پارس ناز پورتال

درباره مراسم عروسی آنجلینا جولی و براد پیت + عکس

مجموعه : اخبار سینما
درباره مراسم عروسی آنجلینا جولی و براد پیت + عکس
پارس ناز:همچنان که به مراسم ازدواج این دو زوج قدرتمند هالیوودی نزدیک می شود، شایعات و بحث ها پیرامون این مراسم زیاد می شود.محل برگزاری جشن عروسی در عمارت قرن 17 فرانسه ، به نام عمارت میراوال در نزدیکی دهکده کورن خواهد بود. این عمارت دارای 35 اتاق است و آن دو آن را به قیمت 36 ملیون پوند خریداری کرده اند.

 همچنین 10 ملیون پوند نیز هزینه بازسازی آن شد که با نظارت مستقیم برد پیت صورت گرفت و در آن تالار پذیرایی بسیار بزرگی به آن اضافه شد ، که موقعیت بسیار مناسبی برای چشن عروسی خواهد بود. یک زمین موتورسواری نیز در آن تعبیه شده است تا شاید داماد بخواهد با موتور مورد علاقه ایتالیایی اش به مراسم برسد!علاوه بر این مهمانان این مراسم می توانند لحظات خوبی را نیز با قدم زدن در زمین های این خانه که با 20 فواره زیبا و تونل های مخفی و دریاچه مصنوعی مزین شده است سپری کنند.

 
 
اگرچه طبق قانون فرانسه مراسم عروسی اول باید حتما در تالار شهر که توسط شهردار محلی صورت می گیرد انجام شود.مایکل لاتز ، شهردار کورن در این باره گفته است: آنها زوج فوق العاده ای با بچه های زیبا هستند و ما مراسم خوبی را به افتخار آنها برگزار خواهیم کرد.همچنین با جواهر ساز شخصی آنجلینا به نام رابرت پروکوپ برای ساخت دو حلقه زوجی برای این مراسم مشورت شده است. این حلقه ها طلا هستند و در داخل هریک از آنها الماس کار گذاشته می شود.

 مهمانان این مراسم بسیار زیاد نخواهد بود ، برادر 39 ساله آنجلینا به نام جیمز هاون ، پدرش جان ویت ، به گزارش پارس ناز به نقل از پرشین وی والدین برد پیت ، بیل و جین و برادرش داگ و خواهرش جولی در صدر مهمانان قرار دارند. جورج کلونی و جانی دپ، تام کروز ، دایی خواننده آنجلینا به نام چیپ تیلور و پدر و مادر خوانده آنجلینا نیز دعوت دارند.از جمله کسانی که به عروسی دعوت نشده اند ، همسر سابق برد پیت ،جنیفر انیستون و دو همسر سابق آنجلینا جولی، بازیگر انگلیسی جانی لی میلر و بازیگر آمریکایی بیلی باب تورنتون، هستند.

 

طبق نوشته یک مجله آمریکایی ، برد پیت در یک ماهه اخیر شخصا با کشاورزان ، سر آشپزان و بخش تدارکات محلی ملاقات کرده است تا مواد به کار رفته کاملا طبیعی و تازه باشد از جمله گوشت ، ماهی و سیر محلی ، آویشن و..همچنین گفته می شود که او از سرآشپزان خواسته است خوراک مخصوصی را از درخت 200 ساله بسیار نادری که آنجلینا به عنوان هدیه روز عشق در سال 2010 به مبلغ 12000 پوند به او هدیه داده بود درست کنند.

 لباس عروس بسیار در خفا نگه داشته شده است ولی طبق گزارشات بارها آنجلینا جولی ملاقات هایی با یکی از طراحان ورساچه داشته است! ولی به احتمال زیاد تور عروس همان توری خواهد بود که در فیلم آقا و خانم اسمیت استفاده شده بود.ساقدوشان کوچک عروس وداماد 6 فرزند خود آنها خواهد بود و به گزارش پرشین وی البته برادر 46 ساله برد به همراه همسرش لیزا و سه کودکشان و همچنین خواهر 43 ساله برد پیت به نام جولی و دوقلوهایش نیز نقش هایی در این مراسم داشته باشند.

حتی یکی از شریکان مایکروسافت به نام پائول آلن نیز به این زوج پیشنهاد داده است که برای ماه عسل از قایق تفریحی 400 فوتی او استفاده کنند.این قایق تفریحی دو سکوی فرود هلیکوپتر، یک استخر، زمین بسکتبال ، سینما و دو زیردریایی دارد.آقای آلن ، یک ملیاردر 59 ساله و از دوستان قدیمی این زوج است ، او به شوخی اعلام کرده بود ، این پیشنهاد را به شرطی می دهد که آنها اجازه دهند گروه موسیقی راک آماتور که خودش در آن گیتار می زند در مراسم عروسی اجرا داشته باشند!