پارس ناز پورتال

کنسرت های خوانندگی محمدرضا گلزار در ایران

مجموعه : اخبار سینما
کنسرت های خوانندگی محمدرضا گلزار در ایران

کنسرت های خوانندگی محمدرضا گلزار در ایران 

محمدرضا گلزار بازیگری است که رو به خوانندگی هم آورده و هرچند هرازگاهی آهنگی بیرون میدهد . اکنون نیز قطعه جدید محمدرضا گلزار منتشر شده است و این هنرمند همزمان با انتشار قطعه جدیدش، درباره آغاز دور جدید فعالیت‌هایش با سخن گفته است.گلزار که در قطعه جدید خود با «حامد برادران» به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده است.

 

از همکاری‌های بیشتر با این موزیسین خبر داده است و گفته است: «حامد برادران به عنوان رهبر ارکستر «ریزار» انتخاب شده و مشغول انجام کارهای ارکستر می باشد تا برای برگزاری کنسرت آماده شویم.»این چهره سرشناس سینما که پیش از ورود به این عرصه در زمینه موسیقی فعالیت جدی داشت گفت:

کنسرت های خوانندگی محمدرضا گلزار در ایران

«همانطور که قبلاً گفته بودم، برای فعالیت‌های موسیقایی‌ام هم برنامه جدی دادم. از این رو برای برگزاری تور کنسرت‌ هایم در سراسر ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آن را از عید فطر آغاز خواهیم کرد. چند برنامه در شهرستان‌های مختلف خواهیم داشت و پس از آن در تهران روی استیج می‌رویم.

 

که البته زمان دقیق آن همراه با جزئیات تور کنسرت‌ها به زودی از اینجا اعلام خواهد شد.»گلزار درباره قطعاتی که قرار است اجرا کند به ما گفت: «علاوه بر قطعات قبلی و این قطعه که امروز منتشر شده، چند اثر دیگر آماده انتشار دارم که به زودی در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد تا با دست پر سراغ کنسرت‌ها برویم.»