پارس ناز پورتال

بیوگرافی وین دیزل و همسرش + عکس های جدید وین دیزل

بیوگرافی وین دیزل و همسرش + عکس های جدید وین دیزل

بیوگرافی وین دیزل و همسرش 

در این پست، بیوگرافی وین دیزل و همسرش را مرور می کنیم. وین دیزل بازیگر هالیوودی مشهور است که با بازی در فیلم های اکشن به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. بیشتر شهرت و محبوبیت وی به خاطر بازی در سری فیلم های سریع و خشن و ریدیک می باشد. او همانند راک، یکی از بازیگران پرورش اندامی است و به خاطر همین هم پای ثابت فیلم های اکشن سنگین می باشد.

 

وین دیزل کیست؟

نام اصلی وین دیزل، مارک سینکلر است. وی در هالیوود به طور حرفه ای با نام وین دیزل شناخته می شود. دیزل بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، صداپیشه و فیلمنامه نویس شگفت انگیزی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش دومینیک تورتو در سری فیلم های سریع و خشمگین شهرت دارد. باید بگوییم که او یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوودی می باشد.

بیوگرافی وین دیزل و همسرش 

آقای وین دیزل در 18 ژوئیه 1967 – 55 سال (تا سال 2023) در شهرستان آلامدا، کالیفرنیا به دنیا آمد. مادرش دلورا شرلین (سینکلر) وینسنت مارک و برادر دوقلویش پل را به تنهایی بزرگ کرد. او هرگز پدر بیولوژیکی خود را ملاقات نکرده است. مادرش در سال 1990 با یک مرد آفریقایی آمریکایی به نام ایروینگ اچ. وینسنت دوباره ازدواج کرد.

 وین دیزل

ناپدری وین، مربی بازیگری و مدیر تئاتر است، او وین و خواهر و برادرش را به نیویورک برد. باید بگوییم که وین همیشه به بازیگری علاقه داشت و در هفت سالگی در نمایش کودک «در دایناسور» روی صحنه رفت. نمایش کودک در دایناسور، اولین بار در «تئاتر برای شهر جدید» نیویورک در روستای گرینویچ به نمایش درآمد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی راک دواین جانسون بازیگر قوی هیکل و محبوب هالیوود + عکس

 

همسر وین دیزل کیست؟

وین دیزل و همسرش که یک مدل مکزیکی به نام پالوما خیمنز است، در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند. سپس برای مدت طولانی هیچ کس از رابطه آنها با خبر نبود. این دو با هم در انظار عمومی ظاهر نشدند زیرا سعی داشتند از خبرنگاران فرار کنند. با این حال، در سال 2007، این بازیگر به طور رسمی با پالوما ازدواج کرد.

همسر وین دیزل

خانم پالوما خیمنز هنوز هم همسر رسمی وین دیزل است. این زوج دارای سه فرزند: هانیا رایلی (متولد 2008)، وینسنت (متولد 2010) و پائولین (متولد 2015) می باشند. باید بگوییم که بعد از مرگ پل واکر، وین دیزل از دختر او هم مراقبت می کند. رفاقت این دو بازیگر فراتر از پرده سینماها بود. آقای دیزل هنوز هم پست هایی درمورد پل واکر، منتشر می کند.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی سیلوستر استالونه + عکس و کلکسیون ماشین های سیلوستر استالونه

 

فیلم های وین دیزل

وین دیزل، تا 17 سالگی به حضور روی صحنه ادامه داد و مهارت های بازیگری خود را به طور قابل توجهی توسعه داد. نقش کوتاه دیزل در سال 1990 در فیلم “بیداری ها” اولین حضور او در پرده بزرگ را رقم زد. با این حال، حضور او در این فیلم مورد توجه قرار نگرفت. اما او متوقف نشد و فیلمنامه یک فیلم کوتاه نیمه اتوبیوگرافیک به نام «چند چهره» را نوشت.

وین دیزل و جیسون موموآ

دیزل، در سال 1994 بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را برعهده داشت. پس از آن، این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن در سال 1995 به نمایش درآمد. همچنین، او در سال 1997، اولین فیلم بلند خود، «ولگردها» را منتشر کرد. سپس برای رقابت در جشنواره فیلم ساندنس انتخاب شد که نتیجه آن قراردادی با MTV برای تبدیل آن به یک سریال شد.

 

بیشتر بخوانید: مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

 

وین دیزل در سریع و خشن

باید بگوییم که در سال 1998، دیزل این شانس را پیدا کرد که با استیون اسپیلبرگ در فیلم نجات سرباز رایان همکاری کند. اسپیلبرگ او را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد زیرا از بازی او در Multi-Facial بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. وین دیزل همچنین به عنوان صداپیشه در فیلم های انیمیشنی مانند “غول آهنی” کار کرد.

وین دیزل در سریع و خشن

شکست بزرگ دیزل در اوایل دهه 2000 با بازی در دو فیلم موفق اتفاق افتاد: اتاق دیگ بخار و پیچ بلک، که هر دو فیلم های بسیار ناموفقی بودند. اما نقش اصلی و به یاد ماندنی دیزل در «سریع و خشمگین» (2001) بود. این فیلم با سکانس های اکشن، دیزل را به یک قهرمان تبدیل کرد. فیلم‌های بعدی مانند XXX (2002) تصویر او را به عنوان یک شخصیت متفاوت نشان دادند.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر داغ بازیگران خارجی و هالیوودی در اینستاگرام

 

دیگر فیلم های موفق وین دیزل

در اواسط دهه 2000، دیزل با فیلم هایی مانند پستانک (2005) و گناهکارم را پیدا کن (2006) محبوبیت و موفقیت بیشتری در گیشه به دست آورد. او بعداً در سال 2006 برای حضور کوتاه در فیلم «سریع و خشمگین: توکیو دریفت» به نقش «دومینیک تورتو» بازگشت. در سال 2007، او می‌خواست نقش «مامور 47» را در فیلم سینمایی «هیتمن» بازی کند، اما این نقش را بدست نیاورد.

وین دیزل و تام کروز

دیزل دوباره با «سریع و خشمگین» در سال 2009 به این مجموعه بازگشت. این چهره، همچنین در فیلم علمی تخیلی اکشن «Babylon A.D» ظاهر شد. وی همچنین در سریع و خشن 5 و 6 نقش خود را به عنوان “دومینیک تورتو” بازی کرد. در همان زمان هم، او دوباره در سومین قسمت از سری فیلم های ریدیک ظاهر شده و یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

پیج اینستاگرام وین دیزل

پیج اینستاگرام وین دیزل

vindiesel@