پارس ناز پورتال

آیا میدانید در تابستان با تور زمینی میتوانید به خارج از کشور سفر کنید ؟

آیا میدانید در تابستان با تور زمینی میتوانید به خارج از کشور سفر کنید ؟

یکی از پر مقصدترین کشورهایی که توسط ایرانیان انتخاب می شود کشور ارمنستان می باشد؛ دلایل متعددی وجود دارد که سبب محبوبیت تور ارمنستان برای ایرانیان عزیز شده است که می توان به جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوان ارمنستان در کنار نداشتن دردسرهای اخذ ویزا اشاره کرد.

آیا میدانید در تابستان با تور زمینی میتوانید به خارج از کشور سفر کنید ؟

تورهای زمینی ، تورهای قیمت مناسب

ارمنستان به دلیل موقعیت قرارگیری و نزدیکی آن با کشور ایران، می توان برای سفر به آن از تور ارمنستان به صورت زمینی هم استفاده کرد که البته در این شرایط نسبت به تور هوایی هزینه های کمتری نیز خواهد داشت.

 

برای اینکه سفری لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه کنید می‌توانید تور ارمنستان را انتخاب کنید و از این سرزمین رودخانه ها و دریاچه ها دیدن کنید. این کشور زیبا دارای قدمت ۳۰۰۰ ساله می باشد و با فرهنگ و هنر ایرانی تشابه بسیار زیادی دارد چرا که در گذشته بخشی از ایران به شمار رفته است.

 

بد نیست که بدانید به عنوان یک کشور چهار فصل شناخته شده و دارای زمستان های سرد و برفی و تابستان های گرم و خشک است و در فصل بهار از هوای متعادلی برخوردار است اما برای تابستان هم می توان به ارمنستان سفر کرد.

 

مهمان نوازی مردم این کشور در کنار آب و هوای خوب و فرهنگ غنی موجب شده تا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری به شمار بیاید؛ از اصلی ترین مقاصد گردشگری که می توانید با تور ارمنستان از آن‌ها دیدن کنید شهرهایی چون جرموک، ایروان، اشتاراک، اجمیازین و سوان می باشد.

 

پایتخت ارمنستان شهر ایروان است که دارای مناطق شگفت انگیز و دیدنی بسیاری است و از نظر موقعیت جغرافیایی در دامنه کوه آرارات و در کرانه رود هرازدان واقع شده است. اگر به قدیمی‌ترین شهر ارمنستان یعنی ایروان سفر کردید حتما از موزه تاریخ، میدان جمهوری، موزه نسل کشی ارامنه، پارک عشاق دیدن کنید.

 

از اصلی ترین جاذبه های مذهبی و تاریخی ارمنستان می توان به معبد گارنی، سومه گغارد، کلیسای جامع زوارنتوس و… اشاره نمود. در کنار تمام موارد گفته شده با تور ارمنستان از دریاچه سوان هم دیدن کنید و از تماشای این مناطق لذت بخش و بکر دیدن کنید، قطعا تجربه های بی نظیری به دست خواهید آورد. فراموش نکنید شما در هر فصلی از سال می توانید تور ارمنستان را انتخاب کنید چرا که در تمام فصول زیبا و دیدنی است.

 

سفر به باکو پایتخت آذربایجان

تور باکو یکی دیگر از تورهای است که امکان سفر به آن از طریق زمینی و هوایی فراهم شده است و پایتخت کشور آذربایجان می باشد. بسیاری از مسافران سفر زمینی را برای رسیدن به شهر باکو انتخاب می کنند؛

 

اگر تور باکو را خریداری کنید علاوه بر اینکه می توانید هزینه های تان را کم کنید بلکه دغدغه های مثل رزرو هتل یا حمل و نقل را نخواهید داشت و بابت این موضوع خیالتان راحت است که این خدمات توسط مجموعه برگزارکننده تور باکو برای شما در نظر گرفته شده است.

آیا میدانید در تابستان با تور زمینی میتوانید به خارج از کشور سفر کنید ؟

شهر باکو ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی

در هر فصل از سال می توانید تور باکو را انتخاب کنید ولی بیشترین درخواست ها برای فصل بهار و پاییز است در صورتی که در فصل تابستان با کاهش هزینه ها روبرو خواهید بود ولی زمستان‌های بسیار سردی دارند..

 

جالب است که بدانید در شهر باکو و کشور آذربایجان جشنواره های مختلفی برگزار می‌شود که می‌توان به معروف‌ترین آنها به جشن رمضان، جشن نوروز، عید قربان و… اشاره نمود و با تور باکو از دیدن آن لذت برد.

 

از اصلی ترین جاهای دیدنی که در باکو وجود دارد می توان به قلعه دختر، کاخ شیروان شاهی باکو، خیابانی به نام نظامی گنجوی، میدان فانتین و بلوار ساحلی باکو، موزه فرش و موزه تاریخ ملی آذربایجان، دروازه مراد باکو، قطار کابلی باکو، چشم باکو، میدان فواره باکو، موزه ادبیات نظامی گنجوی و… اشاره کرد.

 

شهر زیبا و دیدنی وان- ترکیه

وان جز یکی از شهرهایی می باشد که در شرق ترکیه قرار گرفته و دارای شگفتی های منحصر به فرد و جذابی می باشد و دریاچه وان جزء دیدنی ترین جاهایی است که شما می توانید با تور وان از دیدن آن لذت ببرید و خاطره های بی نظیری را برای خودتان از سفر به ترکیه رقم بزنید.

 

بسیاری از افرادی که تور وان را انتخاب میکنند با یک تیر دو نشان میزنند یعنی علاوه بر اینکه از جاذبه های گردشگری و دیدنی وان استفاده می کنند بلکه خریدهای خود را به صورت فصلی یا حتی سالیانه نیز انجام می دهند.

آیا میدانید در تابستان با تور زمینی میتوانید به خارج از کشور سفر کنید ؟

شهر وان ، شهر خرید ارزان

گردشگران در فصل های بهار و پاییز برای خرید وان را انتخاب می‌کنند اما ایرانی ها معمولا تابستان به وان سفر می نمایند. آب و هوای شهر وان در تابستان گرم و خشک و در زمستان سرد و برفی است و در پاییز و بهار هوای شهر معتدل است.

 

در شهر وان بازارهای تاریخی و سنتی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید برای خرید سوغاتی های معروف ترکیه و اجناس زیبا و رنگارنگ از آنها استفاده کنید و در کنار آن پاساژهای مدرنی که پر از برندهای معروف با کیفیت بالا هستند نیز برای پوشاک و دیگر اقلام مورد نیاز مثل لوازم خانگی برای خرید شما وجود دارد و هر آنچه که میخواهید نظیر فرش، لوازم برقی خانگی، ظروف مسی و برنجی، صنایع دستی و… در بازارهای وان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ها در دسترس قرار دارد. با تور وان خریدهای عالی و سفری بی نظیر را تجربه می کنید.

 

معرفی بهترین مجری برگزارکننده تورهای زمینی

اگر به دنبال این هستید تا یکی از بهترین آژانس های مسافرتی و اجرا کننده انواع تورهای داخلی و خارجی به صورت زمینی و هوایی را بشناسید به شما تایسیز پرواز را معرفی می‌کنیم.

 

آژانس مسافرتی تایسیز پرواز تورهای داخلی و خارجی پرطرفداری را برگزار می‌کند که می توان به تور وان، تور باکو، تور ارمنستان، تور آنتالیا، تور ایروان و… اشاره کرد. این مجموعه معتبر و بی نظیر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تورهایی را برگزار کنند که در حین داشتن قیمت مناسب بلکه از بالاترین کیفیت ها نیز بهره مند باشند.

 

تایسیز پرواز تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند سفری خوش را برای گردشگران و مسافران عزیز رقم بزند و رضایت آن ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.