسعدی, مدیر فیلم برداری; تورج اصلانی,فیلمبرداران; حسن و مهدی اصلانی, مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان;علیرضا صالحی,طراح صحنه و لباس; مجید علی اسلام, طراح گریم; آرزو حلاجی,مدیر صدابرداری; ناصر انتظاری,

 

مدیرتولید; ناصر ریحان صفت, جانشین ساخت;عباس نصرالله, جلوه‌هاي مخصوصاً می‌دانی;رضا ترکمان, عکاس و فیلمبردار پشتصحنه;مهرداد ناصری و مشاور رسانه‌اي; روزبه معینی.سیاوش اسدی پیش از این “حوالی اتوبان” و “جیب بر خیابان جنوبی” را ساخته هست.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

ماجرای شکستن پای امین حیایی

 

“امین حیایی” با پای شکسته هم جلوی دوربین رفت!امین حیایی با آسیب دیدگی در ناحیه پا همان‌ گونه جلوی دوربین هست و عوامل تلاش می کنند تا فیلم رابه جشنواره فیلم فجر برسانند.روزبه معینی مدیر برنامه‌هاي امین حیایی و مشاور طرح سینمایی “درخونگاه” درمورد خبری که توزیع شد مبنی بر شکستگی پای امین حیایی سر فیلم برداری و احتمال نرسیدن

 

فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت; همین اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایی درخونگاه به تهیه کنندگی منصور سهراب پور وکارگردانی سیاوش اسعدی در محله‌اي در قزوین سرگرم فیلم برداری میباشند.وی درمورد جزئیات حادثه توضیح داد; سکانس پریدن امین حیایی در کارخانه‌اي در قزوین از سقف وانت به پشت اتومبیل بود که پالت چوبی کف وانت شکست

 

و مچ پای ایشان پیچ خورد و گریبانگیر آسیب شد, خدا را شکرآسیب جدی نبوده و بعد از استراحتی کوتاه با تدابیر و سبک کارگردانی آقای اسعدی فیلم برداری ادامه یافت.وی ادامه داد; کار از کیفیت خوبی برخوردار هست و گروه بسیار حرفه‌اي و با انگیزه در حال کار میباشند. امین حیایی هم با همه توان بکار ادامه خواهند داد تا فیلم سینمایی “درخونگاه” برای جشنواره فیلم فجر حاضر شود؛

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

شکستن پای امین حیایی سر صحنه فیلم برداری

 

ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلقدو هنرمند که باوجود تمام جنب و جوشی که دارند, وقت رفتن به سینما را پیدا نمیکنند! آن دوبا خانواده هایشان تماس زیادی دارند و ترجیح می‌دهند زندگی آرام و دور از حاشیه اي داشته باشند؛
حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

امین؛ صبور و صمیمی

 

دوران کودکی با رفقا در محله شان سیاه بازی راه می انداخت ودر مدرسه هم پانتومیم ایفا میکرد.طی اجرای این پانتومیم ها در دوران خدمت سربازی بود که برای نخستینبار دیده شد و از او برای گروه تئاتر نیروی هوایی دعوت کردند.او متولد 19 خرداد 1349 در بیمارستان شهدایتجریش و فرزند بزرگ خانواده هست.برادر کوچک ترین امید اسم دارد که در اساس موسیقی فعالیت میکند.

 

امین حیایی خوش مشرب و خوش محضر هست و شوخ طبعی معتدلی در رفتارش دیده می شود.خودش تاکید دارد دنبالپول نیست و نقش ها رابه این خاطر گزینه نمیکند؛ پس باید بگوییم او عاشق بازیگری هست و پرکاری اش گواه همین احساس!

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

می‌گوید از همان بچگی عاشق پیشه بوده و تا دوران ازدواجش عمده عاشق می شده!هرچند او در سنین پایین علاقه مند به دانستنی ها و فیلمهای کمیک بوده و عشقی هم به سینما نداشته هست,ولی نخستین باری که به تنهایی به سینما رفت, ۹ سال بیشتر نداشت.آن دوران در تجریش زندگی میکردند و او بعد از مدرسه به سینما آستارا رفته که مطمئنا تجربهجالبی برایش بوده هست.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

خلق شاید هرگز فکر نمیکرد روزی مردم برای مشاهده نقش آفرینی هاي او بلیت سینما تهیه کنند!امین ۹ ساله شلوغی هاي دوران انقلاب را از پنجره منزل شان که در بالاترین طبقه یک آپارتمان بوده,تماشا می کرده و بیشتر سال هاي کودکی تا جوانی اش را در تجریش و قیطریه گذرانده.

 

درسال هفتاد در نمایشی برای کودکان, به کارگردانی ثریا قاسمی بازی کرد.بزرگ ترها حتماً وی را در آلبوم تلویزیونی”آپارتمان”به خاطر دارند؛ نخستین سریالش که درکنار بزرگان بازیگری, ایفای نقش کرده هست.او در بیست و چهار سالگی بامونا بانکی پور ازدواج کرد که زندگی شان بیشتر از یکسال دوام نیاورد.

