پارس ناز پورتال

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ 

انسان ها مدت زمان زیادی هست که در مریخ اعلام حضور کرده اند و امروزه حتی بحث اسکان انسان ها در مریخ نیز به گوش میرسد. مریخ، یکی از زیبا‌ترین مکان‌هاي موجود در منظومه شمسی هست که انسان‌ها از سال‌هایي دور در تفکر فتح آن بوده‌اند. سیاره مریخ درست همان مکانی‌ست که برای سفرهای آینده‌ي فضایی انسان

 

از اولویت بسیار بیشتری نسبت به ماموریت بازگشت دوباره به ماه برخوردار هست. ایلان ماسک (Elon Musk) بعنوان رئیس تسلا موتورز (Tesla Motors) و اسپیس ایکس (SpaceX)، در شصت و هفتمین کنگره بین المللی فضانوردی نیکل گوادالاخارا در کشور مکزیک، خبر از سفر به مریخ در آینده‌اي نزدیک داد! در واقع پیشرفت علم و فناوری به اندازه‌اي هست

 

که حتی می توان از تولید پناهگاه در این سیاره نیز ایده‌پردازی کرد! حضور انسان در سیاره مریخ و برپاسازی پناهگاه‌هاي مریخی در این سیاره، برای نخستین بار این مکان دوست داشتنی در منظومه شمسی را به محیطی قابل سکونت تبدیل خواهد کرد. اما آیا این نخستین بار هست که ما انسان‌ها بر سطح مریخ قدم میگذاریم؟

 

یک افشاگری تازه در اساس برنامه‌هاي فضایی محرمانه، حاکی از آن هست که سفر به مریخ برای انسان مسئله‌ي جدیدی نبوده و در واقع ما از چند دهه قبل، این دستاورد را به صورت موفقیت آمیز پشت سر گذاشته‌ایم. نکته دیدنی دقت این هست که تعداد زیادی از کارمندان سابق ناسا و مقامات نظامی، از وجود برنامه‌هاي فضایی پنهان و فناوری‌هایي بسیار فراتر

 

از انچه مردم از آن مطلع میباشند، سخن گفته‌اند. اما آیا این فناوری‌ها تا اندازه‌اي پیشرفته میباشند که حضور انسان در سیاره مریخ ، که تا پیش از این یک رویای بزرگ بوده را همچون یک ماموریت تمام شده قلمداد کنیم؟

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

بر اساس ادعایی که بر مبانی اطلاعات فاش شده مطرح شده هست، حضور انسان در سیاره مریخ یک برنامه فضایی محرمانه بوده و در واقع ما انسان‌ها از مدت‌ها قبل توانسته‌ایم به سطح این سیاره قدم بگذاریم.  تعداد زیادی از مردم بر این باور میباشند که این اتهامات چیز جدیدی نیستند؛ چرا که اسناد موجود در ویکی لیکس این استدلال را دارند که انسان‌ها و بیگانگان، برای مدتی با همدیگر همکاری داشته‌اند.

 

این بیانیه که در ابتدا توسط Corey Goode مطرح شد به شرح زیر هست:سیاره مریخ برای نخستین بار توسط آلمانی‌ها و در سال 1930 بازدید شد. در حوالی دهه 70 میلادی، برنامه‌هاي فضایی و مخفیانه ایالات متحده کشور آمریکا شروع به اکتشاف در مریخ و سایر سیاره‌ها کرد. در این برنامه‌ها، جستجو در این سیارات و احداث پایگاه‌هاي گوناگون در آنان از مهمترین اهداف

 

آن دوران به شمار می‌رفت. در سال 1980، ایالات متحده بعنوان سرپرست این پروژه گزینه شد و وظیفه اکتشاف در مریخ و استقرار پایگاه‌هاي متعدد در زیر پوسته آن را بر عهده گرفت.اگر اظهارات این فرد برای شما غیرقابل باور هست، هیچ عجله‌اي نیست؛ چرا که یکی از سناتورهای سابق ایالت متحده ایالات امریکا، یعنی Daniel K. Inouye نیز بیانیه‌اي را در این اساس منتشر کرده هست:

 

یک دولت کاملا پنهان با نیروی هوایی و دریایی پنهان وجود دارد که توانایی‌هاي چشم‌گیر آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد! این دولت از تمامی قوانین و محدودیت‌ها آزاد بوده و از تمامی نظارت‌ها و همین طور محدودیت‌هاي حفظ تعادل در جهان در امان هست.

