پارس ناز پورتال

طلاق زن مجری روی آنتن زنده تلویزیون

طلاق زن مجری روی آنتن زنده تلویزیون

طلاق زن مجری روی آنتن زنده تلویزیون 

زن مجری تلویزیونی در برنامه زنده و بوسیله گوشی گوشی طلاق داده شد! این زن میگوید شوهرش اجازه نمی‌دهد تا به عنوان مجری فعالیت کند. مجری شبکه ماهواره اي مصری هنگام اجرای برنامه زنده در تماس تلفنی فردی که نقش همسرش را بازی میکرد، طلاق داده شد.

 

 در یک نمایش تلویزیونی که از شبکه ماهواره اي “ال تی سی” مصر با محور بررسی مساله طلاق تلفنی، اکران می شد، شخصی در نقش همسر “هبه الزیاد” فعال رسانه اي و مجری تلویزیونی مصری، با گوشی همراه وی تماس گرفت و وی را طلاق داد.این فعال رسانه اي هنگامی که برنامه از یک شبکه ماهواره اي مصری اکران می شد، با تماس تلفنی همسرش که وی را به دلیل حضور در برنامه تلویزیونی “جراب حواء”، سرزنش می‌کرد، شوکه شد.

 

 به گزارش پارس ناز این مجری مصری در پاسخ به همسرش که می‌گفت: “چرا بدون اجازه من در این برنامه حاضر شدي؟” گفت:” این شغل من هست، من از تو می ترسم، تو عامل ترس در زندگی من هستی”.همسر این زن رسانه اي نیز در ادامه گفت:”تو را طلاق دادم”، مجری زن هم به گریه افتاد و گفت:”عجب بدبختی گرفتار شدم”!

 

به تصور بعضی از مذهیون مصری، طلاق دادن زن که در اصل باید با حضور شاهدان و رعایت شروط خاصی صورت گیرد، تنها با گفتن عبارت “انت طالق”! محقق میشود و مرد حتی میتواند در یک لحظه، زن را سه طلاقه کند! در حالی‌که بر زمینه مبانی اسلام اصیل، هر زمان طلاق زن باید با شرایط خاص و مشخص صورت گیرد.