پارس ناز پورتال

معرفی 4 ترفند مفید برای سفید کردن دندان ها

معرفی 4 ترفند مفید برای سفید کردن دندان ها

معرفی 4 ترفند مفید برای سفید کردن دندان ها 

بشما روش هایي را معرفی میکنیم کـه با استفاده از انها میتوانید دندان های خودرا سفید و درخشان کنید و از زیبایی لبخندتان لذت ببرید. زرد شدن دندان ها میتواند نشانه پوسیدگی و تراکم جرم باشد. این مسئله پس از مصرف غذا هاي مختلف نیز ایجاد می‌شود، اما با استفاده از توصیه هاي زیر می‌توان زردی دندان ها را از بین برد و ظاهر آنرا زیباتر کرد

 

ریحان

این گیاه علاوه بر این‌کـه درمان تعداد زیادی از دردهاست، سفید کننده دندان نیز بـه حساب می‌آید و از دهان در برابر مشکلات و بیماری هاي متعدد محافظت میکند. برگ هاي ریحان را خشک و آسیاب کنید سپس بـه خمیردندان اضافه و هرروز ازآن استفاده کنید.

 

نمک

نمک یکی از قدیمی‌ترین درمان ها برای رفع زردی دندان هاست. کافی اسـت مقداری نمک و زغال رابا هم مخلوط و دندان رابا آن تمیز کنید. دانه هاي نمک، صیقل دهنده اسـت و لایه زرد چسبیده روی دندان را از بین میبرد. این روش نسبت بـه خمیردندان اثر ملایم تری دارد.

 

پوست پرتقال

پوست پرتقال درمان عالی برای بوی نامطبوع دهان و زردی دندان اسـت. کافی اسـت قبل از خواب، پوست پرتقال رابه دندان بمالید. ترکیب کلسیم و ویتامین C موجود در آن، میکروب هاي دهان و زردی دندان را از بین می‌برد و باعث معطر شدن دهان می‌شود. می‌توان پودر پوست پرتقال را نیز بـه خمیردندان اضافه کرد.

 

هویج

فیبر موجود در هویج بعنوان پاک کننده دندان عمل میکند. جرم ها و زردی دندان را نیز از بین میبرد.

 

چریش

 بـه گزارش پارس ناز از قدیم، از چریش بعنوان سفید کننده دندان استفاده می‌شود. با چوب درخت چریش نه تنها ذرات غذای گیر کرده از بین دندان خارج میشود بلکه بوی بد دهان نیز از بین میرود و زبان نیز تمیز میشود. این گیاه خاصیت طبیعی ضدباکتریایی و ضدعفونی کننده دارد.

 

جوش شیرین

این ماده اسیدهای موجود در دهان را خنثی می‌کند و صیقل دهنده ملایم اسـت. مالیدن جوش شیرین بـه آرامی بـه دندان، کمک میکند تا لایه هاي زرد از بین برود. می‌توان این پودر رابه خمیردندان نیز افزود.