پارس ناز پورتال

پردرآمدترین بازیگر نامدار هالیوود + عکس

مجموعه : اخبار سینما
پردرآمدترین بازیگر نامدار هالیوود + عکس

به گزارش پارس ناز «جانی دپ» به‌ واسطه حضور در سری فیلم‌های ماجراجویانه «دزدان دریایی كارائیب» بالغ بر ‌٣٥٠ میلیون دلار دستمزد دریافت كرده است كه این مبلغ هنگفت وی را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر تاریخ هالیوود تبدیل كرده است.

نقش‌آفرینی «جان دپ» در چهار قسمت اول فیلم «دزدان دریایی كارائیب» فروش شگفت‌انگیز ‌٧/٣ میلیارد دلار را برای كمپانی سونی به ‌همراه داشته و به ‌نظر می‌رسد پرداخت بخشی از این درآمد فروش به این بازیگر سرشناس منطقی باشد.

«جانی دپ» كه برای بازی در قسمت پنجم «دزدان دریایی كارائیب»» و ایفای نقش كاپیتان جك اسپارو موافقت اولیه‌اش را اعلام كرده است، بیشترین همکاری را با کارگردان «تیم برتون» داشته و تا به امروز در هشت فیلم با هم همکاری داشته‌اند و در رتبه دوم برای سری فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» سه بار با «گور وربینسکی» همکاری داشته است.

پردرآمدترین بازیگر نامدار هالیوود + عکس

جانی دپ بازیگر آثاری چون «ادوارد دست قیچی»، «چارلی و كارخانه شكلات‌سازی»، «سوئینی تاد»، «شهر گناه» و «آلیس در سرزمین عجایب» است.

«دزدان ‌دریایی کارائیب» تاكنون در چهار قسمت ساخته شده كه توسط «گور وربینسکی» و «راب مارشال» مقابل دوربین رفته است و شامل فیلم‌های «نفرین مروارید سیاه» (‌٢٠٠٣)،‌ «صندوقچه مرد مرده» (‌٢٠٠٦)، «انتهای جهان» (‌٢٠٠٧)، «موج‌های بیگانه» (‌٢٠١١) است.