پارس ناز پورتال

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس

مجموعه : اخبار سینما
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس

گویا این ستاره خوش نام و پرتلاش در دنیای بازیگری علاقه زیادی هم به نامزد بازی البته به صورت وقفه ای دارد و هرچند وقت باید مدل نامزد خود را عوض کند. اوایل دهه 90 میلادی، پوستر دی کاپریوی نوجوان بخش ثابت دیوار اتاق همه دخترهای نوجوان بود. لئوناردو با چهره شیرین و موهای لخت،

 

به عنوان بازیگر سریال های تلویزیونی به شهرت رسید و مدتی بعد استعدادش را در پروژه های بزرگ سینمایی به نمایش گذاشت تا امروز یکی از محبوب ترین بازیگران دنیا باشد. ثبات لئو در دنیای سینما هرگز در زندگی خانوادگی او دیده نشده است.

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکسدر این سال ها زن های زیادی به زندگی این چهره شناخته شده وارد شدند اما این روابط هر بار به بن بست رسیدند تا ثابت شود دی کاپریو اهل زندگی مشترک و تشکیل خانواده نیست. در همه این سال ها تنها یک زن همیشه در زندگی او حضور داشته است. همراه همیشه او در مراسم های بزرگ سینمایی؛ مادرش.

 

1994

* لئوناردو هنوز تبدیل به یک ستاره سرشناس نشده بود و در پروژه های سینمایی نقش های عموما کوچکی بازی می کرد. در فاصله سه سال با بازی در نقش جک در تایتانیک و تبدیل شدن به یک بازیگر مشهور، «بریجیت هال» اولین دختر زندگی دی کاپریو در نیویورک بود. در این سال ها رسانه ها حرف های زیادی در مورد اتفاقاتی که بین آنها رقم خورده مطرح کرده اند.

 

* دی کاپریو در «خاطرات بسکتبال» با «بریتنی دنیل» همبازی بود. در فیلم آنها نقش کاراکترهای جوانی را بازی می کردند که به هم علاقه مند هستند. لئو در زمان فیلمبرداری 19 ساله بود و بریتنی 18 ساله. این علاقه به زندگی واقعی آنها هم کشیده شد؛ حداقل برای مدتی.

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس1995

* اوایل سال 95، دی کاپریو تبدیل به شخصیت محبوب دخترهای نوجوان شده بود و بسیاری از آنها پوسترهای لئو را روی دیوارهای اتاق شان داشتند. در این مقطع زمانی، دی کاپریو با نائومی کمیل قرار می گذاشت، مدتی بعد اما آنها به این نتیجه رسیدند که فقط با هم دوست باشند. این دوستی تا امروز حفظ شده است.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس1996

یکی از جدی ترین رابطه های عمر لئو. او و «کریستن زنگ» در سال 1996 با هم آشنا شدند و در دو سال بعدی با هم بودند. این دو سال، طلایی ترین سال های عمر بازیگری لئوناردو دی کاپریو بود. او در رومئو ژولیت و تایتانیک درخشید و یک بازیگر مطرح جهانی شد. همین شهرت بود که این زوج را از هم دور کرد و به جدایی آنها ختم شد.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس1998

* لئوناردو دی کاپریو و «هلنا کریستیانسن» در یک مهمانی با هم آشنا شدند. رابطه آنها هرگز به صمیمیت چندانی نرسید و تنها چند ماه طول کشید تا لئو از مدل معروف ویکترویاسکرت جدا شود. بعد از او، 9 مدل دیگر ویکتوریاسکرت نیز وارد زندگی این بازیگر شدند.

 

* «بیژو فیلیپس» سال ها قبل از دی کاپریو به زندگی در شهرت خو گرفته بود چرا که پدر و مادر او هر دو چهره های شناخته شده در دنیای موسیقی بودند. دوستی این دو نفر، باعث معرفی فیلیپس به سینما شد. دی کاپریو او را به کارگردان فیلم سیاه و سفید معرفی کرد و یک نقش برای او گرفت.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس1999

* در مراسم فرش قرمز فیلم «مردی در ماسک آهنی» در پاریس، لئو با «اوا هرزیگووا» ملاقات کرد. آنها مدت 2 ماه را با هم سپری کردند و بعد از آن، اوا با درامر معروف تیکو تورس ازدواج کرد.

 

* یک داستان قدیمی. یک سوپراستار تصویر دختری زیبا را روی جلدهای مطبوعات می بیند و از طریق دوستان خبرنگارش یک قرار ملاقات با او ترتیب می دهد و احساسش را با او در میان می گذارد. این همان اتفاقی است که در سال 1999 بین دی کاپریو و «امیر والتا» رخ داد، رابطه ای که ناگهان آغاز شد و ناگهان به پایان رسید.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2000

* این روزها تصویر «ژیسل بونچن» در کنار هر کس به جز تام بردی غیرممکن به نظر می رسد اما در سال 2000 اوضاع کاملا متفاوت بود. 16 سال قبل، این سوپرمدل رابطه رمانتیکی با لئوناردو دی کاپریو داشت. آنها در کنار هم حتی توسط مجله معتبر پیپل به عنوان یکی از زیباترین زوج های هنری انتخاب شدند.

 

برای اولین بار بود که همه هواداران دی کاپریو منتظر بودند او به یک دختر پیشنهاد ازدواج بدهد اما بهشت رابطه آنها مدتی بعد جهنم شد. بعد از چند بار دعوا و آشتی، لئو و ژیسل سرانجام از هم جدا شدند.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2004

* صحبت از عقاید سیاسی در یک مهمانی، بهانه آشنایی لئو و «بار رافائلی» بود. آنها در لاس وگاس با هم ملاقات کردند. حتی در کنار هم به دیدار رییس جمهورهای چند کشور رفتند و درباره صلح و شرایط آب و هوایی کره زمین گفتگو کردند. دی کاپریو و رافائل در کنار هم به تماشای مسابقات ورزشی هم می رفتند

 

اما ظاهرا این تفاهم برای با هم ماندن شان کافی نبود. به نظر می رسید لئو دختر ایده آل زندگی اش را انتخاب کرده اما حتی این دوستی هم بعد از چند سال به مرحله فروپاشی رسید.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2009

* یک شام جنجالی در کنسینگتون، لئوناردو و «اما میلر» برای اولین بار در این محل کنار هم دیده شدند. ملاقات های بین آنها تا مدتی ادامه داشت اما از یک جایی به بعد، لئو دیگر کنار اما دیده نشد و این به معنی پایان رابطه بین این دو نفر بود.

 

* اولین نامزد خواننده دی کاپریو! آنها اولین بار در یک فستیوال موسیقی با حضور همزمان شان، همه مخاطب ها را شگفت زده کردند و شایعه های بسیار زیادی در رسانه های مختلف ساختند. «اشلی رابرتز» اما مدت زیادی در زندگی لئوناردو باقی نماند. همه چیز به سرعت برق و باد تمام شد حتی سریع تر از آن که کسی پلک بزند.

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2010

* «آن ویالتسینا». اگر این نام را از قبل شنیده اید، یا هوادار لئو دی کاپریو هستید یا علاقه مند به کارهای آدام لوین. این مدل اهل کشور روسیه در سال 2010 فرصت آشنایی با دی کاپریو را به دست آورد. لئو، آن و گروهی از دوستان شان برای تعطیلات به ساحل زیبای ایبیزا در کشور اسپانیا رفتند. در این سفر همه چیز برای آنها رویایی بود اما زیاد طول نکشید تا آنها همدیگر را فراموش کنند.

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2011

* لئوناردو، کشتی تجاری، کن و «بلیک لایولی». همه این نشانه ها در کنار هم، برای دوستداران دی کاپریو جذاب به نظر می رسیدند. او حالا با یک ستاره تلویزیونی آشنا شده بود و به نظر می رسید این دو نفر تناسب بسیار خوبی در کنار هم دارند. دی کاپریو بعدها از بلیک به عنوان اولین دوست زندگی اش که آشپزی بلد است یاد کرد. آنها به مدت 5 ماه به رابطه شان ادامه دادند و بعد از آن هر کس به دنبال زندگی خودش رفت.

 

* بعد از بلیک لایولی، این «آلیس کرافورد» بود که وارد زندگی دی کاپریو شد. لئو آن روزها مشغول بازی در فیلم گتسبی بزرگ بود و دوران تازه و باشکوهی از بازیگری را آغاز کرده بود. آلیس مدل لباس شنا در کشور استرالیا بود و لئو در مدت اقامت در این کشور برای فیلم گتسبی، با او آشنا شده بود. عمر این آشنایی چندان طولانی نبود.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2013

* این بار نوبت کشور رومانی بود که در ملیت نامزدهای زندگی دی کاپریو سهمی داشته باشد! «مدلینا گنه آ» چند ماه را در کنار دی کاپریو سپری کرد اما بعد از مدتی یک مصاحبه عجیب انجام داد و تاکید کرد که «دوست دارد به خاطر پروژه هایی که در آن شرکت می کند مشهور باشد و نه رابطه های خصوصی زندگی اش!» شاید همین باور بود که موجب شد او و لئوناردو خیلی زود به خط پایان برسند.

 

* در سال 2013 وقتی دوستی لئوناردو دی کاپریو و «تونی گارن» آغاز شد، همه تصور می کردند ایده آل ترین اتفاق ممکن برای آقای بازیگر رخ داده است. آنها اصل جنس بودند. یک زوج جذاب و دوست داشتنی. آیا بالاخره قرار بود این رابطه به ازدواج لئو ختم شود؟ باز هم نه! تونی همه ویژگی های مد نظر لئو را داشت

 

و به همین خاطر بود که آنها زندگی مشترک شان را آغاز کردند اما دسامبر 2014، نقطه پایانی رابطه دی کاپریو و گارن بود. بعد از این جدایی بود که حواشی کلوپ شبانه فلوریدا برای دی کاپریو اتفاق افتاد.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2015

* «کلی روهرباخ» ویژگی هایی فراتر از یک صورت زیبا داشت. او مدرکش را از دانشگاه جرج تاون گرفته بود و یک سخنران فوق العاده به شمار می رفت. هیچ کس انتظارش را نداشت که رابطه او با لئو به سرعت تمام شود اما این اتفاق رخ داد و آنها به تصمیمی مشترک برای جدایی از هم رسیدند.
نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس2016

* بعد از طلسم شکنی لئوناردو دی کاپریو و رسیدن او به مجسمه اسکار، گفته می شد او جشن بردن این جایزه را در کنار «لائورن هاتن» برگزار کرده است. آنها دو سال قبل با هم ملاقات کرده بودند و حالا این رابطه، شکل جدی تری به خودش گرفته بود. این جدیت هم اما دوام چندانی نداشت و لائورن و لئوناردو حتی با وجود اسم های مشابه، از هم جدا شدند.

 

* در 41 سالگی، لئو دی کاپریو این روزها در کنار مدل دانمارکی «نینا آگدل» دیده می شود. آنها در کنار هم روی کشتی تفریحی لئوناردو در جزیر ایبیزا حضور داشته اند و دوربین های پاپاراتزی ها تصاویر مختلفی از این دو نفر شکار کرده اند. نینا 24 ساله است و این روزها در کنار بازیگر برنده اسکار بسیار خوشحال به نظر می رسد

 

اما تقریبا همه هواداران دی کاپریو بر این باور هستند که که این رابطه نیز خیلی زود تمام خواهد شد و لئو میک جدایی پر سروصدای دیگر را تجربه خواهد کرد.

نامزدهای زیبای لئوناردو دی کاپریو را ببینید +عکس