پارس ناز پورتال

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی را می توانید در زیر ببینید که اکثرا از شبکه اجتماعی اینستاگرام گرفته شده اند.

 

مطلب امروز را با این عکس از حضور نازنین بیاتی در اکران خصوصی فیلم “فلامینگوی شماره سیزده” شروع میکنیم. فیلمی خوب به کارگردانی حمیدرضا علیقلیان که سناریوی ساخت فیلم های “کروکدیل شماره 69” و “گرازِ شماره 85” را هم در دست کار دارد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)گلوریا هاردی، چهره ی اخیراً ایرانی شده ی تلویزیون در کنار کودکان دوست داشتنیِ اهواز. کودکانی که خاک از نفس های پاکشان جدا نمیشود.تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)عکسِ یاس در نمایشگاه عکاسی بهاره افشاری، یکی از پر برو بیا ترین نمایشگاه های امسال.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)ابراز علاقه ی عجیب و مریلین منسون وارِ حمید لولایی به همه! 
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)عکس یادگاری محمدعلی ابطهی سیاستمدارِ اینستاگرامر در کنار بهمن خان فرمان آرا، کارگردان نامی و کاربلد سینما.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)آقا دارا هستند، تک پسر امین حیایی که از لحاظ تیپ و قیافه، سه هیچ از پدرش جلوتر است.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)عشوه شتری که میگویند، همین است! ممنون از هادی ساعی بابت این پستِ تعلیمی!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)بابک خان کریمی در یک فیلم فرانسوی ایفای نقش کرده که پوستر آن را شاهد هستید. باعث افتخاری بابک جان!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)سلفی برادران محمدی، ستاره جوان تیم ملی فوتبال.
سوال روز: کدام یک از این دو عزیز مهرداد و کدام یک میلاد است؟!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)الناز شاکردوست در حاشیه بازدید از نمایشگاه “دچار”. نمایشگاهی که به نوعی تجسم فرامجازی همین اینستاگرام است! در اینستا عکس عزیزان را به صورت مجازی میبینیم، در این نمایشگاه، روی دیوار! با این تفاوت که امکان لایک کردن وجود ندارد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)عکسی عاشقانه از بهشاد مختاری، دست در دستِ یارش.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)راز سلامت و شادابی پوست سیروان خسروی کشف شد. 
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)خاطره بازی عالی فریدون آسرایی با عکسی مربوط به دوران خدمت اش. “بزرگ شدن” نعمتی است که برخی ها باید بابت آن روزی هزار بار شکرگزار خدا باشند.تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)مهراوه جان به راننده تاکسی گوشزد کن هیچگاه ماشین را زیر درخت پارک نکند. 
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)افتخاری که نصیب ارسلان قاسمی شده. هم سفر شدن با الویس پریسلی در سفر به مشهد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)سلفی کمیل جان قاسمی، قهرمان دوست داشتنی کشتی کشورمان با یک فسقلیِ خندان.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)خبر بستری شدن امیر تاجیک واقعاً شوکه کننده بود. امیدواریم مشکل پیش آمده جدی نباشد و هر چه زودتر ایشان را سلامت ببینیم و دوباره با صدای حماسی و زیبایش برایمان بخواند.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)عیادت داوود حیدری از استاد محمدعلی کشاورز که نشان میدهد حال جناب پدرسالار خیلی خوب است. خدا را شکر.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)علی مشهدی به دیدن پدر و مادرش رفته بود که ما را با این حس و حالِ خوب خود شریک کرد. روح همه رفتگان غرق شادی و آرامش باشد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)– کیه رامبد؟
+ یکی از دوستای قدیمیته.
– کدوم؟
+ نمیدونم، فقط میدونم از خانه سالمندان زنگ زده.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)فرهاد هم که هیچگاه از بناهای تاریخی سیر نمیشود. گشتی در صفحه فرهاد مجیدی بزنید از علاقه او به معماری قرون وسطی پی خواهید برد. البته این علاقه در کنار علاقه او به سواحل جنوبیِ خلیج فارس، تقریبا هیچ است!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)جدیدترین عکس از شهاب حسینی در نمایی از سریال “شهرزاد 2” که در حال خط و نشان کشیدن برای پرویز فلاحی پور است. بیصبرانه منتظر شروع فصل جدید این سریال هستیم.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)آسانسور گرافیِ هستی مهدوی و 50 درصد از نیکی کریمی.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)تیم فوتبال هنرمندان ایران در مسابقات جهانی هنرمندان موفق به کسب مقام سوم شد. همان طور که ملاحظه میکنید محمد نوازی، حسین کاظمی و بسیاری از “هنرمندان” دیگر در این تیم بازی میکنند! خشایار راد هم با آن صدای رسا و زیبایش میتواند مولتی تَسک باشد. هم دروازه بان ذخیره و هم لیدرِ سکو ها!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)نعیمه نظام دوست با این عکس تولد مادر عزیزش را تبریک گفت.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)یک بار آرمین هنگام عکس انداختن دندان هایش را نشان نداد، مُرد. دیگر از آن به بعد هیچگاه آن اشتباه را تکرار نکرد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)حالا نوبت ماساژ بینی است!