پارس ناز پورتال

لیست محبوب ترین شرکت‌ هایی که در استان خراسان رضوی استخدام دارند

لیست محبوب ترین شرکت‌ هایی که در استان خراسان رضوی استخدام دارند

استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران واقع شده است و مرکز آن شهر مشهد، پایتخت مذهبی کشور و دومین کلانشهر کشور است. بر اساس آخرین سرشماری در سال 1395، جمعیت استان خراسان رضوی 6 میلیون و 435 هزار نفر بوده است. گفتنی است که هرساله تعداد زیادی گردشگر و توریست به این شهر برای زیارت حرم امام رضا (ع) سفر می‌کنند.

 

در تابستان سال 1400، نرخ مشارکت اقتصادی استان خراسان رضوی 40.5 درصد بوده است. همچنین بر اساس آخرین آمار در سال 1399، این استان پایین‌ترین نرخ بیکاری را در کشور با نرخ 5.7 درصد داشته است. در این مطلب قصد داریم لیست محبوب ترین شرکت هایی که در استان خراسان رضوی استخدام دارند و در افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری این استان نقش پررنگی ایفا کرده‌اند را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

شرکت‌های معروف و بزرگ استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی و شهر مشهد میزبان شرکت‌ها و کارخانجات معروف بسیاری است که هرکدام در سایت‌های کاریابی آگهی استخدامی خود را منتشر می‌کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را نام خواهیم برد. همچنین اگر تمایل دارید آگهی استخدامی این شرکت‌ها را مشاهده کنید، با کلیک روی این لینک به سایت مورد نظر هدایت می شوید و می‌توانید انواع فرصت‌های شغلی خراسان رضوی همراه با اطلاعات بیشتر را پیدا کنید.

 

نامی نو

گروه صنعتی نامی نو که در ابتدا در سال 1380 با تولید الویه فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی است. محصولات نامی نو هم اکنون بسیار متنوع شده‌اند؛ به‌طوری‌که در دسته‌بندی‌های خوراک سرد، خوراک گرم، انواع ساندویچ‌ها و انواع سس‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

این شرکت 7 کارخانه اصلی در شهرهای اصفهان، اراک، ساوه و تهران دارد و محصولات خود را از این کارخانه‌ها به سایر شهرها و استان‌های کشور توزیع می‌کند. همچنین یکی از دفاتر مرکزی این شرکت در استان خراسان رضوی و شهر مشهد واقع شده است که در موقعیت‌های شغلی مختلفی، نیروی کار استخدام می‌کند.

 

صنایع غذایی به آرا

صناع غذایی به آرا که صاحب برند چاکلز در ایران است، در ابتدا در سال 1384 تحت لیسانس شرکت لورنز آلمانی با برند کرانچیپس فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1388 این شرکت محصولات خود را به صورت بومی با برند چاکلز به بازار عرضه کرد.

 

کارخانه اصلی این شرکت در شهرک صنعتی توس در مشهد واقع شده است و در استخدام افراد بومی این استان نقش پررنگی ایفا کرده است.هم اکنون این شرکت در موقعیت‌های شغلی تکنسین تعمیرات و نگهداری، مترجم زبان انگلیسی، کارشناس خرید داخلی،  کارشناس بازرگانی و انتظامات آقا استخدام می‌کند.

 

زعفران سحرخیز

مجموعه زعفران سحرخیز ابتدا در سال 1311 توسط حاج محمد سحرخیز تاسیس شد. در سال 1381 شرکت سحرخیز با افزایش نیروی انسانی خود به 100 نفر، توانست محصولات خود را علاوه بر زعفران به چای زعفرانی، محصولات پودری زعفرانی و… گسترش دهد. در سال 1391 سحرخیز به عنوان محبوب‌ترین برند و کارآفرین نمونه انتخاب شد.

 

همچنین در سال 1400 زعفران سحرخیز توانست گواهی قدمت یونسکو را دریافت کند. گفتنی است که هم اکنون محصولات سحرخیز به پنج قاره جهان صادر می‌شود.کارخانه شرکت زعفران سحرخیز در شهرک صنعتی توس مشهد واقع شده است و آگهی‌های استخدامی خود را در این کارخانه در سایت‌های کاریابی مختلف منتشر می‌کند.

 

شرکت ذغال‌های صنعتی خراسان

شرکت ذغال‌های صنعتی خراسان که یکی از واحدهای صنعتی شهرک کاویان فریمان است، در 45 کیلومتری جاده مشهد-فریمان واقع شده است. این شهرک صنعتی میزبان واحد‌های صنعتی دیگری در حوزه تولید محصولات شیمیایی، فلزی، مواد غیر فلزی، صنایع غذایی و صنایع نساجی است. تمامی واحدهای صنعتی این شهرک از جمله شرکت ذغال‌های صنعتی خراسان در استخدام افراد بومی استان خراسان رضوی تاثیر زیادی داشته‌اند.

 

شرکت قند تربت حیدریه

شرکت قند تربت حیدریه واقع در بلوار خرمشهر تربت حیدریه، در سال 1329 توسط دولت تاسیس شده است. این کارخانه با ظرفیت مصرفی 3000 تن چغندر از بزرگترین تولیدکنندگان قند در استان خراسان رضوی است. در سال 1400 شرکت قند تربت حیدریه در موقعیت‌های شغلی مختلفی از جمله کارشناس محیط زیست، کارشناس طرح و برنامه، کارشناس مکانیک، کارشناس کشاورزی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای و کارشناس امور مالی از افراد بومی استان خراسان رضوی دعوت به همکاری کرد.

