پارس ناز پورتال

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

مجموعه : دکوراسیون
بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

مدت‌ها از زمانی که دکوراسیون کابینت‌های آشپزخانه به صورت معمولی و بدون هیچ ساختار و تزئین خاصی انجام می‌شد، گذشته و این روزها به دنبال بهترین ترکیب دکوراسیون بین کابینتی هستیم. شما می‌توانید از انواع دیوارپوش‌های تزئینی و وکاشی بین کابینتی،

 

برای پر کردن و تزئین فضای بین کابینت‌های بالایی و پایین استفاده کرده و آن‌ها را از ترکیب یکنواخت و بدون خلاقیت خارج کنید. اگر هنوز ایده خاصی در این زمینه نداشته یا به هر شکلی تردید دارید، در این مطلب با ما همراه شده و ایده‌های جدید را دنبال کنید.

 

ایده‌های دکوراسیون بین کابینتی

برای آن که بتوانید بین کابینت‌های بالا و پایینی (هوایی و زمینی) از تزئینات دیواری عالی استفاده کنید، ایده‌های زیر را در نظر داشته باشید:

 

استفاده از کاشی بین کابینتی

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

کاشی بین کابینتی از بهترین گزینه‌هایی است که برای تزئین بین دو کابینت‌های ردیف بالایی و پایینی می‌توانید به کار ببرید. این کاشی‌ها دارای تنوع بالایی بوده و به راحتی می‌توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی منزل، انواع کاشی بین کابینتی در طرح‌های متنوع و رنگ بندی‌ جذاب عرضه شده‌اند.

 

به طور نمونه شما می‌توانید تایل بین کابینتی نقره‌ای، خاکستری، طلایی، مسی، رزگلد و … را انتخاب کنید. همین طور طرح‌های تایل بین کابینتی سرامیکی، مشکی ماربل، برنزی، گلبهی ماربل و … نیز قابل توجه هستند.این کاشی‌های بین کابینتی دارای مزایای فوق العاده‌ای هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت شستشوی بسیار ساده و نظافت سریع اشاره کرد.

 

این محصولات دیواری کاملا ضدآب هستند و شما به راحتی می‌توانید برای شستشو و نظافت آن‌ها، از آب استفاده کنید. این کار نظافت و رفع چربی و مانند آن را بسیار ساده کرده و سرعت بیشتری به فرآیند تمیزکاری می‌بخشد. به این شکل می‌توانید به راحتی روی تایل‌های بین کابینتی آب ریخته و حتی از مواد شوینده ملایم و غیراسیدی استفاده کنید.

 

کاشی بین کابینتی و تایل بین کابینتی هر دو یک محصول یکسان هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. فقط با نام های مختلفی در بازار ایران به فروش می رسند. این محصول از جنس آلومینیوم و پوششی جدید برای تزیین دیوار مابین کابینت است.

 

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

اخیرا استفاده از کاغذ دیواری‌های سه بعدی رواج زیادی پیدا کرده است و اگر بتوانید مدل کاغذ دیواری سه بعدی با طرح مناسب آشپزخانه را یافته و از کیفیت آن برای نصب در آشپزخانه نیز اطمینان پیدا کنید، این می‌تواند گزینه ارزان قیمتی برای شما باشد.

 

اهمیت زیادی دارد که کاغذ دیواری سه بعدی برای آشپزخانه به صورت خاص طراحی شده و قابلیت تمیزکاری بالا و مقاومت در برابر رطوبت و چربی و مانند آن‌ها را داشته باشد.در نظر داشته باشید که اگر کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری، به طور خاص برای آشپزخانه مناسب نبوده و آسیب پذیر باشد؛ هزینه خرید آن را در واقع به هدر داده و خیلی زود مجبور به تعویض آن خواهید شد.

 

از این روی اگر تصمیم به خرید کاغذ دیواری سه بعدی برای نصب بین کابینت‌های بالایی و پایینی در آشپزخانه منزل خود دارید، حتما به جنس کاغذ و قابلیت شستشو و نظافت آن، به خوبی دقت کنید. برای خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی می توانید به فروشگاه آنلاین والینو wallino مراجعه کنید.

