پارس ناز پورتال

دو مورد از رایج ترین روش های کاشت مو را بشناسید

دو مورد از رایج ترین روش های کاشت مو را بشناسید

کاشت مو SUT یکی از جدید ترین روش های کاشت مو در دنیا بوده که پس از آن، هیچ جای زخم و اسکاری بر روی سر باقی نمی ماند و مورد تأیید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) می باشد. از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است.

 

این روش که نتایجی طبیعی داشته و ظاهر عروسکی و مصنوعی به چهره فرد نمی بخشد، امروزه در پیشرفته ترین و بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و ایران مورد استفاده قرار می گیرد. خط رویش طبیعی و تراکم بالا از جمله ویژگی های چشمگیر کاشت مو به روش SUT می باشد. همچنین تعداد جلسات و طول زمان برداشت مو و کاشت مو به روش sut در این روش کوتاهتر است.

دو مورد از رایج ترین روش های کاشت مو را بشناسید

تصاویر کاشت کو

چرا کاشت موی طبیعی به روش SUT؟

 

شاید در گذشته تنها روشی که برای مقابله با مشکلی طاسی و کچلی به ذهن افراد مبتلا به این بیماری می رسید، کاشت کلاه گیس بود، اما امروزه روش های کاشت مو پیشرفت چشمگیری داشته اند و فرد تنها باید بهترین روش کاشت موی طبیعی مناسب وضعیت مو و وسعت طاسی خود را انتخاب کند.

 

کاشت موی طبیعی نه تنها عوارض کاشت موی مصنوعی را ندارد، بلکه بهترین نتایج عمل پیوند مو را برای فرد به ارمغان می آورد. بهتر است ابتدا به بررسی مزایا و معایب رایج ترین روش های کاشت مو بپردازیم.

 

مزایا و معایب سایر روش های کاشت موی طبیعی نسبت به SUT چیست؟

 

به طورکلی روش های کاشت مو شامل روش FIT، روش FUT ، روش ترکیبی FIT و FUT ، روش FUE، روش FUG، روش BHT و روش SUT می باشد. روش BHT از تکنولوژی روش FUT استفاده کرده با این تفاوت که در این روش بانک موی اهدا کننده از موهای بدن فرد شامل سینه، ران و بازوها انتخاب می شود. در این بین روش های FIT و FUT از سایر روش های کاشت مو SUT متداول تر هستند.

 

روش FUT:

در این روش بانک موی اهدا کننده از نوار پهنی که از پشت سر فرد برداشته شده و شامل گرافت های مو است انتخاب می شود. مزایای روش FUT شامل خط رویش طبیعی، عدم ایجاد ظاهر عروسکی پس از کاشت مو در صورت فرد، عدم ایجاد برجستگی یا فرورفتگی در پوست سر پس از عمل کاشت می باشد. از معایب این روش نیز می توان به احتمال بر جا ماندن اسکار یا جای بخیه در پشت سر و کم شدن بانک موی فرد اشاره نمود. خونریزی یا تورم مقطعی نیز در برخی بیماران محتمل است.

 

روش FIT:

در این روش از فولیکول های مو به جای برداشت نوار مو از پشت سر استفاده می شود. جدا کردن فولیکول ها به دقت توسط تیم جراحی انجام می شود. از مزایای کاشت مو به روش FIT می توان به این اشاره کرد که افرادی که تمایل به عمل های کمتر تهاجمی دارند و همچنین از بانک موی قوی برخوردار نیستند می توانند از این روش استفاده کنند. اما انجام این روش مدت زیادی طول کشیده و ممکن است امکان انجام آن در یک جلسه میسر نباشد.

 

کاشت موی سر به روش اس یو تی

 

زمانیکه ریزش مو شخص از حالت عادی خارج می شود باعث طاسی و کم شدن موها می گردد و شاید درمان های گوناگونی مانند مصرف انواع داروها و شامپوها نتوانند از ریزش موهارا متوقف کنند یا به حالت عادی باز گردانند در این مواقع کاشت مو یک روش برای درمان ریزش مو می باشد .

 

شیوه های کاشت متفاوت است که شیوه sut یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد . همانطور که گفتیم در این روش پیشرفنه چندین برابر بیشتر از روش های قدیمی کاشت مو صورت میگیرد این امر به تنهایی باعث رضایتمندی شخص بیمار میشود.

 

در کاشت مو SUT شما رویش موها به صورت کاملاً طبیعی و با تراکم بالا شکل می گیرد و هیچ کس متوجه کاشت مو SUT در شما نخواهد شد. از روش کاشت موی اس یو تی می توان به عنوان یکی از بهترین متدهای کاشت مو نام برد.این روش بدون جراحی و بیهوشی انجام می شود. بنابراین نه تنها جای بخیه نمی ماند بلکه عوارض بیهوشی را نیز برای فرد به همراه ندارد.