 

بعد از جدایی از همسر اولش,تا مدت ها سوژه روزنامه هاي زرد بود.مشکلات و از دست دادن دو تن از عزیزانش باعث شد در امینیک تحول درونی به وجود بیاید و این درست هم زمان شد با نقش آفرینی اش در طرح “قرمز”.تا جاییکه وادار به انصراف از ادامه مشارکت شد.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

بعد ازآن بود که حتی به انزوا رفت و روی خودش کار کرد تا اشتباهاتی راکه تا آن دوران در زندگی داشتند تکرار نکند.ارتباط امین با خدا نزدیکتر شد و مهلت خلوت با خودرا پیدا کرد.”قرمز” به کارگردانی فریدون جیرانی نخستین فیلمی بود کهداشت نقش اول آنرا بازی میکرد.حتی بیست دقیقه هم در آن ایفای نقش کرد.

 

در سکانس پايان نسخه نهایی,بیننده سایه وی را روی دیوار میبیند, نه محمدرضا متواضع! ترانه “عاشقم من” را هم خودش را گیتار ایفا کرد که بعداً حذف شد.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

حدود چهار سال بعد از ازدواج اولش بود که با نیلوفر خوش خلق پیمان زناشویی بست.نیلوفر در تمام روزهای سخت در کنارش بود.پس ازفیلم سینمایی “سیب سرخ حوا” روال کاری امین حیایی تغییر کرد, به طوریکه مرتبا نقش هاي اول به او توصیه
می شد, ولی بعد از بازی در فیلم “قلاده هاي طلا” تا مدت ها از طریق تهیه کنندگان, بایکوت شد و هیچ توصیه از طرف آنان نداشت

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

زندگی مشترک; عاشقانه و پرهیجان

 

دو دوست! بله چیزی که به برترین نحو ارتباط آنها را وصف می‌کند.نخستین دلواپسی امین در زندگی, همسرش هست که باهم بسیار رفیق میباشند و زندگیمشترک را در شرایطی سخت و از زیر صفر شروع کرده اند.اصلا اهل سانسور کردن خودشان نیستند و صادقانه حرف هایشان را می‌زنند.

 

سر طرح فیلم “بوی بهشت” باهم ازدواج کردند.«شاید برخی افراد هنوز به خاطر داشته باشندکه نیلوفر خوش خلق فعالیت هنری اش رابا اسم نیلوفر حیایی شروع کرد».همه ی اطرافیان شان می دانندکه این دو به شدت به هم وابسته اند.البته همشه همه ی چیز گل و بلبل نیست و آن دوهم مثل هر زن و شوهری دعوایشان می شود اما بیشتر مثل دعوای یکی از والدین با فرزندشان! امین و نیلوفر پا به پای هم در زندگی گام بر می دارند و از کنار هم بودن لذت میبرند.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

آن دو باهم آشپزی می کنند ولی وقتی که میهمان دارند, از بیرون غذامی گیرند.نه این‌که دست پخت شان کارساز نباشد, یا به آشپزی بی علاقه باشند, فقط میخواهند همه ی وقترا درکنار میهمان شان بگذرانند.امین در کارهای منزل به همسرش کمک میکند و ظرف شستن را دوست دارد.حتی میگوید در طالعش آمده ارتباط خوبی با آب دارد.

 

“دو خردادی تنوع طلب”.این اعترافی هست که خودشان می کنند.یکنواختی را دوست ندارند و هردو سرشار ازانرژی اند.همه ی وقت اکتیو میباشند ودر عین حال جدی و تا حد زیادی عاشق بچه ها.رویای مشترکی دارند؛ زندگی در یک مزرعه با طبیعت و حیوانات.چرا که به این ها بسیار علاقه مندند! انها در لواسان زندگی می کنند؛

 

منطقهای سرسبز که به خاطر آرامش و خلوتش مورد دقت هنرمندان قرار گرفته هست.این زوج از شلوغی و ترافیک تهرانبه دورند از خلوت و آرامش لواسان برای تفریحات شان بهرهگیری می کنند, مثل دوچرخه سواری و سوارکاری.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

میهمانان شان میتوانند نخستین جایزه سیمرغ امین را روی میز پذیراییخانه انها ببینند! خود امین معتقد هست احتمالا اگر کمی زودتر این جایزه را میگرفت, روی نقش هایبعدی اش تاثیر منفی می گذاشت و حتی شاید تا پیش از جشنواره بیست و ششم ظرفیت آنرا نداشته هست.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

بعد از این همه ی سال این دو دل شان می‌خواهد نقشی قابل دقت را رو به روی هم بازیکنند.این زوج آدم هاي خوشبینی میباشند و حضور خداوند در زندگی شان نقش مهم را ایفا میکند.اشتراک هاي زیادیدارند اما در برخی اساس ها نیز متفاوتند.مثلاً امین بیشتر فیلمهای گیشه اي کار میکند, در حالی‌که نیلوفر به نقش هاي هنری علاقه مند هست و از کاراکترهای پیچیده لذت میبرد.

حادثه دردناک برای امین حیایی +آخرین وضعیت وی

این دو خردادی, عاشق سفر و تفریح اند و بیشتر به شمال کشورمی روال.ضمنا از غالباً کشور های اروپائی هم مشاهده کرده اند.جالب هست بدانید نیلوفر و امین در منزل شان عمده ازالمان هاي سینمایی بهرهگیری نمیکنند و سینما برایشان صرفا یک مسیر کاری هست و هدف اصلی آنها رسیدنبه رویاهای خود و اطرافیان شان هست.و اما یک مضمون قابل دقت! انها تا حالا باهم قهر نکرده اند؛ حداقل این ادعایی هست که خودشان دارند.