 

نصب بین کابینتی چوبی

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

استفاده از چوب همیشه جذابیت خاص خود را داشته و در صورتی که طرح و رنگ و ترکیب کابینت‌های آشپزخانه شما اجازه دهد، استفاده از بین کابینتی‌های چوبی، می‌تواند گزینه‌ای کاملا مناسب باشد. استفاده از بین کابینتی‌های چوبی کمک می‌کند تا حس قرار گرفتن در طبیعت را در محیط آشپزخانه خود، تجربه کرده و فضایی به مراتب نشاط آور داشته باشید.

 

البته در نظر داشته باشید که فرایند نگهداری، تمیزکاری و به طور کلی رسیدگی به بین کابینتی‌های چوبی، به مراتب سخت‌تر بوده و باید دقت بیشتری در مراقبت از آن‌ها داشته باشید. به ویژه چون در محیط آشپزخانه چربی بیشتری انباشته شده و میزان سرایت آن به دیوارپوش‌ها نیز بیشتر است، نیاز به رسیدگی بیشتری خواهید داشت و آسیب پذیر بودن چوب و سختی مراقبت و تمیزکاری آن نیز بیشتر احساس خواهد شد.

 

استفاده از برچسب کاشی

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

در صورتی که در حال حاضر آشپزخانه به صورت کامل کاشی شده و جدا کردن کاشی‌های فعلی و نصب دیوارپوش جدید بین ردیف‌های کابینت، کار چندان ساده‌ای برای شما نیست؛ راه حل ساده‌تری نیز پیش رو دارید. البته این بستگی به ساده بودن کاشی‌ها نیز دارد. در صورتی که کاشی‌های آشپزخانه ساده باشند، می‌توانید از برچسب کاشی (که اتفاقا قیمت ارزانی نیز دارد) استفاده کرده و با چسباندن دقیق برچسب‌ها، طرح و جلوه متفاوتی در این ردیف ایجاد کنید.

 

دقت داشته باشید که اگر برچسب مورد استفاده شما، به صورت اختصاصی برای محیط آشپزخانه‌ای طراحی و تولید نشده باشد، امکان نظافت و تمیزکاری آن در برابر آثار چربی و آلودگی‌های محیطی آشپزخانه را نخواهید داشت. این باعث خواهد شد تا طول عمر برچسب‌ها به شدت کاهش یافته و خیلی زودتر از آن چه انتظار می‌رود، نیاز به تعویض آن‌ها داشته باشید.

 

به کار بردن بین کابینتی شیشه‌ای طرح‌دار

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

یکی دیگر از طرح‌های خلاقانه ای که می‌توان بین دو ردیف کابینت های زمینی و هوایی در نظر گرفت، استفاده از بین کابینتی های شیشه ای طرح دار است. این بین کابینتی ها نیز زیبایی و جذابیت خود را داشته و در طرح و نقش های مختلفی عرضه شده اند. حتی شما اگر دستی در هنر داشته باشید، می توانید خود نسبت به تزئین بین کابینتی های شیشه ای ساده اقدام کرده و طرح مورد نظر خود را روی آن ها اجرا کنید.

 

به جز نقاشی آبرنگی و مانند آن، نگین کاری روی بین کابینتی‌های شیشه‌ای، نیز باعث خواهد شد تا جلوه‌ای لوکس و خاص در فضای آشپزخانه ایجاد کنید. با این همه نگهداری و برق انداختن بافت شیشه‌ای، کمی سخت‌تر از چیزی است که در گروه تایل بین کابینتی داشتیم.

بین کابینت چی بزنیم؟ معرفی 5 ایده جدید و جذاب

در بالا به معرفی برخی از بهترین ایده‎های بین کابینتی پرداختیم. در فروشگاه اینترنتی منزل ((manzel.ir انواع تایل‌های بین کابینتی در طرح و رنگ و ترکیب‌های متنوع  و محصولات دکوراسیون داخلی دیگر مثل کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و ….

 

با قیمت عالی عرضه شده و شما می‌توانید به راحتی از میان آن‌ها محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و با چند کلیک، خرید آنلاین داشته باشید. شما برای تزئین بین دو ردیف کابینت‌های هوایی و زمینی آشپزخانه منزل خود، کدام ایده و محصولات را ترجیح داده و چه تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ ایده‌ها و نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.