پارس ناز پورتال

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار از شبکه سه +عکس

مجموعه : اخبار سینما
زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار از شبکه سه +عکس

زمان پخش برنامه پانتولیگ گلزار 

دراین پست، زمان پخش برنامه پانتولیگ گلزار رابه شـما خواهیم گفت. پانتولیگ یک مسابقه تلویزیونی جدید اسـت کـه با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه 3 پخش خواهد شد. این بازیگر، مجری و خواننده مشهور، پیش از این وظیفه اجرا برای مسابقه پرحاشیه برنده باش را برعهده داشت. مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار قرار اسـت یکی از پربیننده ترین مسابقه هاي تلویزیونی درسال جاری باشد.

 

بعد از حواشی زندگی شخصی محمدرضا گلزار، جواد فرحانی؛ تهیه کننده، از حضور گلزار بعنوان مجری دریک مسابقه تلویزیونی خبر داد. این برنامه کـه پانتولیگ نام دارد، مسابقه اي با محوریت پانتومیم اسـت و فرصتی برای پانتومیم بازان حرفه اي و علاقه مندان بـه پانتومیم اسـت تا استعداد و توانایی خودرا دراین مسابقه محک بزنند.

 

آخرین اجرای محمدرضا گلزار در تلویزیون مسابقه «برنده باش» بودو حالا با برنامه اي بـه اسم پانتولیگ بـه صدا سیما برمی گردد. این برنامه یک مسابقه با حضور شرکت کنندگان مختلف اسـت کـه مهارت خود در پانتومیم رابه نمایش می گذارند. پیش از این نیز محمدرضا گلزار هنگام امضا دادن بـه یکی از طرفدارانش از اجرای یک مسابقه تلویزیونی خبر داده بود.

 

مسابقه پانتولیگ کی پخش می شود؟

اولین تیزر «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار کـه برنامه‌اي در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی اسـت منتشر شد. پخش این مسابقه احتمالاً از هفته آینده در شبکه سه سیما آغاز خواهد شد. تهیه کننده برنامه «پانتولیگ» با اعلام این خبر کـه ضبط این برنامه از سه روز پیش با اجرای محمدرضا گلزار آغاز شده اسـت، گفت: احتمالا پخش برنامه از هفته آینده از شبکه سه صورت خواهد گرفت.

زمان پخش برنامه پانتولیگ گلزار 

جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌هاي «خندوانه» و «ستاره‌ساز» در گفت و گو با ایرنا گفت: دراین مسابقه دو گروه چهار نفره باهم پانتومیم بازی می کنند و احتمالا پخش آن هفتگی خواهد بود. ثبت نام مسابقه «پانتولیگ» اوایل دی‌ماه امسال در دو قالب شرکت‌کننده و تماشاچی آغاز شد. احتمالا در روزهای آتی این مسابقه از شبکه سوم سیما بـه روی آنتن خواهد رفت.

 

پیج اینستاگرام برنامه پانتولیگ

panto.league@

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش + عکس های محمدرضا گلزار + مصاحبه و اینستاگرام

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار مجری برنامه پانتولیگ

محمدرضا گلزار ۱ مرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت و دو برادر بنام‌هاي علیرضا «مهندس عمران» و بردیا «مترجم زبان انگلیسی» و یک خواهر بنام آتوسا «مترجم زبان آلمانی» دارد. پدرش اصالتا تبریزی اسـت و مهندس اسـت و مادرش خانه دار می باشد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت.

 

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بـه راه هیچ یک از اعضای خانواده اش نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم کـه هنر را شروع کرد با مخالفت هایي رو بـه رو می ‌شد. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان پیوسته شاگرد اول مدرسه و منطقه بوده اسـت. تنها درسال پیش دانشگاهی کـه بـه عشق پزشکی کنار دانش آموزان تجربی «رشتۀ غیر تخصصی اش» می نشست، نتوانست شاگرد اول باشد.

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار 

آقای گلزار متأسفانه یا خوش بختانه رتبۀ قابل قبول را در کنکور تجربی کسب نکرد و راهی دانشگاه آزاد تهران جنوب برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. جالب اینجاست محمدرضا گلزار درسال هاي ابتدایی اصلاً توجهی بـه فضای هنری یا حداقل تحصیل در رشته هاي هنری نداشته اسـت. محمدرضا گلزار می‌گوید: ۱۲سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بودو ورزش.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران

 

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

این بازیگر فعالیت هنری خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با این کـه چند باری تا آستانه بازی در فیلم‌هاي کارگردانانی چون بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی و… پیش رفت، اما هیچ‌کدام بـه نتیجه نرسید.

زمان پخش مسابقه پانتولیگ

گلزار در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد. قد محمدرضا گلزار ۱.۷۷ متر اسـت. باید بگوییم کـه گلزار کـه بازیگری او مدت‌ها مورد انتقاد قرار میگرفت درسال هاي اخیر با ظاهری جا افتاده تر، بازی احساسی تری از خود بروز داده اسـت. او در سریال عاشقانه در نقش همسر ساره بیات بازی کرد و عکسهای آن‌ها کـه بعضا فتوشاپ هم بود شایعاتی مبنی بر ارتباط این دو بازیگر را رقم زد.

 

آقای گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. او نحوه شروع فعالیت خویش دراین فیلم رابه کافی شاپی در خزرشهر ربط می‌دهد کـه در آنجا ایرج قادری را دیده و او بـه محمدرضا گلزار پیشنهاد بازی در فیلم سام و نرگس را داده اسـت. محمدرضا گلزار بعد ازآن نیز توانست با فیلمهای دیگر، بخوبی خودرا معرفی کند.

 

بیشتر بخوانید: رازهای زندگی محمدرضا گلزار REZA GOLZAR + عکس های محمدرضا گلزار

 

ازدواج محمدرضا گلزار

در ماه خرداد سال ۱۴۰۲، یک ویدیو منتشر شد کـه نشان از ازدواج محمدرضا گلزار و خانم آیسان آقاخانی داشت. پس ازآن، در روزهای بعد، محمدرضا گلزار عکسی را از مراسم ازدواجشان در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر کرد. آیسان آقاخانی، درسال ۱۳۷۶ در شهر زنجان بدنیا آمد و تمام دوران تحصیلی خودرا نیز در همین شهر گذراند.

مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار

پس از دوران پیش دانشگاهی، همراه با خانواده بـه تهران مهاجرت کرد. او سال‌هاست کـه در حوزه‌ي مدلینگ فعالیت دارد و با یک عکاس بسیار مشهور دراین زمینه همکاری می کند. آقاخانی هم چنین یک برادر دارد و خانواده‌ي آن‌ها دارای وضع مالی خوبی هستند. در برخی رسانه‌ ها ذکر شده کـه پدرشان تاجر اسـت و اهل شهر زنجان هستند.

برنامه پانتولیگ گلزار شبکه 3

ودر آخر، علاوه بر مهارت بی بدیل محمدرضا گلزار در امور موسیقی، خوانندگی و بازیگری، از جمله دیگر مهارت هاي او می توان بـه موارد زیر اشاره کرد: مربی بدنسازی، فتو مدل، مدیریت مکن هاي مختلف، کار در زمینه پوشاک و.. محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست.