پارس ناز پورتال

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند 

شبکه اجتماعی یوتیوب بسیاری از افراد را میلیونر کرده است و بسیاری دیگر را هم معروف مانند جاستین بیبر که از یوتیوب به خوانندگی رسید. یوتیوب عمر آنچنانی ندارد اما از سال ۲۰۰۵ که شروع به کار کرد تا به امروز ترکانده. یوتیوب تبدیل شده به محل معرفی نسل بعدی افراد مشهور اینترنتی.

 

بر کسی پوشیده نیست که ستاره های بزرگ یوتیوب از ویدئوهای اسپانسر ها و تبلیغات استفاده می کنند تا زندگی بگذرانند و برای خودشان نامی دست و پا کنند.فکر می کنید کدامیک از این ستاره های یوتیوب بیشترین دستمزد را دریافت می کنند؟

 

مجله اقتصادی فوربس بررسی کرده است که کدامیک از ستاره های یوتیوب بیشترین پول را در سال ۲۰۱۶ بدست آورده. در ادامه این افراد را بر اساس میزان دستمزدی که دریافت می کنند دسته بندی و به شما معرفی می کنیم.

 

رتبه ۹: کولین بالینجر – ۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد در سال ۲۰۱۶: ۵ میلیون دلار

 

کولین بالینجر و دوستش میراندا سینگ که او هم کمدینی بی نظیر است برنامه ای به نام Selp-Helf و سری برنامه هایی در Netflix اجرا می کنند.

 

رتبه ۹: رت و لینک – ۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۵ میلیون دلار

 

رت مک لافلین و چارلز لینکلن نیل کمی برای ستاره بودن در یوتیوب سن و سالشان بالا است . آنها ۳۹ و ۳۸ ساله هستند ، اما در این فضا واقعا شناخته شده هستند.

 

رت و لینک به خاطر ساخت تبلیغات سبک محلی برای کمپانی های واقعی نظیر Ojai Valley Taxidermy و Red House Furniture به شدت معروف شدند و از کمپانی های بزرگ دیگری برای ساخت ویدئو پیشنهاد دریافت کردند. همچنین این دو توانستند صاحب برنامه تلوزیونی صبحگاهی شوند به نام Good Mythical Morning که مهمانان مشهوری داشت.

 

رتبه ۷: جرمن گارمندیا – ۵٫۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۵٫۵ میلیون دلار

 

جرمن گارمندیا بزرگترین ستاره لایتن آمریکایی یوتیوب است. این کمدین و نوازنده دو کانال در ۲۰ کانال برتر یوتیوب دارد. در سال ۲۰۱۶ کتابی به نام #Chupaelperro نیز منتشر کرد.

 

رتبه ۷: مارکیپلیر – ۵٫۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

مارک فیشباخ که بیشتر با نام مارکیپلیر شناخته می شود، یوتیوبری است که روی گیمینگ تمرکز کرده. او در ویدئو هایش سبک انرژیکی دارد. البته جاه طلبی های فیشباخ فراتر از یوتیوب نیز رفته است.

 

او گفته می خواهم راهی به دنیای موسیقی و بازیگری نیز پیدا کنم. همچنین گفته اگر کسی فیلمی درست می کرد که می خواست من هم در آن بازی کنم باید مطمئن شوم قابلیت لازم برای انجامش را دارم.

 

رتبه ۵: تایلر اوکلی – ۶ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

تایلر اوکلی کمدی را با فرهنگ عامیانه و سیاست در هم آمیخته. الن دی جنرس که یکی از محبوب ترین برنامه های تلوزیونی آمریکا را در اختیار دارد یکی از حامیان تایلر اوکلی است و جای تعجب هم ندارد چون تایلر یکی از فعالان حامی همجنسگرایی است! اوکلی همچنین در سال ۲۰۱۵ خاطراتی را منتشر کرد با نام Binge.

 

رتبه ۵: روزانا پانسینو – ۶ میلیون

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۶ میلیون دلار

 

روزانا پانسینو یکی از جالب ترین کانال های آشپزی در یوتیوب را دارد  و البته محبوب ترین آنها. او در این کانال با غذاها کارهای عجیب و غریب می کند و نحوه درست کردن همه آنها را نیز در قالب ویدئو ارائه می دهد.

 

رتبه ۴: اسماش – ۷ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

اسماش یک کمدی دو نفره است که توسط ایان هکوکس و آنتونی پادیلا اجرا می شود. اسماش یکی از اولین کانال های شناخته شده یوتیوب است که به خاطر ویدئو های کمدی اش درباره بازی ها و فرهنگ عامه شناخته شد. آنها اصلا قصد تسلیم شدن ندارند و در حال حاضر هفت کانال پر بازدید در یوتیوب دارند.

 

رتبه ۳: لیلی سینگ – ۷٫۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۷٫۵ میلیون دلار

 

لیلی سینگ در کانالاش همه کار می کند، از طرح های کمدی گرفته تا موزیک ویدئو. او همچنین یک نام مستعار یوتیوبی دارد به نام Superwoman. لیلی سینگ از حمایت طرفداران متعصبی نیز برخوردار است. سال پیش او به سفر دور دنیا رفت و فیلمی از آن با نام ” Trip to Island Unicorn | منتشر کرد.

 

رتبه ۲: رومن آتوود – ۸ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۸ میلیون دلار

 

رومن آتوود کانالی دارد پر از ویدئوهای دوربین مخفی که شاید مثل آنها را کمتر جایی بتوانید پیدا کنید. محبوب ترین دوربین مخفی ساز یوتیوب را می توان به آتوود لقب داد. او حتی چندین بار وانمود به کشتن فرزند خود کرده تا دیگران را بترساند. دوربین مخفی های ترسناک زیادی را می توانید در کانال آتوود پیدا کنید.

 

رتبه ۱: پیو دی پای – ۱۵ میلیون دلار

افرادی که از یوتیوب به ثروت رسیده اند

درآمد: ۱۵ میلیون دلار

 

فلیکس آروید اولف کجیلبرگ مفسر سوئدی بازی های ویدئویی است که طی چند سال گذشته یوتیوب را به تسخیر خود درآورده. کجیلبرگ در ویدئوهایش مشغول بازی کردن است و تصویرش به صورت یک جعبه در بالا تصویر نشان داده می شود و بیننده واکنش های او به آنچه اتفاق می افتد را می بیند.

 

بسیاری دلیل موفقیت کجیلبرگ را توجهش به طرفدارانی که دارد می دانند. او زمان زیادی می گذارد تا به کامنت های آنان پاسخ دهد و همچنین انجمنی به نام ” bros ” مخصوص آنها راه اندازی کرده.

 

چندی پیش کجیلبرگ یا پیو دی پای اعلام کرده بود وقتی کانالش به ۵۰ میلیون دنبال کننده برسد آن را پاک خواهد کرد. خیلی ها این موضوع را باور کردند و خیلی ها نیز مطمئن نبودند که کجیلبرگ جدی باشد. او بالاخره در یک ویدئو نشان داد که صحبتش در این مورد شوخی بوده و ۵۰ میلیونی شدن کانالش را جشن گرفت.