 

مقایسه کاشت مو SUT و روش FIT

 

روش SUT و FIT از این لحاظ شباهت دارند که در هر دو روش، فولیکول مو برداشت شده و در محل مورد نظر کاشته می شود. روش SUT نسبت به روش های کاشت مو FIT و FUT جدیدتر است و تقریباً به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود، از این رو بدون اینکه برشی در سطح پوست سر ایجاد شده و عمل جراحی برای برداشت مو انجام شود، برداشت فولیکول های مو توسط پانج لیزری انجام می شود و پس از فریز کردن، در مناطق کم پشت و طاس سر کاشته می شود.

 

از آنجایی که فولیکول های مو فریز می شوند، امکان نگهداری آنها بدون ریسک تخریب تا زمان کاشت وجود دارد. همچنین از آنجایی که این روش بدون عمل جراحی انجام می شود، عوارض جانبی و دوران نقاهت آن نسبت به سایر روش های کاشت مو کمتر است.

 

مزایای کاشت موی طبیعی به روش اس یو تی

 

همانطور که اشاره شد، در این روش هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی شود و در نتیجه درد و خونریزی و اسکار در این روش از بین می رود. به علاوه با استفاده از این روش می توان به تراکمی بیش از سه برابر روش های رایج مانند کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT دست یافت.

 

خط رویش طبیعی و برداشت و کاشت مو به شیوه بسیار دقیق، رسیدن به بالاترین تراکم مو در کمترین تعداد جلسات ممکن (۱ جلسه) و از بین نرفتن حالت طبیعی چهره فرد از مزایای کاشت مو SUT است. از دیگر ویژگی های مثبت این روش می توان به سالم ماندن تمامی فولیکول های برداشت شده، در خلال پروسه برداشت و فریز کردن فولیکول ها و کاشت آن به صورت دقیق و در محل مورد نظر توسط متخصص کاشت مو ، اشاره نمود.

 

امروزه از روش کاشت مو SUT به عنوان یکی از موفق ترین روش های کاشت ابرو و پیوند مو نام برده می شود که در کلینیک های فوق تخصصی کاشت مو و پیوند مو به کار گرفته می شود.

 

در روش کاشت موی اس یو تی دیگر مانند روش های کاشت اف یو تی و کاشت اف آی تی نیاز به جلسات مکرر نیست و شخص بیمار با یک جلسه کاشت خود را انجام میدهد از مزایای خوب این روش از کاشت طبیعی بودن خط رویش است، بررسی و کاشت آن توسط تیم مجرب ما،تراكم بالای مو در این روش، شروع و پایان کار در یک جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت.

دو مورد از رایج ترین روش های کاشت مو را بشناسید

کاشت مو مردان

عوارض کاشت مو به روش SUT

 

این روش کاشت مو هیچ گونه عوارضی نداشته و بدون بیهوشی و  به جا ماندن اسکار می باشد .این روش با ماشین های تمام اتوماتیک انجام می شود، در این نوع کاشت  ۱۴۰۰۰مو پیوند زده می شود در این روش تراکم بسیار بالا و طبیعی از مو قابل مشاهده است .

 

مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازبه  جلسات مکرر و خسته کننده مراحل کاشت نیست .این روش تراکمی ۳ برابری نسبت به روش FIT , FUT دارد در حال حاظر در اروپا و امریکا از کاشت مو به روش SUT استفاده می شود.

 

در این نوع کاشت تمام فولیکول های مویی که از شخص برداشت شده فریز می شود ودر نتیجه کاملا سالم میمانند و هیچ گونه فولیکولی از بین نمیرود  بعد از پیوند قسمت های کاشت شده بوسیله دستگاههای لیزری تحریک می شود که این کار باعث رشد و تقویت مو ها میگردد و همچنین هر چه تراکم موهای پشت سر شخص بیشتر باشد تعداد بیشتری مو پیوند داده میشود.

 

بعد از انجام کاشت به مدت ۲تا ۳ هفته باید از انجام ورزش و کارهای سنگین پرهیز کرد ولی بعد از این مدت دیگر نیازی به انجام مراقبت نیست و شخمص به راحتی میتواند فعالیتهای روزانه خود را انجام دهد.

 

سخن آخر

 

کلینیک مو، کلینیک تخصصی کاشت مو و کلینیک پوست ایران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در خدمت هم وطنان گرامی میباشد.

 

همچنین کلینیک مو ، ایران نوین باتجربه ۱۸ ساله خود و با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی در حوزه کاشت مو ، جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام ، جراحی زیبابی، به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاور میانه فعالیت دارد.

 

بهترین کلینیک غرب تهران (www.irannovinclinic.com) با دارا بودن پرسنل کادر درمان ،پزشکان متخصص و اداری و مارکتینگ از واحد تبلیغات تا فروش و در دو کلینیک بزرگ و مجزا با افتخار دریافت مدارک معتبر در حال ارائه خدمات برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلتان اســت، تلاش می کند.