پارس ناز پورتال

نمایشگاه لباسهای این زن جذاب توسط پسرش

مجموعه : اخبار سینما
نمایشگاه لباسهای این زن جذاب توسط پسرش
پرنس آلبرت پسر ستاره زیباروی هالیوودی ، گریس کلی و همسرش از نمایشگاه عکس و لباسهای این زن جذاب سالهای دور هالیوود دیدن کرده و آن را برای بازدید عموم افتتاح کردند. این نمایشگاه به یاد این بازیگر زیبا و بزرگ سالهای دور امریکا در فیلادلفیا راه اندازی شده است.


پسر گریس کلی در این رابطه به خبرنگاران گفته است: خوشحالم که مادرم محبوبیت جهانی دارد. در تمام دنیا ابتدا او را با عنوان یک هنرپیشه موفق در فیلم های هالیوودی و سپس به عنوان پرنسس موناکو می شناسند.


او اضافه میکند: مادرم یک زن زیبا و با استعداد و شیک پوش بود اما همه این موارد تنها گوشه ای از زندگی و شخصیت وی  را رقم می زند.نها پسر این هنرپیشه معروف که حاصل ازدواج او و پرنس موناکوست میگوید مادرش همانند همه مادران دنیا بسیار گرم و مهربان و با عاطفه بوده است . او معتقد است مادرش دنیای پر زرق و برق و شهرت هالیوودی را به خاطر عشق پشت سر گذاشت و به سخنگوی هنر و فرهنگها تبدیل شد.

او بنیادی در صلیب سرخ موناکو با نام خودش راه اندازی کرد که هنوز هم کودکان با استعداد در زمینه های هنری را سرپرستی میکند و سالانه صدها نفر از بورسیه های آن برای رشد بیشتر در عرصه هنر استفاده میکنند.رای او خانواده در درجه اول اهمیت قرار داشته است وی در سن 26 سالگی برای ازدواج با پرنس موناکو در اوج موفقیت کارش را در هالیوود رها کرده و به یک مادر و زن نمونه خانه دار تبدیل شد. او به خاطر فرزندش سختی ها و بی مهری های زیادی تحمل کرده است.