پارس ناز پورتال

انواع خدمات زیبایی | بهترین کلینیک در ایران

انواع خدمات زیبایی | بهترین کلینیک در ایران

انواع خدمات زیبایی

اگر قصد انجام یکی از خدمات زیبایی و جوانسازی را دارید قطعا خبرهای مربوط به این حوزه را دنبال می‌کنید. پیشرفت دانش و وجود روش‌های زیبایی امروزه اصلاح نواقص و تقویت استانداردهای زیبایی را برای همگان امکان پذیر کرده است.

 

قطعا مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی زیادی در سطح شهر وجود دارد اما آنچه که یک مرکز را متمایز می‌سازد حس مسئولیت نسبت به بیمار و پزشکان متعهد و زبردستی است که دارد. در این مقاله قصد داریم توضیح مختصری در رابطه با انواع روش‌های زیبایی ارائه دهیم.

 

کلینیک خدمات زیبایی

قبل از آنکه انواع خدمات زیبایی پرطرفدار و رایج را شرح دهیم توضیح مختصری در رابطه با انتخاب یک کلینیک معتبر داشته باشیم. توصیه اکید می‌شود که اگر برای سلامتی خود ارزش قائل هستید حتما به پزشک متخصص و مراکز معتبر مراجعه کنید.

 

قطعا تبلیغات گسترده برخی آرایشگاه‌ها در رابطه باخدماتی مانند تزریق بوتاکس، زاویه سازی صورت، تزریق فیلر زیر چشم، تزریق ژل لب و… را دیده‌اید، اما باور کنید که این روش‌ها فقط یک تزریق ساده نیست و نیاز به دانش یک پزشک متخصص دارد.

 

عواملی مانند دوز تزریق، عمق تزریق، ماده اولیه اصل، تکنیک تزریق و هزاران عامل دیگر که در حوزه تخصص یک پزشک است در نتایج این خدمات زیبایی اثرگذار است. کلینیک خدمات زیبایی مهزیار یکی از مراکز معتبر است. کادر این مجموعه را پزشکان متخصص و با سابقه درخشان در حوزه خدمات زیبایی تشکیل می‌دهند. انواع خدمات زیبایی در این مجموعه انجام می‌شود.

 

انواع خدمات زیبایی رایج و پرطرفدار

انتظارات شما از نتایج روش‌های زیبایی باید در حد معقول باشد و این امر زمانی حاصل می‌شود که آگاهی کامل نسبت به انواع روش‌های زیبایی، نتایج، مزایا و… داشته باشید. در ادامه برخی خدمات پرطرفدار که در کلینیک مهزیار نیز انجام می‌شود را توضیح خواهیم داد:

 

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی یکی از عمل‌های پرطرفدار در کشور ایران است. جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می‌شود. در روش باز قسمت زیر بینی برش ایجاد شده و پزشک تمامی قسمت‌های بینی را می‌بیند به همین دلیل رواج بیشتری دارد. جراحی بینی استخوانی نتایج بسیار رضایت بخش و عالی دارد و می‌توان فرم‌های فانتزی، عروسکی و طبیعی را روی آن پیاده سازی کرد. بینی‌های گوشتی نیز با عمل بینی، فرم طبیعی و زیبایی به خود می‌گیرند. انتخاب پزشک و بررسی سوابق آن مهم‌ترین کار قبل از عمل جراحی بینی است.

 

تزریق فیلر به بینی

شاید تا به حال این سوال برای شما پیش‌آمده باشد که فیلر چیست؟ به طور مثال فیلر بینی به منظور اصلاح مشکلات بینی مانند فرورفتگی، گودی و انحرافات کم انجام می‌شود. فیلرها مواد پرکننده‌ای هستند که ماندگاری آنها دائمی نیست و در حدود شش تا هشت ماه دوام دارند. از مزیت‌های تزریق فیلر به بینی می‌توان گفت این روش بدون درد، بدون بیهوشی و بدون دوره نقاهت است. در صورتی که نتایج فیلر بینی رضایت بخش نباشد پس از گذشت مدتی بینی به حالت اولیه باز می‌گردد.

