پارس ناز پورتال

بازیکن مس کرمان پس از مصدومیت جان داد

بازیکن مس کرمان پس از مصدومیت جان داد

بازیکن مس کرمان پس از مصدومیت جان داد 

مصدومیت شدید از ناحیه سر و گردن باعث شد تا بازیکن مس کرمان نتواند دوام بیاورد و جان خود را از دست داد. این خبر جامعه فوتبالی را با شوک مواجه نمود. وحید باغگلی فوتبالیست جوان کرمانی که در تیم مس کرمان بازی میکرد و هفته پیش از ناحیه‌ گردن و سر ضربه دیده بود، صبح امروز درگذشت

 

روز قبل خبر تلخی جامعه‌ي فوتبال کرمان را تکان داد و در شوک فرو برد و آن مصدومیت ترسناک و شدید وحید باغگلی از فوتبالیست‌هاي جوان کرمان و بازیکن سابق باشگاه صنعت مس کرمان بود.وحید باغگلی فوتبالیستی بود که سال‌ها در تیم‌هاي پایه‌ي مس به بازی پرداخت و فصل قبل هم تیم مس نوین را در رقابت‌هاي لیگ دسته سه کشور همراهی می کرد.

 

 به گزارش پارس ناز او در سال‌هاي قبل حتی در فهرست بزرگسالان تیم مس کرمان برای بازی در لیگ برتر هم قرار گرفت وتنها با بدشانسی بود که کارت بازی او برای حضور در لیگ برتر صادر نشد.این فوتبالیست که متولد ۱۳۶۸ می‌باشد تصمیم گرفت که از فوتبال به فوتسال تغییر رشته دهد و متاسفانه روز دوشنبه در جریان تمرینات تیم خود در سالن با مشکل بزرگی روبرو شد.

 

باغگلی در یک صحنه که برای زدن ضربه سر به هوا بلند شده بود در اثر از دست دادن نظارت خود با سر روی زمین آمد و از ناحیه گردن به شدت آسیب دید.شدت آسیب دیدگی این بازیکن به حدی بود که از هوش رفت و نیروهای امدادی برای کمک به او به سالن بازی آمدند وپس از انتقال او به بیمارستان مشخص شد که آسیب دیدگی این فوتبالیست جوان به شدت چندان و از ناحیه نخاع گردنی بوده هست.

 

متاسفانه بعضی از اخبار از قطع نخاعی این بازیکن خبر میدهد و این که این بازیکن از ناحیه‌ي گردن با آسیب دیدیگی شدیدی روبرو شده هست.وحید باغگلی فوتبالیست جوان کرمانی که در تیم مس کرمان بازی می کرد و هفته پیش از ناحیه‌ گردن و سر ضربه دیده بود، صبح امروز درگذشت