پارس ناز پورتال

طرز تهیه بیسکویت کرانچ نارگیلی خوشمزه و عالی

طرز تهیه بیسکویت کرانچ نارگیلی خوشمزه و عالی

طرز تهیه بیسکویت کرانچ نارگیلی خوشمزه و عالی 

روش تهیه بیسکویت کرانچ نارگیلی لذیذ را برای شما داریم که برترین عصرانه برای دورهمی خانواده ها محسوب می‌شود. بیسکویت کرانچ نارگیلی، یک بیسکویت بسیار لذیذ و فوق العاده هست که می‌توانید از آن برای پذیرایی از عزیزانتان بهره گیری کنید.

 

مواد لازم;

کره; 120 گر
پودر قند; 150 گرم
آرد; 210 گرم
نشاسته ذرت «سفیدرنگ»; 38 گرم
اسانس وانیل; یک ق چ
تخم مرغ; یک شماره زرده + نصف سفیده
پودر نارگیل; 50 گرم
بیکینگ پودر; سه ق چ

 

مواد رویه;

سفیده تخم مرغ; یک شماره
پودر نارگیل; به مقدار لازم

 

طرز تهیه;

کره و پودر قند را با همزن برقی به مدت تقریبی سه دقیقه بزنید تا کاملا سبک و کرمی شکل شود. تخم مرغ را اضافه کنید و حدود یک دقیقه بزنید. سپس اسانس وانیل را نیز بیافزایید و هم بزنید. همزن را خاموش کرده ترکیب آرد، بیکینگ پودر و نشاسته ذرت الک شده را اضافه کنید و با لیسک هم بزنید در پایان پودر نارگیل را بیافزایید و با لیسک مخلوط کنید.

 

خمیر کمی چسبندگی دارد که این چسبندگی با استراحت در یخچال از بین می‌رود. خمیر را با روکش دست کم یک ساعت در یخچال قرار دهید. سپس مقادیر خیلی کم از خمیر برداشته بین دو لایه کیسه فریزر که آرد پاشی نموده اید با وردنه به کلفتی تقریبی 3 میلی متر باز نموده و کاتر گرد بزنید و در سینی فر بچینید.

 

خمیرهای کاتر خورده را حدود 15 دقیقه در یخچال استراحت دهید. سپس با سفیده تخم مرغ رومال نمایید و رویش پودر نارگیل بپاشید و در فر از پیش گرم شده به دمای 175 درجه سانتی گراد به مدت تقریبی 12 تا1 5 دقیقه بپزید در حدی که لبه هاي بیسکویت ها طلایی شود. سپس با یک کاردک بیسکویت ها را از سینی جدا نمایید و روی توری فلزی خنک کنید.