پارس ناز پورتال

زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند

زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند

زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند

مدل های زیبا و معروف جهان همگی ملیتی برزیلی دارند که این قابل توجه است و زیبایی مردم برزیل را به رخ دنیا می کشد. شاید آدریانا لیما معروف ترین مدل های برزیلی باشد. حتما برای شما هم جالب است که با زیباترین زنان جهان که به عنوان برترین مانکن های دنیای مد و فشن نیز شناخته می شوند، آشنا شوید.

 

شاید شیوه زندگی، شاید هم آب و هوای برزیل است که اکسیر زیبایی را به خورد ساکنین این سرزمین می دهد. ویکتوریا سکرت هم باید ممنون برزیل باشد زیرا که معروف ترین مدل هایش متعلق به این کشورند.در اینجا زیباترین چهره های جهان که جزو برترین مدل های دنیای مد و فشن نیز هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

ژیزل بوندشن
مانکن برزیلی که طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان، با ارزش خالص 360 میلیون دلار، شناخته می شود. او روزانه 128000 دلار تنها از تبلیغات خود درآمد دارد. ژیزل از سال 2000 تا 2005 با لئوناردو دی کاپریو نامزد بود اما در نهایت در سال ۲۰۰۹ با تام بردی ازدواج کرد.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستنداو مدل برندهایی چون ویکتوریا سکرت، ورساچه، شنل، ژیوانشی، مارک جاکوبز و سالواتوره فراگامو است. این را هم بگوییم که او در اوایل حرفه اش، به دلیل بینی بزرگی که داشت، بارها از سوی طراحان مد و فشن رد شد اما گویا حالا همه چیز فرق کرده است.

 

الساندرا آمبروزیو
الساندرا آمبروزیو، مدل برزیلی، متولد ۱۱ آوریل ۱۹۸۱ است که بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت و خط «صورتی» این شرکت شناخته شده است. وی هم‌ اکنون جزو فرشته‌های ویکتوریا بوده و مدل برندهایی چون نکست، آرمانی اکسچینج، کریستین دیور و راف لورن می‌باشد.

زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستندآمبروزیو سفیر سازمان ملی ناسودبر فلج چندگانه آمریکا است. او از طرف وبسایت اسک‌من‌دات‌کام رتبه‌ی دوم «۹۹ زن جذاب سال ۲۰۰۸» را بدست آورده است. در سال ۲۰۱۲ مجله‌ی فوربز، آمبروزیو را ششمین مدل پر درآمد جهان معرفی و اعلام کرد که وی تنها در یک سال ۶٫۶ میلیون دلار درآمد داشته است.

 

ایزابل ژولارت
ایزابل ژولارت، مدل برزیلی، متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۸۴می‌باشد. وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی‌های ویکتوریا سکرت و آرمانی اکسچینج شناخته شده است. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ «فرشته‌ی ویکتوریا» بوده است.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستندایزابل در مدرسه دوران سختی را گذراند، زیرا همکلاسی هایش مدام او را به خاطر قدر بلند و گردن درازش مسخره می کردند طوری که به او لقب «زرافه» دادند.

 

آدریانا لیما
به گزارش پارس ناز آدریانا لیما مدل برزیلی است که بیشتر شهرتش را در سال ۲۰۰۰ به عنوان مدل فرشته های ویکتوریا سکرت و لوازم آرایشی میبلین بدست آورد. در سن ۱۵ سالگی، او در مسابقه فورد توانست جایگاه اول «بهترین مدل برزیل» را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترین مدل جهان توانست جایگاه دوم را کسب کند و به عنوان دومین سوپر مدل پولدار جهان، با درآمدی حدود 9 میلیون دلار در سال 2015 شناخته شود.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستندفعالیت هایی که او تا به حال داشته بیشتر با برندهایی چون ورساچه، مارک جاکوبز، اچ اند ام، ویکتوریا سکرت، بالمین و غیره بوده است.او در ژوئن ۲۰۰۸ با مارکو یاریچ بازیکن ان‌بی‌ای ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر بود. آدریانا فعالیت‌های خیریه بسیاری نیز انجام داده است.

 

ایزابل فونتانا
ایزابل فونتانا، مدل برزیلی، متولد سال 1983 می باشد که تاکنون با برندهای مطرحی چون کلوین کلاین، هرمس، بالمین و غیره همکاری کرده است.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستنداو با 3 میلیون دلار درآمد در سال گذشته، در جایگاه پر درآمدترین مانکن های دنیا جای گرفته است.

 

مارلون تیکسرا
مارلون تیکسرا متولد 1991، زیباترین مدل جهان انتخاب شده است. او تاکنون با برندهای لوکسی چون آرمانی، دولچه گابانا، روبرتو کاوالی، ژان پل گوتیه، دیور و … همکاری کرده است.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستندشاید ندانید اما او حرفه مادلینگ را مدیون مادربزرگ اش است که او را به یکی از دوستان خانوادگی اش که مدیر مد و فشن بود معرفی کرد.

 

لیاس ریبیرو
لیاس ریبیرو، متولد 1990، مدل برزیلی است که از سال 2015 به خانواده مدل های ویکتوریا سکرت پیوست.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستنداو با برندهایی چون مارک جاکوبز، رالف لورن، ورساچه، ورا ونگ و غیره همکری کرده است. شاید تعجب کنید اما او یک پسر 7 ساله دارد.

 

آنا بیتریز
آنا بیتریز یکی دیگر از مدل های محبوب ویکتوریا سکرت و ولنتینو است. از تجربیات گذشته او در زمینه مادلینگ می توان به ولنتینو، دیور، شنل، گوچی و .. اشاره کرد. او در سال 2015 ازدواج کرد.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستنددر مراسم عروسی او دیگر مدل های ویکتوریا سیکرت نیز به عنوان میهمان حضور داشتند.

 

کارولین ترنتینی
کارولین ترنتینی متولد ۶ جولای ۱۹۸۷، یک مدل برزیلی است. او به داشتن موهای ابریشمی شهرت داد. برندهایی که تا کنون با او همکاری کرده اند، مارک جاکوبز، دی کی ان وای، دولچه گابانا و… است.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستندشاید برایتان جالب باشد که بدانید، استعداد او و ژیزل بوندشن توسط یک نفر، یکی از مدیران مد و فشن، کشف شده است.

 

فرانسیسکو لاچوسکی
فرانسیسکو لاچوسکی متولد 1991، مدل برزیلی است که معتقد است نباید از جذابیت ظاهری غافل شد. او تا کنون با برندهای مطرحی چون تامی هایلفیگ، بالمین، گپ، ژان پل گوتیه، اترو و غیره همکاری کرده است.
زیباترین سوپر مدل های دنیا همگی برزیلی هستند

همسر او نیز یک مدل فرانسوی- کانادایی است. او اکنون یک پسر دو ساله دارد و به زودی صاحب پسر دیگری نیز خواهد شد.