پارس ناز پورتال

اتفاق باورنکردنی و شگفت انگیز خواهران غریب (عکس)

اتفاق باورنکردنی و شگفت انگیز خواهران غریب (عکس)
 
آیا به تقدیر و دست سرنوشت اعتقاد دارید شاید خواندن ماجرای عجیب و باورنکردنی زندگی این دو خواهر امریکایی دید شما را نسبت به تقدیر و سرنوشت کاملا عوض کند. زمانیکه یک دختر نوجوان به دنبال هم اتاقی در شهری که قرار بود درآنجا دانشگاه برود بود هرگز تصور نمیکرد که دست تقدیر چگونه او را غافلگیر خواهد کرد.او در دانشگاه به دنبال یک هم اتاق بود که متوجه دختری با شباهت فراوان به خود شد. آنها خیلی زود با هم دوست شده و متوجه شدند که از بسیاری جهات به هم شباهت دارند.
 

اتفاق باورنکردنی و شگفت انگیز خواهران غریب (عکس)
 
با توجه به اینکه هردوی آنها به وسیله تخمک بارور شده اهدایی به دنیا آمده بودند این احتمال وجود داشت که با هم نسبتی داشته باشند اما فاصله زیاد بین شهرهای محل سکونتشان شک و تردید را وارد این فرضیه میکرد. این دو دختر 18 و 19 ساله امریکایی در تعطیلات تابستانی با خانواده های خود صحبت کردند و با بررسی مدارک پزشکی شخص اهدا کننده در مراکز پزشکی دو شهر متفاوت مشخص شد این دو دختر با هم خواهر بوده و یک پدر مشترک دارند.
 
آنها متوجه شدند که از نظر سلیقه و خلق و رفتار بسیار به هم شبیه هستند به طوریکه لباسهای فراوانی دارند که کاملا شبیه هم است. آنها با قرار دادن یک عکس دو نفره در صفحات فیس بوک خود  می گویند دست نامرئی سرنوشت بدون توجه به فاصله زمانی و مکانی و شرایط افراد را آنطور که باید کنار هم قرار می دهد.
 
 
منبع:پرداد