پارس ناز پورتال

این خانم معلول هنرمند در ساخت جواهرات زیبا +عکس

این خانم معلول هنرمند در ساخت جواهرات زیبا +عکس
آنت گبدی یک هنرمند 48 ساله است که این روزها به عنوان یک جواهرساز بسیار مشهور در حال فعالیت است و درآمد و شهرت خوبی هم دارد. این جواهرساز از لحظه به دنیا آمدنش انگشتی را روی دستش احساس نکرده و با همین معلولیت بزرگ شده است.افرادی که با معلولیت های خاص به دنیا می آیند زندگی بسیار سختی را ادامه می دهند و تا زمان مرگشان شاید نتوانند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند اما در میان این افراد تعدادی راه خود را پیدا کرده و به موفقیت های چشم گیری هم می رسند که حتی افراد سالم هم توانایی آن را ندارند.
 


این جواهرساز انگلیسی اعتقاد دارد باید انسان ها همانگونه که هستند رفتار کنند و نباید حسرت چیزها نداشته را خورد.او می گوید من دوست دارم کارهایی را انجام دهم که بسیاری از انسان ها در حالت سلامتی انجام می دهند و به آن افتخار می کنند.آنت برای ساخت جواهرات به هیچ عنوان از اعضای مصنوعی استفاده نمی کند و دستگاه هایی که او دارد در اختیار تمامی جواهرسازان قرار دارد ولی نحوه کار او متفاوت است زیرا باید زمان بیشتری را صرف صیقلی و البته ساخت جواهر کند.
 

این خانم معلول هنرمند در ساخت جواهرات زیبا +عکس
 
تنها وسیله ای که این خانم از آن کمک می گیرد یک تسمه چرمی است که دور مج بسته و به او کمک می کند تا طلاها را راحت تر روی دستش نگه دارد. او هم اکنون از بسیاری از جواهرفروشی ها انگستان سفارش می پذیرد.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران