پارس ناز پورتال

از اتاق های هتل سارینا مشهد چه میدانید؟

از اتاق های هتل سارینا مشهد چه میدانید؟

با رزرو هتل سارینا مشهد، در یکی از بهترین هتل‌‌های شهر اقامت خواهید داشت. با اینکه هتل‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد، اما هتل آپارتمان مشهد بی‌نظیر بوده و کیفیت و خدمات ارائه شده در آن در حد عالی است.

 

نزدیکی این هتل به حرم و همچنین پرسنل مجرب از دیگر مزایای این هتل است که باعث شده همواره در بین هتل‌های شهر مشهد پرطرفدار باشد. شما با اقامت در این هتل نوساز، این امکان را دارید که از امکانات رفاهی درجه یک و مطابق با استاندارد‌های روز استفاده کنید.

 

البته این امکانات و خدمات ممکن است با توجه به نوع اتاق و آپارتمان نیز متفاوت باشد. در ادامه بیشتر با این هتل آشنا می‌شوید. برای رزرو این هتل و یا کسب اطلاعاتی درباره آن، تنها کافی است عبارت هتل سارینا مشهد علی بابا را در اینترنت جستجو کنید.

 

هتل سارینا مشهد

 

هتل چهار ستاره سارینا مشهد در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. این هتل دارای 8 طبقه و ۲۱۰ اتاق بوده و در خیابان جهاد قرار گرفته است. از مزایای آن می‌توان دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، بازار رضا، آرامگاه شیخ مومن استرآبادی معروف به گنبد سبز، بیمارستان سینا را نام برد.

 

با حدود نیم ساعت پیاده‌روی یا حدود 10 دقیقه با خودرو از هتل سارینا به حرم امام رضا(ع) می‌رسید. همچنین می‌توانید به‌راحتی با عبور از محله‌ تاریخی سرشور و بازارچه قدیمی آن، خود را به ورودی باب‌الجواد برسانید. در این هتل ترانسفر رفت‌و‌برگشت رایگان حرم مطهر نیز در اختیار میهمانان قرار دارد.

 

در مورد دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز باید گفت که از هتل سارینا مشهد با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی یا حدود 4 دقیقه رانندگی به ایستگاه اتوبوس و مترو امام خمینی (ره) خواهید داشت. با تقریبا 10 دقیقه رانندگی نیز به بازار رضا می‌رسید. همچنین میهمانان می‌توانند با طی مسافت 1 کیلومتری از هتل، به گنبد سبز بروند.

از اتاق های هتل سارینا مشهد چه میدانید؟

به‌طور کلی انتخاب این هتل، اقامتی خاطره‌انگیز برای مسافران به ارمغان می‌آورد. برخورداری هتل از امکانات متعدد و متنوع به‌علاوه موقعیت مکانی مناسب و دور بودن از ترافیک اطراف حرم مقدس، همه باعث شده تا این مکان محل بسیار خوبی برای اقامت در طول سفر شما باشد.

 

هتل سارینا یک هتل تازه تاسیس و چهار ستاره در شهر محسوب می‌شود که به افرادی که قصد سفری بی‌دغدغه و به‌یادماندنی را دارند توصیه می‌شود. جهت رزرو این هتل از سایت علی باباف تنها کافی است عبارت «هتل سارینا مشهد علی بابا» را در اینترنت جستجو کنید.

 

امکانات هتل

 

امکاناتی نظیر سالن همایش و اجتماعات، استخر و مجموعه آبی، رستوران، سالن کنفرانس، پارکینگ، کافی‌شاپ، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و سایر امکانات در این هتل وجود دارد. رستوران هتل سارینا نیز منویی خاص از غذاهای ایرانی دارد که گزینه‌ای بسیار مناسب برای صرف غذا است.

 

رستوران‌های یاس و فیروزه غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیری دارند. صبح‌ها هم صبحانه بوفه در اختیار شماست. همچنین کافی‌شاپ و چایخانه سنتی هتل محل دلپذیر و سرشار از آرامشی برای صرف یک نوشیدن خنک یا چای در کنار خانواده و دوستان هستند.

 

میهمانان عزیز برای خرید سوغاتی نیز می‌توانند به فروشگاه صنایع دستی و سوغات داخل هتل مراجعه کنند.در هتل بی‌نظیر سارینا مشهد می‌توانید از گشت نیم‌روزی و سرویس مراکز خرید نیز لذت ببرید. پرسنل هتل هم بسیار مجرب و آموزش‌دیده هستند و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت‌رسانی به شما میهمانان عزیز می‌کنند.

 

اگر به دنبال هتلی هستید که امکانات خوبی را به مسافرین ارائه دهد علاوه بر هتل سارینا ، هتل جواد مشهد هم امتیاز خوبی را از مسافران به خاطر امکانات عالی و غذای خوب دریافت کرده است که میتوانید آن راهم برای رزرو بررسی نمایید.

از اتاق های هتل سارینا مشهد چه میدانید؟

اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل

 

به‌طور کلی، هتل سارینا مشهد را می‌توان از هتل‌های مشهد (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad ) لوکس و ایده آل دانست. همانطور که گفتیم، این هتل چهار ستاره 210 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه و سه تخته در 8 طبقه ساختمان است.

 

12 اتاق سینگل، 143 اتاق دبل، 24 اتاق تریپل، 12 سوئیت یک خوابه و یک سوئیت دو خوابه در این هتل وجود دارد که نیاز همه مهمانان با تعداد مختلف را برطرف می‌کند. همچنین این هتل شش سوئیت توئین برای اقامت معلولین و جانبازان دارد که این افراد نیز بتوانند در طول سفر خود به شهر مقدس مشهد، اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنند و لذت ببرند.

 

قیمت یک شب رزرو هتل سارینا مشهد

 

قیمت اتاق‌های هتل سارینا مشهد به مواردی چون امکانات، تاریخ رزرو هتل، مدت زمان رزرو و تعداد نفرات بستگی دارد و نمی‌توان قیمت دقیق و واحدی برای آن تعیین کرد. شما در سایت علی بابا می توانید اتاق‌های این هتل درجه یک را با قیمت شبی 165.000 تا 380.000 تومان رزرو کنید.

 

برای این کار تنها لازم است عبارت «هتل سارینا مشهد علی بابا» را در اینترنت جستجو کنید. سپس با مشخص کردن تعداد نفرات و مدت زمان رزرو، مبلغ نهایی برای شما تعیین شده و نشان داده خواهد شد.

 

چرا هتل سارینا مشهد را از علی بابا رزرو کنیم؟

 

اگر تاکنون سری به سایت علی بابا زده باشید، احتمالا می‌دانید این سایت اطلاعات کاملی در زمینه هتل‌های شهرهای مختلف کشور را برای کاربران فراهم کرده است و رزرو هتل را نیز می‌توانید به راحتی از طریق آن انجام دهید.

 

از مزایای انتخاب و رزرو هتل در سایت علی بابا (https://www.alibaba.ir/hotel ) باید گفت که شرکت علی بابا به علت قرارداد سالانه‌ای که با بهترین هتل‌های کشور دارد، امکان رزرو هتل‌ها را با قیمت ارزان برای شما فراهم کرده است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعات خوبی را در مورد هر هتل به‌دست آورید و علاوه بر آن با چند کلیک ساده، هتل مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنید.