پارس ناز پورتال

اختلاف سنی 54 ساله آل پاچینو و همسرش نور الفلاح

مجموعه : اخبار سینما
اختلاف سنی 54 ساله آل پاچینو و همسرش نور الفلاح

اختلاف سنی 54 ساله آل پاچینو و همسرش نور الفلاح 

اختلاف سنی 54 ساله آل پاچینو و همسرش نور الفلاح بالاخره دردسرساز شد. همسر آل پاچینو که بیش از نیم قرن! از او کوچکتر است درخواست داده تا حضانت فرزند کوچک شان را به عهده بگیرد. آل پاچینو و همسرش که همیشه در حاشیه بودند، این بار نتوانستند از دست رسانه ها فرار کنند. ما در ادامه به معرفی این زوج مشهور و همچنین حواشی زندگی آنها پرداخته ایم.

 

بیوگرافی نور الفلاح همسر آل پاچینو

نور الفلاح (زاده ۲ دسامبر ۱۹۹۳) تهیه‌کننده تلویزیون و فیلم کویتی/آمریکایی اهل بورلی هیلز، کالیفرنیا است. او پس از رابطه با نامزد سابقش مایک جگر (خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده انگلیسی) به شهرت رسید. این تهیه کننده 29 ساله با جگر خواننده مشهور، در حالی که در سال 2017 در تور پاریس بود ملاقات کرد.

اختلاف سنی 54 ساله آل پاچینو و همسرش

به گفته یک منبع، نور از طریق برت رتنر (کارگردان و تهیه کننده آمریکایی) با جگر آشنا شد. علاوه بر این، مایک حدود 73 سال سن داشت که با نور الفلاح آشنا شد. نور الفلاح در همان زمان، با کلینت ایستوود در هات اسپات کریگ در لس آنجلس عکس گرفته بود. او بازیگر، فیلمساز، موسیقی دان و شخصیت سیاسی 88 ساله آمریکایی است.

 

بسیاری از منابع رسانه ای ادعا می کردند که آنها با هم قرار می گذارند. با این حال، نور ادعا کرد که کلینت فقط یک دوست خانوادگی است. پیش از این، ایستوود رابطه عاشقانه ای با زنی به نام کریستینا ساندرا داشت. پس از تمام این روابط، او سرانجام با آل پاچینو دیده است. آنها رابطه عاشقانه ای را شروع کردند و حتی صاحب یک فرزند هم شده اند.

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه مهیج با آل پاچینو بازیگر 74 ساله هالیوودی

 

حواشی زندگی آل پاچینو و همسرش نور الفلاح

همسر جدید آل پاچینو نور الفلاح گفته است که تصمیم جدی در مورد فرزندش حضانت می گیرد. فقط 3 ماه پیش بود که پسرشان رومن متولد شد. نور الفلاح، همسر آل پاچینو، توضیح داده که: اقدامات شدیدی در مورد آینده فرزندشان انجام می دهد که باعث تقسیم اینترنت در بین آنها هم شده است. ستاره 83 ساله فیلم صورت زخمی، و تهیه کننده فیلم 29 ساله از سال 2022 رابطه عاشقانه ای با هم داشتند.

بیوگرافی نور الفلاح همسر آل پاچینو

اوایل رابطه شان، به نظر می رسید که پیوند آنها قوی تر از دهه ها اختلاف سنی بین آنها بوده است. در واقع، در آن زمان، یکی از آشنایان این زوج خاطرنشان کرده بود: او مدت زیادی با آل بوده است. آنها خیلی خوب با هم کار می کنند. حتی اگر آل پاچینو از پدر نور الفلاح هم بزرگتر باشد، به نظر نمی رسد فاصله سنی مشکلی در زندگی شان ایجاد کند.

 

بیشتر بخوانید: 10 زن و شوهر معروف هالیوودی با اختلاف سن بالا + عکس

 

چرا همسر آل پاچینو درخواست حضانت داد؟

در 6 ژوئن 2023 آل پایچنو برای چهارمین بار پدر شد. این بازیگر افسانه ای هالیوود هیجان خود را ابراز کرد و گفت: این تولد در این زمان واقعاً خاص است. اما علیرغم اینکه آل پاچینو از این رویداد بزرگ هیجان زده بود، گزارش شد که آل از دوست دخترش نور درخواست آزمایش پدری کرده بود. زیرا فکر می کرد به دلیل مشکل پزشکی مشکل ناباروری دارد.

استوری همسر آل پاچینو

اکنون گزارش شده است که نور الفلاح برای حضانت کامل پسرشان رومن درخواست داده است. همچنین، او درخواست کرده است که این بازیگر “برخورد معقول” با این مسئله داشته باشد. با این حال، اسناد دادگاه از تمایل زن جوان برای اعطای حضانت قانونی مشترک رومن به این ستاره سینما هم فاش شد.

 

این ترتیب این مورد، آل پاچینو را قادر می سازد تا در تصمیم گیری های حیاتی مربوط به تربیت کودک، از جمله مسائل مربوط به آموزش، درمان پزشکی و موارد دیگر نقش داشته باشد. آل پاچینو اولین سلبریتی نیست که در سنین کهنسالی پدر شده است. افراد مشهور زیادی بوده اند که سنین بالا صاحب فرزند شده اند.

 

بیشتر بخوانید: مروری بر بهترین فیلم های آل پاچینو اسطوره بازیگری

 

نکات جالب درمورد نور الفلاح همسر آل پاچینو

باید بگوییم که خانم افلاح یک خواهر کوچکتر به نام رمی الفلاح دارد. او از مدرسه تئاتر، فیلم و تلویزیون UCLA فارغ التحصیل شده و همچنین در دانشکده هنرهای سینمایی USC تحصیل کرده است. خانم الفلاح در سال 2014 اولین فیلم خود را با نام “خیابان های زندگی” تولید کرد. این فیلم یک مستند آگاهی بخش درباره بی خانمان ها بود.

آل پاچینو و نورالفلاح همسر جدیدش

وی با دوست پسر “نیکلاس برگروئن” هم رابطه داشته است. نور حتی تصاویری با او در اکانت اینستاگرامش منتشر کرد. در دسامبر 2018، این تهیه کننده مشهور، از مایک جگر جدا شد. خانم نور الفلاح دارای قد 5 فوت و 7 اینچ (170 سانتی متر) و وزن تقریباً 54 کیلوگرم (119 پوند) است. او از مهمانی و گذراندن با دوستان و خانواده لذت می برد.

 

باید بگوییم که، این تهیه کننده همچنین فالوورهای خود را با زندگی شخصی خود در شبکه های اجتماعی سرگرم می کند. ارزش خالص نور الفلاح بیش از 1 میلیون دلار آمریکا برآورد شده است. نور الفلاح همچنین عاشق سفر و گشت و گذار در نقاط مختلف جهان است. جالب است بدانید که او می تواند پیانو هم بنوازد.