پارس ناز پورتال

اولین قرار ملاقات با دختر و نکاتی که باید به یاد داشته باشید!

اولین قرار ملاقات با دختر و نکاتی که باید به یاد داشته باشید!

نکات اولین قرار ملاقات با دختر 

در این مطلب، با چند نکته در اولین قرار ملاقات با دختر مورد علاقه آشنا می شویم. بنابراین بالاخره موفق شدید و دختر مورد علاثه خود را برای قرار ملاقات دعوت کردید. تبریک می گویم! قسمت سخت زمانی فرا می رسد که باید برای قرار ملاقات خود برنامه ای ایجاد کنید. البته ممکن است کمی استرس داشته باشید. اگرچه کاملاً طبیعی است، اما اکنون زمان آن است که عمل کنید، نه اینکه نگران باشید.

 

ایجاد یک تاریخ عالی برای قرار ملاقات با دختر مهم است، اما لازم است در مورد مراحل بعدی خود با دقت فکر کنید. وقتی ایده‌هایتان تمام شد یا می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید تا دختری را که ملاقات کرده‌اید تحت تأثیر قرار دهید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برخلاف تصور رایج، رفتن به گران‌ترین رستوران و خوردن غذاهای لاکچری بهترین استراتژی نیست. در این مقاله، ما چند نکته را فهرست می کنیم.

 

1. برای اولین قرار عاشقانه خود برنامه ریزی کنید

از آنجایی که اولین برداشت از همه مهمتر است، باید درمورد تاریخ قرار ملاقات خود فکر کنید. اولین ترفند این است که چیزی را پیدا کنید که در نگاه اول علایق مشترک شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال، اگر می‌دانید که دخترتان معماری را دوست دارد، پیشنهاد کنید به چشمگیرترین ساختمان شهر بروید. اگر او اهل غذا خوردن است، می توانید او را به یکی از بهترین رستوران های شهر ببرید.

اولین قرار ملاقات با دختر و نکاتی که باید به یاد داشته باشید!

بدیهی است که شما می خواهید معتبر باشید. بنابراین باور داشته باشید که تاریخ شما تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت، اما همچنین بسیار مهم است که به تجربه تاریخ مورد نظر خود هم فکر کنید. علاوه بر آن شما باید برنامه ریزی های دیگری هم داشته باشید. مثلا اینکه درمورد اولین مکان برای قرار ملاقات خود اطلاعات کسب کنید. سپس می توانید با ارائه اطلاعات در حین قرار، دختر مورد علاقه تان را تحت تاثیر قرار دهید.

 

2. برای اولین قرارتان وقت شناس باشید

صادقانه بگویم، این نکته ساده است، اما افراد زیادی هستند که وقتی می خواهند کسی را تحت تأثیر قرار دهند، آن را فراموش می کنند. هنگامی که دوست دختر خود را برای قرار ملاقات دعوت می کنید، با حضور به موقع به او نشان دهید که چقدر از وقت او قدردانی می کنید. این مودبانه است و نشان می دهد که به او احترام می گذارید که حتما برای او هم بسیار جذاب خواهد بود.

 

3. دختر مورد علاقه تان را به فضای باز ببرید

سعی کنید در قرارتان وی را بیرون ببرید؛ مثلا می توانید به یک شهر بازی بروید یا برای پیک نیک جایی را در نظر بگیرید. البته به هیچ وجه لازم نیست که شهر را ترک کنید. این یک راه عالی برای نزدیک شدن بدون صرف هزینه زیاد است. بعلاوه، در حین لذت بردن از فضای باز، بیشتر در مورد علایق و سرگرمی های یکدیگر یاد خواهید گرفت. همچنین فضای باز می تواند استرس شما را کاهش دهد.

