پارس ناز پورتال

پلیس ها به دختر ۱۴ساله هم رحم نکرد!! + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
پلیس ها به دختر ۱۴ساله هم رحم نکرد!! + عکس
براساس این گزارش، در حالی که مردم نیویورک ساعاتی پیش با تجمع در میدان مشهور "تایمز اسکوئر" خود را برای جشن آغاز سال نو آماده می‌کردند، بخش عمده‌ای از نیروهای پلیس با هدف جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی در برگزاری این جشن، به میدان تایمز اسکوئر اعزام شدند.

این موضوع سبب شد تا معترضین آمریکایی از فرصت پیش آمده استفاده کنند و دوباره بتوانند در میدان زاکوتی به عنوان اولین محل تجمع معترضان –که طی هفته‌های اخیر توسط پلیس تخلیه شده بود- باز گردند.


یک فعال حقوق بشری در توییتر خود گزارش داده که بیش از ۳۰ نفر در ساعات جاری دستگیر شده‌اند. وی همچنین از هل دادن فعال حقوقی توسط پلیس تنها به خاطر استفاده از موبایل خبر داد.

براساس این گزارش، در حالی که "آلن بارکین" بازیگر سینما که در جنبش معترضین شرکت کرده بود، توسط پلیس مورد حمله قرار گرفته، خبرنگار آسوشیتدپرس نیز علیرغم داشتن مدارک، توسط پلیس دستگیر شده است.

گزارش‌ها حاکی است که به خاطر ازدحام معترضین و در پی عقب نشینی پلیس، پارک زاکوتی دوباره به تسخیر آن‌ها در آمده و تظاهرات کنندگان موانع دور پارک را از جا در آورده و وسط خیابان بر روی هم انباشته‌اند.

همزمان با وقوع این اتفاقات در نیویورک، جنبش لس آنجلس نیز تصمیم گرفته است دوباره پارک سولیداریتی را به تسخیر خود در آورد.
 

دیروز نیز در ایالت ویسکانسین، پلیس "فرانکی" دختر ۱۴ ساله را دستگیر کرده است که انتشار تصویر دستگیری وی در شبکه‌های اجتماعی، موجی از اعتراضات جوانان آمریکایی را در پی داشته است.

گزارش‌ها از نیویورک حاکی است که در ساعت ۲ صبح به وقت محلی یعنی درست ساعاتی قبل، راهپیمایی معترضان ادامه داشته و پلیس برای عقب زدن معترضین، اقدام به اعزام اتومبیل‌های خود کرده که معترضین در توییترهای خود، تعداد اتومبیل‌ها را "صدها" عدد تخمین زده‌اند.