پارس ناز پورتال

ماجرای مانکن‌هایی که دستمال کاغذی می‌خورند تا چاق نشوند!!

ماجرای مانکن‌هایی که دستمال کاغذی می‌خورند تا چاق نشوند!!
 

لاغری و تناسب اندام خوب است و خدمت بزرگی به سلامتی می‌کند. اما هر چیزی اندازه‌ای دارد. این روزها تب لاغری و مانکن شدن به قدری داغ شده است که خیلی‌ها به خصوص دخترهای جوان به سلامتی خود کوچک‌ترین اهمیتی نمی‌دهند. فقط کافی است لاغر باشند. بیشتر این دخترها و کشته مرده های لاغری تحت تأثیر مانکن‌هایی هستند که با اندام‌هایی لاغر و نحیف رژه می‌روند و خیلی‌ها تصور می‌کنند به همین راحتی لاغر شده‌اند و وضعشان خیلی خوب است.

شاید باورتان نشود پشت این چهره های معروف و به ظاهر خوشحال چه دنیای تاریک و شوک آوری نهفته باشد. باورتان می‌شود که این مانکن‌ها برای جلوگیری از گرسنگی دستمال کاغذی می‌خورند؟
بله، برخی از این به اصطلاح تاپ مدل‌ها برای رسیدن به وزن تعیین شده در آژانس‌های بزرگ مد به خصوص آژانس‌های پاریسی حاضرند دستمال بخورند. این‌ها را کریستی کلمانت نویسنده‌ی سابق مجلات مد افشا کرده است.
 
این نویسنده که سه روز را در کنار یکی از این مدل‌های معروف گذرانده است در کتاب خود نوشته مانکن‌ها برای این که چاق نشوند نه تنها غذایی نمی‌خورند بلکه معده‌ی خود را با دستمال کاغذی پر می‌کنند تا احساس گرسنگی نداشته باشند. کریستی کلمانت در کتاب خود می‌نویسد در روز آخری که با این مانکن گذرانده وی دیگر نای باز نگه داشتن چشم‌های خود را نیز نداشته است. به گفته‌ی این نویسنده «تکنیک دستمال کاغذی» مانکن‌ها را روانه‌ی بیمارستان می‌کند.

کاری که این مانکن‌ها انجام می‌دهند شوک آور و وحشتناک است اما خطرناک‌تر این است که خیلی از دخترهای جوان این مانکن‌ها را الگو می‌کنند و سعی دارند مانند آن‌ها بشوند. متأسفانه تروریسم لاغری سرتاسر جهان را گرفته است و البته باید بدانید که این جور لاغر بودن‌ها برای سلامتیتان بسیار خطرناک است
خانم کلمانت می‌گوید این دخترهای جوان برای وارد شدن به آژانس‌های مد کارهای عجیب و غریب و وحشتناکی انجام می‌دهند که سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

یکی از مسئولین آژانس سوئیسی مد می‌گوید که برای کار کردن در یک آژانس مد باید خیلی لاغر بود. البته آژانس‌های دیگر این بیانات و افشاگری‌های تکان دهنده را رد کرده‌اند. خانه‌های مد پاریس نیز در برابر چاپ این کتاب سکوت کرده‌اند.
سعی کنید به تناسب اندام و وزن ایده آل خود برسید و وزنتان را ثابت نگه دارید. مواد غذایی سالم مصرف کنید و از ورزش کردن غافل نشوید.

منبع:سایت  تبیان