 

چین چین

مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال 1353 تاسیس شده است و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی در جهان است؛ به‌طوری‌که رتبه هفتم صادرات رب گوجه فرنگی را در جهان دارد. علاوه بر رب گوجه فرنگی، مواد غذایی دیگری مانند انواع کنسرو و انواع مربا نیز در این مجتمع تولید می‌شود.

لیست محبوب ترین شرکت‌ هایی که در استان خراسان رضوی استخدام دارند

چین چین در سال 1399 از سوی مصرف‌کنندگان به عنوان برند محبوب انتخاب شد.یکی از دفاتر مرکزی چین چین در شهر مشهد واقع شده است که در موقعیت‌های شغلی مختلفی مانند مسئول فروش از افراد بومی استان خراسان رضوی استخدام می‌کند.

 

هلدینگ تبرک

گروه کارخانجات صنعتی تبرک در سال 1377 تاسیس شده است و دارای 10 شرکت زیرمجموعه مختلف است. از انواع محصولات این شرکت می‌توان به رب گوجه فرنگی، انواع روغن، انواع کمپوت، سویا، انواع کنسرو، انواع سس، مربا، سرکه و محصولات آردی اشاره کرد.

 

این شرکت در سال 1394 وارد بازار سرمایه و بورس تهران شد. هلدینگ تبرک تاکنون برای بیش از 1400 نفر پرسنل و 10 هزار کشاورز اشتغال‌زایی کرده است. گفتنی است که محصولات تبرک به بیش از 10 کشور دنیا صادر می‌شود.

 

دفتر مرکزی گروه صنعتی تبرک در شهر مشهد و بلوار سجاد واقع شده است. هم اکنون هلدینگ تبرک در فرصت‌های شغلی مختلفی مانند کارشناس فروش تلفنی، مدیر صادرات، کارشناس فروش زنجیره‌ای، مدیر تولید و… دعوت به همکاری می‌کند.

 

شرکت نوین زعفران

شرکت نوین زعفران که در سال 1371 تاسیس شده است، زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است. این شرکت تولیدکننده انواع محصولات زعفرانی، پودری، خشکبار و ادویه است. کارخانه نوین زعفران در شهر مشهد، شهرک صنعتی توس واقع شده است. همچنین دفتر مرکزی این شرکت نیز در شهر مشهد، خیابان شهید هاشمی نژاد است.

 

شرکت صنایع قهوه پارت سازان (مولتی کافه)

کارخانه شرکت مولتی کافه در شهر مشهد در سال 1384 تاسیس شده است و از سال 1388 تولید انبوه و صادرات محصولات خود را آغاز کرده است. این شرکت تنها تولید کننده قهوه فوری، دم کردنی و میکس در ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده در خاورمیانه است و بیش از 5000 تن از محصولات خود را به سایر کشورهای جهان صادر می‌کند.

 

در این شرکت موقعیت‌های شغلی مختلفی برای افراد ساکن مشهد و شهرهای اطراف وجود دارد که کارجویان می‌توانند در سایت‌های کاریابی یا در صفحه اصلی مولتی کافه رزومه خود را برای این شرکت ارسال کنند.

 

برندهای برتر و محبوب استان خراسان رضوی

در سال 1395 در همایش ملی برندینگ با رویکرد رقابت‌پذیری پایدار برندهای برتر خراسان رضوی اعلام شدند که عبارت‌اند از:

 

* شرکت تولیدی و صنعتی سامد

* شرکت نوین زعفران

* شرکت زعفران مصطفوی مهر ایرانیان

* شرکت نیان الکترونیک

* شرکت کشاورزی تولیدی سحرخیز

* شرکت زعفران مصطفوی مهر ایرانیان

* شرکت صنعت بام شرق ممتاز نوین

* چرم مشهد

* گروه کارخانجات پارت پلاستیک

* شرکت پارس سامان ایرانیان

* شرکت خدمات بار هوایی سپید بال امید

* شرکت خمیر مایه رضوی

* شرکت خوشنام خراسان

* شرکت قند تربت حیدریه

* شرکت نرم‌افزاری آموت

* رستوران‌های سدروس مشهد

* موسسه دارایی‌های فکری و فناوری پلکان

* کارخانجات فرش مشهد

* شرکت صنایع قهوه پارت سازان

 

جمع‌بندی

شرکت‌ها و صنایع محبوب و معروف بسیاری در استان خراسان رضوی و سایر شهرهای این استان مانند قوچان، تربت جام و مشهد قرار دارند که در افزایش نرخ اشتغال‌زایی این استان نقش پررنگی ایفا کرده‌اند؛ به‌طوری‌که خراسان رضوی پایین‌ترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.

 

از شرکت‌ها و کارخانه های استان خراسان رضوی که در سایت‌های کاریابی آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند، می‌توان به زعفران سحرخیز، هلدینگ تبرک، نامی نو، صنایع غذایی به آرا، شرکت ذغال‌های صنعتی خراسان، زعفران نوین، چین چین، قند تربت حیدریه و صنایع قهوه پارت سازان اشاره کرد.

 

در این مطلب لیست محبوب ترین شرکت هایی که در استان خراسان رضوی استخدام دارند را در اختیار شما قرار دادیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.