پارس ناز پورتال

عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدش

عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدش

عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدش 

هری شاهزاده بریتانیا که بتازگی اعلام کرده است با مگان مارکل ازدواج می‌کند اینروزها عکس های عاشقانه اش را منتشر میکند. شاهزاده هری و مگان مارکل پس از گذشت تقریباً یک ماه از اعلام خبر نامزدی و برنامه خود برای ازدواج درسال آینده ، تصاویر رسمی نامزدی خودرا منتشر کردند.

 

به گزارش پارس ناز این عکسها در فورگمور هاوس ، اقامتگاه سلطنتی خصوصی در زمین هایقلعه ویندسور گرفته شده و با تعداد زیادی از تصاویر نامزدی که درخانواده سلطنتی انگلیس از گذشتهمرسوم بوده، متمایز است.الکسی لوبومیرسکی عکاس فشن و سلبریتی که قبلا با عکاسان معروفی

 

از جمله ماریو تستینو «عکاسمحبوب شاهزاده ویلیام و پرنسس دیانا» کار کرده، مسئول گرفتن تصاویر نامزدی این زوج بوده است.وی تا کنون از سلبریتی هاي مشهوری از جمله جولیا رابرتس و آنجلینا جولی نیز عکس گرفته است.

عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدشعکس نامزدی متمایز مگان مارکل و شاهزاده هری در پله هاي عمارت فورگمور هاوس
عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدشمگان مارکل برای عکس نامزدی خود یک پیراهن توری به ارزش هنگفت 56،000 پوند پوشیدهبود. قصر کنسینگتون تایید کرد این لباس از برند بریتانیایی رالف اند روسو انتخاب و «به صورتخصوصی» خریداری شده است و البته مشخص نکرده چه کسی مبلغ آنرا پرداخته و آیا تمام مبلغلباس پرداخت شده یا خیر.

 

پارس ناز ،پیج رسمی قصر کنسینگتون پس از انتشار عکسها در پیامی نوشت از همه ی برای نظرات عالی تانپس از منتشر شدن تصاویر نامزدی شاهزاده هری و بانو مگان مارکل سپاسگزاریم.این زوج برای همه ی پیام هاي گرم و صمیمانه شما که در طول این دوره خوشحال از زندگی شان دریافتکردند بسیار سپاسگزارند.

عکس های عاشقانه شاهزاده بریتانیا و نامزدشعکس رسمی دیگر از نامزدی شاهزاده هری و ابزیگر امریکایی مگان مارکل

 

در یکی از عکسها این زوج در حالیکه لباس هایي رسمی به تن دارند، روی پله هاي عمارتفورگمور نشسته و مگان دست چپ خودرا با حلقه نامزدی اش روی دست شاهزاده هری گذاشته است.در عکس دیگری نیز آن دو در حالیکه با خوشحالی دست یک دیگر را در دست دارند در اطرافزمین هاي ویندسور مشغول قدم زدن هستند.

 

شاهزاده هری 33 ساله و بازیگر اسبق امریکایی مگان مارکل ۳۶ ساله نخستین بار در جولای سال 2016 از طریق یک دوست مشترک که اسم وی فاش نشده ودر قراری به صرف یک نوشیدنی با هم آشنا شدند. آن ها در 27 ام نوامبر سال جاری، نامزدی خودرا رسما اعلام کردند و قرار استمراسم ازدواج انها در ماه مه 2018 در کلیسای سنت.جورج در قلعه ویندسور برگزار شود.