پارس ناز پورتال

پرفروش ترین لامپ های LED در سایت نوراکو مارت

پرفروش ترین لامپ های LED در سایت نوراکو مارت

دلیل نامگذاری لامپ ال ای دی، دیودهای نوری است که با همین نام در آن استفاده شده است. این لامپ ها در گذشته بیشتر به عنوان لامپ های هشدار و در مکان های خاص استفاده می شد. امروزه تنوع بالایی در طراحی و ساخت این لامپ ها وجود دارد که در ادامه به برخی از نمونه های پرفروش آن اشاره خواهیم کرد.

 

انواع لامپ ال ای دی در سایت نوراکو مارت

 

سایت نوراکو مارت به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه فروش محصولات و تجهیزات مختلف روشنایی فعالیت دارد که لامپ ال ای دی نیز یکی از محصولات پرفروش آن می باشد. تنوع بالایی در طراحی و ساخت این لامپ ها وجود دارد که برای استفاده در شرایط و مکان های مختلف عرضه می شوند. در ادامه به چند نمونه پرفروش این لامپ ها در سایت نوراکو مارت اشاره خواهیم کرد.

 

لامپ ال ای دی 9 وات نور

این نوع لامپ ال ای دی در دسته بندی لامپ‌های کم مصرف قرار دارد که با انرژی 9 وات، روشنایی برابر با 720 لومن تولید می‌کند. میزان مصرف روشنایی تولید شده توسط این لامپ برابر با روشنایی یک لامپ رشته ای 60 واتی می باشد.

 

میانگین طول عمر این لامپ با استفاده 6 ساعته در طول روز، تقریبا 7 سال می باشد. زاویه پخش نور در این لامپ، 200 درجه بوده که باعث روشنایی بالا در محیط شده و از ایجاد سایه جلوگیری می کند. مدت زمان گارانتی این محصول نیز 2 سال می باشد تا کاربر از خرید لامپی که تهیه کرده، مطمئن باشد.

لامپ ال ای دی 9 وات نور

لامپ های ال ای دی 12 وات نور

لامپ ال ای دی 12 وات، یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت نوراکو مارت به شمار می آید که میزان نوردهی آن 1060 لومن می‌باشد. در ساخت این لامپ از دو رنگ سفید و طلایی استفاده شده که بازده روشنایی آن معادل با یک لامپ 80 واتی رشته ای است.

 

داخل حباب این لامپ از لنز داخلی استفاده شده که باعث پخش نور با زاویه 200 درجه می شود. میانگین طول عمر مصرف این لامپ نیز حدود 1500 ساعت یا 7 سال بوده که یک سال نیز گارانتی محصولی در نظر گرفته شده است. برای بالا بردن عمر مفید این لامپ بهتر است آن را دور از گرما و رطوبت بالا نگهداری کرد.

 

لامپ های ال ای دی 15 وات نور

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت نور، لامپ ال ای دی 15 واتی می باشد که میزان نوردهی آن 1500 لومن است. میزان نوردهی این لامپ ال ای دی برابر با یک لامپ رشته‌ای 100 واتی می‌باشد که زاویه پخش نور آن نیز 200 درجه است. مدت زمان گارانتی این محصول، 2 سال بوده و میانگین عمر مفید آن نیز 7 سال است.

لامپ 30 وات ال ای دی

لامپ ال ای دی 30 وات کملیون

لامپ ال ای دی 30 وات، جزء لامپ های بزرگی بوده که مخاطبان مخصوص به خود را دارد. میزان نوردهی که توسط این لامپ ها تولید می شود، 3000 لومن بوده که برابر با میزان نور یک لامپ 200 واتی رشته ای است.

 

طول عمر مفید این مدل نیز مانند سایر نمونه ها، 15000 ساعت یا حدود 7 سال است. مدت زمان 2 سال نیز به عنوان گارانتی در نظر گرفته شده تا در صورت ایجاد مشکل، بتوان آن را تعویض یا تعمیر کرد.

 

بهترین قیمت لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی با توان های متنوعی در بازار عرضه می شوند که متناسب با کیفیتی که دارند، قیمت عرضه آنها متغیر است. قطعا قیمت یک لامپ ال ای دی 9 واتی با نمونه های 12 وات فرق می کند و حتی محصولات شرکت های مختلف نیز با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

 

بهترین قیمت لامپ های ال ای دی را باید از مراکز و نمایندگی های معتبر جست و جو کرد. محصولاتی که توسط این مراکز عرضه می شوند از کیفیت لازم برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مثل گارانتی را نیز ارائه می کنند.

 

رنج قیمت لامپ های مهتابی ال ای دی

یکی از پرطرفدارترین نمونه های لامپ ال ای دی، مدل مهتابی است که مزیت های بسیار زیادی نسبت به نمونه های قدیمی دارند. این مهتابی ها نسبت به نمونه های قدیمی دارای مقاومت بالاتری بوده و هیچگونه آسیبی برای طبیعت و انسان نیز ندارند. یکی از موارد قابل توجه هنگام خرید این لامپ ها، قیمت آنهاست چون رنج قیمت لامپ مهتابی ال ای دی نسبت به سایر لامپ ها بالاتر است.

 

البته طول عمر بالای آنها باعث شده تا میزان قیمت آن در دراز مدت به صرفه تر از نمونه های معمولی باشد. بهترین روش برای خرید و کسب اطلاع از قیمت لامپ مهتابی ال ای دی در سایت نوراکومارت، مراجعه مستقیم به سایت و ارتباط با کارشناسان مجموعه می باشد.

 

خرید لامپ 50 وات با بهترین قیمت و گارانتی

 

لامپ ال ای دی 50 وات در دسته بندی لامپ های کم مصرف با نوردهی بسیار بالا قرار دارد. در مقایسه با میزان تولید نور این لامپ، انرژی مصرفی آن بسیار پایین می باشد. با توجه به نیاز بسیاری از کاربران به لامپ های ال ای دی 50 واتی، این محصول توسط بسیاری از شرکت ها عرضه می شود.

 

برای خرید لامپ ۵۰ وات با بهترین قیمت و گارانتی، می توان به سایت نوراکو مارت مراجعه کرد. میزان نوردهی که توسط این لامپ ها ایجاد می شود، حدود 4600 لومن بوده و زاویه تابش نور آنها نیز معمولا 270 درجه می باشد. لامپ های 50 واتی ال ای دی کاربرد بسیار گسترده ای در مکان های مختلف مسکونی، تجاری و صنعتی دارند که به دلیل بازدهی بالا، توانسته نیاز افراد به تولید نور بالا را به خوبی پوشش دهند.

لامپ ال ای دی 9 وات

یکی از موارد مهم هنگام خرید انواع لامپ ال ای دی 50 واتی، قیمت و مدت زمان گارانتی محصول می باشد. هر کدام از شرکت های تولید کننده، محصولی با کیفیت مخصوص به خود عرضه می کنند که مدت زمان گارانتی آنها نیز متفاوت خواهد بود.

 

حداقل زمان گارانتی که در اکثر لامپ های استاندارد 50 واتی در نظر گرفته می شود، یک تا دو سال است. رنج قیمت محصول نیز با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، متغیر است. بهترین قیمت لامپ ال ای دی در سایت نوراکومارت قرار گرفته که به دلیل تنوع بالای محصولی، می توان محصولاتی با رنج قیمت های گوناگون تهیه کرد.