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)بهاره رهنما در کنار یک دسته گل گنده که برای جشن تولد بهمنی های حاضر در نمایش جدیدشان تدارک دیده شده است. از لحاظ “خلق مناسبت” برای جشن گرفتن، ایرانی ها با اختلاف، خلاق ترین مردم جهانند.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)واکنش باران کوثری به درگذشت خانم شاقول، مجری قدیمی اخبار صدا و سیما که سال ها بود در آمریکا زندگی میکردند. روحشان شاد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)حمید جان مراقب باش، مثل اینکه از این ویروس جدید ها گرفته ای. ویروسی که علاوه بر علائم رایج سرماخوردگی، باعث بر هم خوردن تقارن چشم ها میشود.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)امیر جان یک مونوپاد بخر تا بتوانی تمامی دوست های مستقر از راه آهن تا تجریش را در عکس جای بدهی.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)پست خواندنی و پر از احساس علی شادمان در رثای مادر عزیزش که تولدش است. آرزوی سلامتی داریم برای این مادر و پسرِ عزیز.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)همسایه واحد بغلیِ سیاوش قمیشی، از پرتاب شدن یک سی دی از پنجره ی خانه ایشان به کوچه خبر داد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)سلفی شادِ برزو ارجمند و آقا جانیار.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)محمد نادری، عضو جدید گروه “لیسانسه ها”.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)یک روز از یک ایرانی خواستند که هنگام عکس از انگشت هایش کار نکشد، استثنائاً نمُرد ولی تصمیم گرفت که دیگر هیچگاه عکس نگیرد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)حمایت تیشرتی سیدجلال حسینی و حسین ماهینی از مردم اهواز.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)این پست را جردن باروز کشتی گیر تیم ملی آمریکا به اشتراک گذاشته است. پستی که در جواب محبت مردم ایران به تیم ملی آمریکا در جریان جام جهانی کشتی نوشته شده است، آن هم به زبان فارسی تا احترام و ادب را در حق مردم ایران به کمال رسانده باشد. باروز در حالی این پست را گذاشته که بسیاری از ملی پوش های فوتبال که کلی طرفدار دارند و برای خود ده ها لقب ساخته اند، حتی یک پست هم به زبان “فارسی” ننوشته اند. 
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)امیرعباس گلاب، پس از شنیدن خبر نامزد شدن یک سابقه دار برای انتخابات ریاست جمهوری.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)ارسلان جان دیگر قرار نیست بخاطر سلفی جانت را بخطر بیاندازی! موتور هواپیما هم سلفی گرفتن دارد؟! اگر ناگهان روشن می شد و تبدیل به رب گوجه فرنگی میشدی میخواستی چکار کنی؟!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)ذوق اینستاگرامی الناز شاکردوست از انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیگر جشنواره توسط مجله فیلم.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)نوید محمدزاده، محسن کیایی و سایر رفقا در حال بازیِ “پسره اينجا نشسته، گريه مي كنه، زاري مي كنه، از براي تو،.. ” و باقی ماجرا.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)ببعی و جیگر میهمانِ نمایشگاه بهاره افشاری بودند.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)آخرین تیر بر پیکر نیمه جان هنر نقاشی.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)تهمینه میلانی عکسی از دوران کودکی اش در کنار همکلاسی ها به اشتراک گذاشت. نفر دوم سمت چپ ایستاده که فقط کله اش مشخص است.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)جنس لمینیتِ دندان ها از چیست که در حالت ضدنور هم انقدر برق میزند؟! کرم شب تاب هم چنین درخششی ندارد!
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)سلفی عزیزان در یک مراسم خصوصی. محمد سلوکی، سیمین معتمدآریا، شهرزاد کمالزاده، سام درخشانی و همسر جان، سامان گوران و سایر عزیزان.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)مرتضی پورعلی گنجی خانواده اش را به جنگل معروف بامبو در ژاپن برده است. (به رویش نیاورید)
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)رویا نونهالی، یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم فجر در نشست وزیر ارشاد با برگزیدگان و دست اندرکاران جشنواره. امیدواریم خانم نونهالی دیگر دست به چنین اشتباه هایی نزند و محبوبیت خود را بیشتر از این زیر سوال نبرد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)نسیم ادبی خیلی خانم مهربان و دلسوزی است. در این حد مهربان که اگر یکی از دوستانش برای خطاطی کاغذ کم بیاورد، از صورتش مایه میگذارد.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)شبنم قلیخانی و شیوا ابراهیمی در پشت صحنه فیلم “محله مترسک ها” به کارگردانی آرش سنجابی است. فیلمی که برگرفته از روایت های داستانی کردستانِ عراق است.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)با این سلفی یهویی و تار از فلامک جنیدی و همسر عزیزش مطلب امروز را به پایان میبریم. ممنون از همراهی تان.
تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

 

مطالب مرتبط :

خبرهای جنجالی از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (214)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار داغ هنرمندان و بازیگران در شبکه های مجازی (212)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)

آخرین عکس بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (209)