پارس ناز پورتال

بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه
بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه

در مراسم تقدیر از عوامل سریال «مختارنامه» كه جمعه ـ 24 تیر ماه ـ در شاهرود برگزار شد، از كاوه فتوحی، بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) نیز كه تاكنون سعی شده بود چهره‌اش برای مخاطبان ناشناخته باقی بماند، تجلیل شد.


به گزارش ایسنا، فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نكرده بود و عدم انتشار عكس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عكس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود.

بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه


حضور او در شاهرود و ثبت تصاویری از این بازیگر برای نخستین بار در رسانه‌ها، این امكان را برای داوود میرباقری به وجود آورد كه نه در «مختارنامه» بلكه در مراسم تجلیل از عوامل این سریال، چهره حضرت ابوالفضل(ع) را بدون افكت و نورپردازی به نمایش بگذارد. هر چند كارگردان «مختارنامه» همچنان اصرار دارد كه صحنه‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز قابلیت پخش در قسمت‌های دیگر را دارد.

با این حال تاكنون نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، با اعتراض برخی از مراجع تقلید مواجه شده و در نهایت سازندگان این سریال تاریخی به استفاده از تمهید مه تن دادند.

بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه


به گزارش ایسنا در مراسم روز جمعه، علی لاریجانی ـ رییس مجلس شورای اسلامی ـ نیز حضور داشت و در سخنانی درباره «مختارنامه» از این سریال تقدیر كرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود در مراسم تقدیر ازعوامل سریال مختارنامه گفت:میرباقری انصافا جزو معدود هنرمندانی است كه هنر را به خوبی می‌شناسند و با آن زندگی كرده، به همین دلیل آثار بزرگی همچون سریال «امام علی(ع)» و «مختارنامه» را خلق كرده است.

وی با اشاره به سریال مختارنامه گفت:حركتی كه دركارهای هنری و مخصوصا این سریال در كشور ما انجام شده كشورهای دیگر را به فكر انداخته كه چرا آن‌ها نیز مانند ما این از سبك استفاده نمی‌كنند و البته انصافا سبك خوبی در كشور ما راه اندازی شده است كه در آن نشانه‌های از بلوغ فكری در جامعه دیده می‌شود.

تاریخ و محل تولد اکثربازیگران کشور
خط تولیدی جواهرات براد پیت و آنجلینا جولی
اکران فیلمی از گل‌شیفته فراهانی: ماه رمضان در تهران..!
زمانی که گوگوش با چادر در مراسم سینه زنی اشک ریخت..!
چهره بدون گریم بازیگران سریال ساختمان پزشکان ..!
جلوه‌های ویژه سریال مختارنامه..(+تصاویر)
ممنوعیت تبلیغات بازیگران سرشناس ایرانی (+تصاویر)
فارسی وان زنانه و مردانه به زودی..!
تصاویری از بازیگران قهوه تلخ در متروی تهران..!
اجاره کامل سالن بولینگ برای فرزندان آنجلینا جولی..!
صحنه شهادت مختار (+عکس)