پارس ناز پورتال

چه ساک دستی پارچه ای برای فروشگاه های کیف و کفش مناسب است؟

چه ساک دستی پارچه ای برای فروشگاه های کیف و کفش مناسب است؟

استفاده از کیسه برای بسته بندی کالای خریداری شده در فروشگاه های کیف و کفش به دلیل آنکه حمل کالای خریداری شده را آسان تر می کند و همچنین وجهه بهتری به برند فروشگاه می دهد امری متداول است.

 

در این مطلب ما به بررسی این موضوع می پردازیم که اگر صاحبان فروشگاه های کیف و کفش از ساک دستی پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی استفاده کنند چه مزیت هایی نصیب آنها می شود و در میان ساک های پارچه ای چه مدل کیسه ای برای آنها مناسب تر است.

 

اصلا چرا فروشگاه کیف و کفش از ساک دستی های پارچه ای استفاده کند؟

 

همانطور که پیش تر بیان کردیم فروشگاه های کیف و کفش به صورت طبیعی برای عرضه کالای خود به مشتریان باید از کیسه استفاده کنند اما در میان کیسه هایی نظیر پلاستیکی و کاغذی چرا ساک دستی پارچه ای گزینه ای بهتر است؟

 

در پاسخ به پرسش بالا به صورت خلاصه می توانیم به دلایل زیر اشاره کنیم:

 

  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • امکان چاپ رنگ های مرتبط با برند و بیشتر دیده شدن برند
  • حمایت از محیط زیست
  • قیمت مناسب
  • تحمل وزن بالاتر
  • کیسه شما تبدیل به کیسه زباله نمی شود

 

در ادامه به شرح موارد بالا می پردازیم.

 

1- کیسه های پارچه ای از پارچه های بی بافت ساخته می شوند که استحکام و طول عمر بالایی دارند و معمولا عمر این کیسه ها در میان مصرف کنندگان تا چند سال نیز می تواند ادامه دار باشد.

 

زمانی که یک کسب و کار کالای خود را با کیسه پارچه ای به مشتری عرضه می کند معمولا مشتری از این کیسه به دفعات برای حمل کالاهای دیگر نیز بهره می برد و یا از آن برای بسته بندی لوازمی که به اقوام یا آشنایان خود می دهد استفاده می کند.

این طول عمر و استحکام بالا در کنار چاپ برند شما باعث می شود که تعداد افراد بیشتری به صورت ناخودآگاه با برند فروشگاه شما آشنا شوند و همچنین مشتریان سابق شما هر از چندی با دیدن این ساک های پارچه ای مجدد به یاد شما و تجربه خریدشان می افتند.

 

2- مزیت دیگر استفاده از این ساک ها قابلیت چاپ و استفاده از رنگ های مختلف در ساخت آنها است، به صورت مثال اگر در برند شما 3 رنگ به کار رفته باشید شما می توانید از ساک پارچه ای استفاده کنید که تمامی رنگ های برند شما را داشته باشد که این خود تاثیر ذهنی ماندگار تری در ذهن مشترین می گذارد.

 

3- امروز حمایت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن یک مد جهانی است ، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان کالای شما در کنار تمامی فاکتورهای قیمت، زیبایی، کیفیت و… به این مورد که آیا شما برای محیط زیست ارزش قائل هستید یا خیر نیز اهمیت می دهند. بنابراین استفاده از کیسه های پارچه ای می تواند تاثیر مثبت تری در نگاه این دست از مشتریان داشته باشد.

 

4- مورد دیگر قیمت این محصولات است. قیمت محصولات پارچه ای با کیسه های پلاستیکی تفاوت ناچیزی دارد اما از کیسه های کاغذی پایین تر است.

 

5- تحمل وزن ساک های دستی بسیار بیشتر از کیسه های پلاستیکی و ساک های کاغذی و این امر در بسته بندی بهتر محصولات شما تاثیر گذار است.

 

6- اغلب مصرف کنندگان از کیسه های پلاستیکی پس از خرید به عنوان کیسه زباله استفاده می کنند، تصور کنید که درون کیسه پلاستیکی که برند شما بر روی آن درج شده است زباله قرار بگیرد و در کنار خیابان توجه افراد را جلب نماید. آیا این نوع از تبلیغ مورد رضایت شما است؟

 

از سوی دیگر تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان از کیسه های پارچه ای به عنوان کیسه زباله استفاده نمی کنند بنابراین برند شما هیچ وقت در خطر دیده شدن در کنار زباله ها نیست.موارد بالا همه از جمله دلایلی به حساب می آیند که انتخاب ساک دستی پارچه ای را نسبت به کیسه پلاستیکی و ساک کاغذی توجیه پذیر می کنند.

 

چه ساک پارچه ای برای بسته بندی کیف و کفش مناسب تر است؟

 

ساک های پارچه ای حسب نوع قرارگیری دسته و همچنین عطف ساک دارای دست بندی هایی نظیر فلت بگ و باکس بگ هستند.

باکس بگ

با توجه به آنکه محصولاتی نظیر کیف و کفش ابعاد حجیمی دارند ما به کیسه ای نیاز داریم که بتواند به راحتی این محصولات را در برد بگیرید.

 

کیسه پارچه ای که خصوصیات مورد نظر برای بسته بندی مناسب کیف و کفش را داشته باشد از نوع باکس باگ است.

 

کیسه های پارچه ای باکس باگ دارای عطف هستند، یعنی در میان دو لبه پارچه قسمت های دیگری نیز دوخته می شود تا فضای بیشتری برای قرار گرفتن محصولات را فراهم آورد.

 

همچنین دسته باکس بگ ها به صورت جداگانه بر روی پارچه دوخته می شود که حمل آن را راحت تر می نماید.

 

کیسه پارچه ای را با قیمت مناسب از کجا خریداری کنیم؟

 

برای خرید ساک های پارچه ای با قیمت مناسب شما می توانید با حذف واسطه ها یک راست به الوبگ که بزگترین تولید کننده عمده ساک ها و کیسه های پارچه ای است مراجعه نمایید.

 

الوبگ بزگترین عرضه کننده محصولات ساخته شده از پارچه های بی بافت است که طیف محصولات آن در زمینه ساک های پارچه ای دارای تنوع بسیار زیادی است.

 

همچنین این مجموعه پتانسیل عرضه سفارشات از تعداد پایین تا سفارشات با تیراژ های چندصد هزار عددی را دارد. برای اطلاع از قیمت و آشنایی با مدل به وبسایت الوبگ مراجعه بفرمایید.