پارس ناز پورتال

رابطه جنسی اشتون کوچر با دختر 22 ساله

مجموعه : اخبار سینما
رابطه جنسی اشتون کوچر با دختر 22 ساله

رابطه جنسی اشتون کوچر با دختر 22 ساله 

اشتون کوچر بازیگر نامدار هالیوودی که شوهر دمی مور هم هست اخیرا رسوایی جنسی اش با یک دختر 22 ساله جنجال به پا کرده است. آشتون کوچر شوهر دمی مور بازیگر ۴۸ ساله هالیوودبه همسرش خیانت کرد و با دختری ۲۲ ساله رابطه پنهانی برقرار کرد.

رابطه جنسی اشتون کوچر با دختر 22 ساله

دمی مور که در سال ۲۰۰۵ با آشتون کوچر ۳۳ساله ازدواج کرد، مدتی است که متوجه شده است همسرش به او خیانت کرده و با دختری ۲۲ساله رابطه پنهانی برقرار کرده است.سارا لیل دختر ۲۲ ساله ایست که جزئیات رابطه با آشتون کوچر را فاش و پس از آن تصاویری از حضور آنها در کنار یکدیگر منتشر شد.

 

سارا اعلام کرد که در یکی از اتاق های مجلل هتل سن دیه‌گو به ملاقت شوم با آشتون رفته است و این اتفاقات درست در زمانی رخ داده است که آشتون و دمی، ششمین سالگرد ازدواج شان را جشن می گرفته اند.

 

بااینکه دمی مور از این اتفاقات بسیار ناراحت و غمگین است و شایعات زیادی درمورد جدایی این زوج به گوش می رسد اما در آخرین تصویری که از دمی مور منتشر شده است، او حلقه ازدواجش را همچنان همراه خود دارد!

 

چند ماه پیش نیز بریتنی جونز، دختر ۲۱ساله ای ادعا کرد که با آشتون رابطه داشته است اما موفق به اثبات این موضوع نشد اما در این مورد جدید، تصاویری منتشر شده است که کاملا گویا بوده و رابطه آشتون و سارا را تایید می کند!

 

مطالب مرتبط :

رابطه نامشروع بازیگر 33 ساله و خیانت به زن خود + عکس

عکس های مستهجن بازیگر زن معروف هالیوود

مشهورترین افراد هالیوود که به همسر خود خیانت کردند

مصاحبه جذابترین دختر جهان در مورد فیلم جنجالی اش