 

نکته دیدنی این هست که با دقت به چندین بیانیه گوناگون، انسان‌ها از مدتی طولانی تکنولوژی سفر به سایر سیاره‌ها را در اختیار داشته‌اند. ویلیام تامپکینز (William Tompkins) در این باره اظهار داشته هست:در زمان حضور من در نیروی دریایی، ما به این واقعیت دست پیدا کردیم که کشور آلمان‌ها از اوایل قرن 20 میلادی، به فناوری فتح فضا دست پیدا کرده‌اند!

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

بر اساس گفته‌هاي ویلیام تامپکینز، اسنادی محرمانه مبنی بر سفرهای فضایی کشور آلمان در سال‌هاي بسیار دور وجود دارد. او حتی ادعا کرده بود که در یک پرونده محرمانه، برای مدتی مشغول به تولید اسلحه، برای شرکت‌هاي فضایی بوده هست.

 

یکی از کارمندان سابق ناسا نیز ادعا کرده بود که در 20 سال قبل، ماموریتی دارای سرنشین به سیاره سرخ انجام گرفته هست. همین طور در جریان یک گفت و گو، زنی با نام مستعار جکی (Jackie)، درمورد حضور انسان‌ها در مریخ و مسئله‌اي که کارکنان ناسا در طول تمام این‌ سال‌ها از آن مطلع بوده‌اند صحبت کرد.

 

دو مرد را در لباس‌هاي فضایی مخصوص دیدم، گرچه این لباس‌ها شباهت چندانی به لباس‌هاي بزرگ و سنگین وزن امروزی نداشت، اما به نظر میرسید که میتواند بدن را در فضا و شرایط سخت محافظت کند. در واقع این دو مرد، برای اعزام به سیاره مریخ همزمان با ماموریت وایکینگ گزینش شده بودند.

 

اضافه بر اینها، یک تفنگدار دریایی قدیمی نیز اظهار داشته که در قبل، در سیاره مریخ کار کرده هست! این افسر بازنشسته با نام مستعار کاپیتان کی (Captain Kaye) اظهار داشته هست که نه تنها انسان‌ها توانسته‌اند در سطح مریخ قدم بگذارند، بلکه او و تعداد دیگری از همکارانش در یک ماموریت فضایی پنهان و تولید ناوگانی کوچک

 

در حوالی این سیاره شرکت داشته‌اند. این تفنگدار سابق میگوید که ماموریت او در سیاره سرخ، محافظت از 5 پناهگاه ساخته شده در مریخ، در برابر گونه‌هاي احتمالی حیات بیگانه در این سیاره بوده هست. اضافه بر اینها، او اضافه کرد که به مدت 3 سال، بر روی یک حامل فضایی غول پیکر مشغول به کار بوده و از این مسئله، بعنوان یک پرونده پنهان فضایی یاد می کند.

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

بررسی اظهارات این تفنگدار دریایی با گفته‌هاي سناتور سابق سنای کشور آمریکا، ما را به واقع نگران می کند، آیا حضور انسان در سیاره مریخ در قبل‌اي بسیار دور امکانپذیر بوده هست؟

 

در تاریخ 11 اکتبر سال 2016، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما در جریان یک گفت و گو با CNN به شهروندان کشور آمریکا اعلام کرد که انسان تا پیش از سال 2030 به مریخ قدم خواهد گذاشت. او در ادامه اعلام کرد : ما آن چه راکه امکانپذیر هست، زودتر از سایر کشورها انجام خواهیم داد.

 

اما سوالی که مطرح می شود این هست: به راستی که سفر انسان به مریخ در سال 2030، باید ما را شگفت زده کند؟ در نوامبر 2015، افشاگری Corey Goode بدین‌گونه بود که همین حالا نیز انسان‌ها در سطح سیاره سرخ حضور داشته و در آن کولونی سازی کرده‌اند!

بررسی علمی اولین حضور انسان در سیاره مریخ

دنیس مویلنبرگ (Dennis Muilenburg) بعنوان مدیرعامل بوئینگ در مورد سفر انسان به سیاره سرخ می گوید:کمپانی من، نخستین گروه از انسان‌ها را به مریخ خواهد فرستاد! من معتقد هستم که سفر نخستین انسان به کره مریخ، با بهره گیری از یک راکت بوئینگ انجام خواهد گرفت.