پارس ناز پورتال

شراره رخام ژل لب هایش را خالی کرد

مجموعه : اخبار سینما
شراره رخام ژل لب هایش را خالی کرد

شراره رخام ژل لب هایش را خالی کرد 

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون سال ها پیش اقدام به تزریق ژل به لب های خود کرد و نتیجه عکس گرفت. زیبایی او تغییری نکرد و اوضاع بدی از نظر بازیگری نیز برای وی پیش آمد. می‌گوید اشتباه کردم و پشیمانم، اما از پشیمانی‌اش خوشحال است.حالا از اینکه راضی است و می‌خواهد از تجربیاتش بگوید

شراره رخام ژل لب هایش را خالی کرد

تا کسی مثل او پشیمان نشود. شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون بعداز تزریق ژل لب حالا به قول خودش ازشر آن ژل راحت شده و خیلی هم از ظاهرش راضی است.ظاهری که جامعه ما بیشتر می‌پسندد و البته او را خوشحال تر از قبل می‌کند.شراره رخام حالا با ظاهر جدید می‌خواهد به دنیای بازیگری برگردد.

 

چطور شدتصمیم گرفتید ژل لبتان را تخلیه کنید؟
متاسفانه من سال 83 ژل لب تزریق کردم.آن زمان ژلهای پاژ بود.این ژلهای پاژ زمان طولانی در لب باقی می‌ماند و تا تخلیه نکنید خودش از بین نمی‌رود و تا آخر عمر هستولی این ژلهای جدید زمان دارد و بعد از سه تا شش ماه از بین می‌رود. آن زمان از شانس بد من فقط ازاین ژلها استفاده می‌شد.

 

به همین دلیل عملی بود که ریسک بالایی داشت و باید دکتر مطمئنی پیدا می‌کردم تا این ژل را تخلیه کند که خدا را شکر توانستم این عمل را انجام بدهم و از شر این ژل راحت شوم.

 

بعداز تزریق ژل مشکلی نداشتید؟
نه خوشبختانه ژل پاژ برای من مشکلی درست نکرد اما شنیده ام که چند نفر مشکل داشته‌اند و لبشان کبود شده و تا آخر عمر کبود می‌ماند.خوشبختانه این ژلها دیگر در بازار پیدا نمی‌شود و تایید شده نیست.این ژلها بعد از 6-7 سال ممکن است باعث کبودی صورت و لب شود.خدارا شکر من این شانس را داشتم

شراره رخام ژل لب هایش را خالی کرد

و برای من مشکلی پیش نیاورد. فقط همان یک حجم غیر متعارف بود و ظاهری داشت که جامعه پسند نبود.به هر حال من به لطف دوستان به این فکر افتادم که حتما از شر این ژل راحت شوم.

 

یعنی نظر دیگران در این تصمیم شمانقش داشت؟
خب من یک تصمیم شخصی گرفته بودم ولی دیگران نپسندیدند و خیلی‌ها از من انتقاد کردند.من یک شخصیت اجتماعی هستم باید به نظر دوستان و جامعه‌ام اهمیت بدهم و از نظر شخصی‌ام بگذرم. بالاخره تسلیم شدم و گفتم چشم و می‌روم تخلیه می‌کنم اما حالا خیلی خوشحالم.خوشحالم که مردم از این حرکت من استقبال کردند

 

و خیلی مرا تشویق کردند واین حرکت به چشمشان آمد.من از کسانی که مرا حمایت کردند و به جلو هل دادند که جرات کنم و به سراغ این عمل پر از ریسک بروم تشکر می‌کنم.

 

گفتگوی روزنامه سپید با این بازیگر کشورمان را در این باره بخوانید:

اینکه گفته می‌شد به خاطر آن ظاهر کمتر برای بازی در فیلم و سریال پیشنهاد داشتید درست است؟
بله. چند سریال تاریخی به من پیشنهاد شد که خب می‌گفتند مثلا درچند صد سال گذشته هیچ زنی ظاهر این چنینی نداشته است.حرفشان منطقی ودرست بود من هم قبول کردم.

 

من به کارگردانها حق می‌دادم. درست است آن زمان خیلی نارحت می‌شدم، اما حالا خیلی خوشحالم. خوشحالم که ناخودآگاه و ناخواسته تبدیل به تریبونی شدم که کسی سراغ این کار نرود.

 

کسی درباره تزریق ژل لب و عمل‌های زیبایی با شما مشورت می‌کند؟
بله . خیلی از زنان ودختران جوان می‌پرسند که این کار را بکنیم؟من می‌گویم نه.البته نظراتی هم می‌گیرم که می‌گویند اگر بد است پس چرا خودت این کار را انجام دادی؟بله من یک کار اشتباهی انجام دادم.یک راه اشتباهی رفته‌ام.خب حالا می‌گویم این راه اشتباه است ونروید.این بد نیست.

 

من نمی‌خواهم کسی را نصیحت کنم اما من به عنوان یک شخصیت اجتماعی و یک بازیگر یک کار اشتباهی انجام داده ام و قبولش دارم.حالا می‌گویم انجام ندهید.همه آدمها در زندگی اشتباه می‌کنند و پشیمان می‌شوند. من خوشحالم که مردم به من انتقاد کردند و تشکر می‌کنم که باعث شدند به این جمع بندی برسم

 

و بروم سراغ تخلیه ژل و دوباره ظاهر عادی پیدا کنم. روزی 20 نفر از من می‌پرسند که برا ی تخلیه ژل کجا رفته‌ام و من هم پزشکم را معرفی می‌کنم. به هر حال این تزریق ژل متاسفانه وارد کشور ما شده است و خیلی از جوان‌ها هم به آن علاقه دارند.

 

خوشبتانه من مشکلی نداشتم و لی خوشحالم این کار من باعث شد که یک عده‌ای از هموطنان عزیزم از این داستان نجات پیدا کنند و خیلی از آنها سراغ این کار نروند. البته می‌خواستم از پزشکانی که در این راه به من کمک کردند هم تشکر کنم. دکتر بهروز فرزام و جناب دکتر امیری عمل تخلیه ژل لب را انجام دادند که من خیلی راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم