پارس ناز پورتال

وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکس

وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکس

وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکس

زنان ویتنامی وسواس عجیبی دارند به این که پوستشان سفید بماند و به هیچ وجه نباید در معرض چیزهایی قرار بگیرند که پوست را تیره و سیاه می کند. برای بیشتر زنان ویتنامی، پوست سفید مساوی با زیبایی زنانه، دلفریبی و سطح طبقه اجتماعی بالاست و حتی در وسط تابستان به طور کامل خود را می پوشانند تا در معرض اشعه های خورشید قرار نگرفته و پوستشان تیره نشود.

 

در حالی که در کشورهای غربی پوست تیره به عنوان یک فاکتور زیبایی و سلامت در نظر گرفته می شود، در ویتنام و اکثر کشورهای آسیای جنوب شرقی، پوست سیاه همیشه به فقر و رعیت کارگری که مجبورند ساعت ها در زمین کار کنند مربوط می شود.
وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکسوسواس زنان ویتنامی به داشتن پوست سفید

 

مذمت پوست تیره در کشورهایی مانند ویتنام، ژاپن و اندونزی چنان است که حتی در خانواده های طبقه متوسط می تواند روی امر ازدواج دربین افراد تاثیر زیادی بگذارد.محصولات آرایشی و زیبایی سفید کننده پوست نیز در کشور ویتنام محبوبیت بسیار زیادی دارد و عکاس ایتالیایی مونیا لیپی در مجموعه عکس های خود به نام “پوست سفید”، وسواس مردم این کشور را به داشتن پوست سفید نشان می دهد.
وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکسافراط ویتنامی ها به داشتن پوست سفید

 

این عکاس در طول سفر خود به شهر هوچی مین ادعا می کند به سختی می توانست لوازم آرایشی و بهداشتی بیابد که دارای عامل سفید کننده در محتویات آن و یا وجود برچسب سفید کننده نباشد.ولی چیزی که بیش از همه ویتنام را از دیگر کشورهای آسیایی متفاوت کرده و مونیا لیپی آن را سوژه عکس های خود قرار داده است، وسواس زنان ویتنام به پوشاندن کامل پوست خود حتی در گرمای تابستان است.
وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکسعلاقه مردم کشورهای آسیای جنوب شرقی به پوست سفید

 

امروزه دستکش های ساق دار رنگارنگ، کلاه خود، ماسک پوشاندن صورت ، عینک آفتابی و کلاه ایمنی در بین زنان جوان موتورسوار در شهر هوچی مین بسیار متداول است. برخی از آنها حتی چندین لایه اضافه تر لباس بر تن می کنند تا مبادا اشعه های خورشید به پوست سفید آنها برخورد کند، حتی اگر نتیجه آن استخری از عرق باشد!وسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکسپوشش های رنگارنگ زنان ویتنامی برای جلوگیری از برخورد نور خورشید به پوست شانوسواس عجیب زنان ویتنامی را ببینید +عکسپوشش جالب زنان ویتنام برای محافظت پوستشان