 

4. مودب، خونسرد و آرام باشید

اگر طرفدار برنامه ریزی نیستید و ترجیح می دهید برای قرار خود برنامه ریزی نکنید، ما شما را سرزنش نمی کنیم. با این حال، هنوز باید به یاد داشته باشید که آرام و خونسرد بمانید و از هر دقیقه ملاقات خود لذت ببرید. اگر مدام استرس داشته باشید که بعداً چه کاری انجام دهید یا قرار ملاقات تان چگونه خواهد بود، بدیهی است که دختر متوجه آن خواهد شد و در نهایت خسته می شود. بنابراین، آرام باشید و از این روند لذت ببرید.

 

5. در مورد تاریخ اولین قرارتان صحبت کنید

این یکی از نکات ضروری برای تحت تاثیر قرار دادن یک دختر در اولین قرار ملاقات است. اگر می خواهید قرارتان موفقیت آمیز باشد، باید از قبل در مورد آن صحبت کنید. با پرسیدن نظر دوستانتان یا اینکه به سادگی از او بپرسید که دوست دارد در طول قرار ملاقات شما چه چیزهایی را ببیند یا چه کارهایی را انجام دهد، از انتخاب خود مطمئن خواهید شد و زیاد نگران جزئیات آن نخواهید بود.

اولین قرار ملاقات با دختر و نکاتی که باید به یاد داشته باشید!

همچنین این نشان می دهد که شما واقعاً به نحوه انتخاب تاریخ اولین قرار ملاقات عاشقانه تان اهمیت می دهید. برخی آن را به عنوان یک ضعف در نظر می گیرند، اما این کار مزایای بیشتری نسبت به معایب اش دارد. بنابراین می توانید از دختر مورد علاقه تان بخواهید که درمورد اولین قرار عاشقانه با شما همفکری کند. این نشانه ضعف نیست، بلکه نشان می دهد شما او را محترم و مهم می شمارید.

 

6. خلاق و ایده پرداز باشید

اکثر زنان مدرن از جاهای تکراری یا به بیان ساده (خز) خسته شده اند و معمولا چیزی متفاوت و اصلی را ترجیح می دهند. حتی اگر دوست دختر شما ایده اولین قرار را به اندازه شما دوست نداشته باشد، اما او مطمئناً آن را برای همیشه به یاد خواهد آورد و از اینکه شما کار خاصی برای او انجام داده اید قدردانی می کند. توصیه می‌کنیم برای برخی از ایده‌ به دنبال تاریخ های هیجان‌انگیز باشید.

 

7. صادق باشید و نقش بازی نکنید

شما باید در اولین قرار ملاقات خود با یک فرد جدید صادق باشید زیرا بسیار مهم است که او بفهمد از رابطه احتمالی با شما آینده در چه انتظاراتی می تواند داشته باشد. حتی اگر او مستقیماً از شما نپرسد که: آیا می تواند انتظار ملاقات دیگری از شما داشته باشد (و به احتمال زیاد او چنین نخواهد کرد)، مطمئن شوید که او می داند که این یک تجربه عالی برای هر دوی شما بوده است.

اولین قرار ملاقات با دختر و نکاتی که باید به یاد داشته باشید!

نکته دیگر این است که صداقت در اولین قرار ملاقات می تواند باعث ایجاد اعتماد بین دو نفر شود که برای هر نوع رابطه ای به طور کلی بسیار مهم است. دعوت از دختری که دوستش دارید یک چیز است و ملاقات با وی تضمین می کند که آیا او در طول این جلسه اوقات خوبی را سپری می کند یا خیر. اولین قرار با دختر معمولا بیشترین دردسر را ایجاد می کند.

 

به هر حال، شما فقط یک فرصت دارید تا اولین تاثیر را بگذارید و احتمالاً می خواهید همه چیز به خوبی انجام شود. متأسفانه همیشه هم اینطور نیست. شما احتمالاً خودتان قسمت نسبتاً زیادی از اولین قرارهای فاجعه بار را تجربه کرده اید. اما نکاتی که در بالا ذکر کردیم به شما کمک می کند تا در اولین قرار ملاقات هر دختری را تحت تاثیر قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که دفعه بعد که دختری را برای قرار ملاقات دعوت می کنید همه چیز خوب پیش می رود.