انواع خدمات زیبایی | بهترین کلینیک در ایران

جراحی بازسازی سینه

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانم‌ها با گذر زمان به آن دچار می‌شوند شل شدن و افتادگی سینه‌ها است که با جراحی بازسازی سینه تا حدودی این مشکل رفع می‌شود. این مسئله ممکن است بعد از زایمان نمایان ‌شود. این مشکل در دسته بیمارانی که سینه‌های بزرگی دارند نیست و در نتیجه در قالب جراحی‌های کوچک کردن سینه قرار نمی‌‎گیرد در واقع مشکل اصلی افرادی که نیاز به لیفت سینه دارند، شلی و افتادگی سینه‌هاست.

 

علاوه بر لیفت سینه‌ها، از ماستوپکسی برای موارد دیگری نیز استفاده می‌شود تا سینه‌ها فرم بهتری پیدا کنند. با استفاده از این روش بخش بالای سینه پرتر به نظرخواهد رسید و پوست تیره اطراف نوک سینه فرد کوچک‌تر می‌شود.

 

پروفایلو صورت

با افزایش سن میزان کلاژن سازی در پوست کاهش می‌یابد و به مرور زمان حجم بافت زیر پوست کم می‌شود. بسیاری از افراد نیز در سنین پایین‌تر به دلیل کاهش وزن شدید یا استرس حجم بافت زیر پوست را از دست داده‌اند.

 

راه چاره این افراد نزد پزشکان کلینیک مهزیار است. با انجام پروفایلو صورت، پوست به کلاژن سازی می‌پردازد و حجم از دست رفته باز می‌گردد. ژل پروفایلو از هیالورونیک اسید ساخته شده است و به کیفیت بافت پوست کمک می‌کند.

انواع خدمات زیبایی | بهترین کلینیک در ایران

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از رایج‌ترین خدمات زیبایی در ایران است. همانطور که می‌دانید تزریق بوتاکس برای از بین بردن و کاهش چین و چروک‌های صورت انجام می‌شود. تزریق بوتاکس مسپورت حداقل چهار ماه و در ایده آل ترین حالت شش ماه ماندگاری دارد. مسپورت نمونه داخلی بوتاکس دیسپورت است. رایج ترین بوتاکس خارجی دیسپورت است . تزریق بوتاکس دیسپورت اصل با لیبیل وزرات بهداشت توسط پزشکان کلینیک مهزیار با رعایت تمام اصول و تکنیک‌های تزریق  انجام می‌شود.

 

جراحی لیفت شقیقه

با افزایش سن پوست حالت افتاده به خود می‌گیرد. به خصوص در نواحی مانند ابرو، شقیقه و دور چشم‌ها این افتادگی بیشتر خود را نشان می‌دهد. برخی افراد نیز جوان هستند اما حالت چشم‌های آن‌ها افتاده است. جراحی لیفت شقیقه سبب از بین بردن چین و چروک اطراف چشم، ابرو و شقیقه، از بین بردن افتادگی و شلی پوست و تغییر حالت در چشم و ابرو باعث زیبایی و جوانتر دیده شدن فرد می‌شود.

 

جراحی زیبایی شکم و پلو(جراحی آبدو مینو پلاستی)

داشتن شکمی صاف و بدون چربی آرزوی هر شخصی است. این موضوع برای خانم‌ها به خصوص بعد از زایمان اهمیت خاصی دارد، زیرا بعد از زایمان چربی در ناحیه شکم بیشتر شده و پوست شل و آویزان می‌شود. با انجام جراحی زیبایی شکم و پلو چربی‌ها از بین رفته و شکم ظاهر زیباتری خواهد داشت. در طی عمل بافت عضلات شکم سفت چربی‌ها و پوست شل و آویزان نیز جدا می‌شود.

 

سخن آخر

امروزه خدمات زیبایی متنوعی در دسترس همگان قرار گرفته است و پزشکان با توجه به شرایط فرد متقاضی بهترین روش را به او پیشنهاد می‌دهند. نکته مهم اینجاست که شما باید برای انجام خدمات زیبایی به پزشکان متخصص و مراکز معتبر مراجعه کنید.

 

قابل ذکر است که کلیه انواع خدمات زیبایی کلینیک مهزیار توسط پزشکان متخصص و زبده انجام می‌شود. برای آشنایی با انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل و فیلر، جراحی بینی استخوانی، لیف ابرو و شقیقه، جراحی پروتز سینه و … در یک کلینیک معتبر می‌توانید بلاگ مهزیار را مطالعه کنید.