پارس ناز پورتال

خرید نیم ست طلا قسطی

خرید نیم ست طلا قسطی

امکان خرید نیم ست طلا قسطی از گالری اورو وجود دارد؟ آیا می‌توان از این فروشگاه طلای قسطی خرید؟ امروز قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و در همین ابتدا بدانید که جواب آن‌ها “بله” است.

 

فروشگاه اورو در جدیدترین اقدام خود 4 طرح خرید اقساطی برای مشتریان فراهم کرده تا آن‌ها راحت‌تر از پیش بتوانند محصولات مورد علاقه‌شان را تهیه کنند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه باید این خرید را انجام داد تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

چه راه‌هایی برای خرید ست طلا قسطی از اورو وجود دارد؟

 

مجموعه اورو گالری همواره تلاش کرده تا تجربه متفاوت و خاص برای مشتریان رقم بزند. به‌همین واسطه خانواده اورو به‌لطف شما هر روز بزرگ‌تر و موفق‌تر شد.

 

در همین راستا گالری برای پاسخ‌دهی به نیاز مشتریان امکان خرید اقساطی را فراهم کرد. از امروز شما می‌توانید از گالری گردنبند طلا، دستبند طلا، انگشتر طلا و نیم ست طلا قسطی بخرید.

 

تمام محصولات اورو گالری اکنون با بهترین اقساط در سبد خرید شما است. از امروز می‌توانید نیم‌ست‌های صورت فلکی معروف اورو را به‌صورت قسطی بخرید. در ادامه درباره شرایط خرید از این گالری به شما توضیحات بیشتری خواهیم داد.

خرید نیم ست طلا قسطی با بانک آینده

خرید نیم ست طلا قسطی با بانک آینده

گالری اورو همکاری با بانک آینده را از طریق طرح طراوت آغاز کرد و حالا امکان خرید نیم ست طلا اقساطی با این طرح وجود دارد.

 

خرید طلا و جواهرات در این طرح تا سقف 70میلیون تومان خواهد بود و بازپرداختی 6 تا 36 ماهه خواهد داشت. به جرأت می‌توانیم بگوییم که این طرح یکی از کم‌کارمزدترین طرح‌های موجود برای خرید قسطی طلا در ایران است.

 

چگونه می‌توانیم به کمک بانک آینده طلا قسطی بخریم؟

 

3 راه مختلف برای استفاده از این شرایط وجود دارد. این 3 راه عبارت‌اند از:

 

  • مراجعه به سامانه سمتا
  • مراجعه به پیشخوان مجازی
  • مراجعه به شعب بانک آینده

 

شما باید برای استفاده از این اعتبار از طریق یکی از روش‌های معرفی‌شده درخواست ثبت کنید. پس از تایید اعتبار شما در کیف پول همراه کارت آینده شارژ خواهد شد و حالا می‌توانید با مراجعه حضوری به شعب اورو از این فروشگاه خرید کنید.

 

نحوه بازپرداخت و شیوه آن در زمان ثبت درخواست به شما توضیح داده خواهد شد و شما نیز می‌توانید بازه بازپرداخت را مشخص کنید. یک ماه پس از پایان مهلت خرید قسط‌ها شروع می‌شوند.

 

3 بازه زمانی یک‌ماهه، دوماهه و سه‌ماهه برای بازپرداخت در اختیار شما است. اگر هم سوالات بیشتری دارید پشتیبانی بانک آینده می‌تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند.

 

خرید نیم ست طلا قسطی با ازکی وام

امکان خرید نیم ست طلا قسطی و دیگر محصولات گالری اورو از طریق ازکی وام نیز برای شما فراهم است. برای استفاده از این تسهیلات باید به سایت ازکی وام مراجعه و سپس در این وبسایت ثبت نام کنید. پس از نام‌نویسی مراحل اعتبارسنجی رخ خواهد داد.

 

پس از این‌که اعتبار شما در ازکی وام تایید شد اجازه دارید که مدارک را بارگذاری کنید. پس از تحویل مدارک قرارداد بین شما و ازکی وام منعقد می‌شود و به موجب آن شما اعتبار خود را می‌توانید دریافت خواهید کرد.

 

سپس کافی‌است به وبسایت گالری اورو مراجعه کنید و پس از انتخاب طلای خود و ثبت سفارش آن در هنگام پرداخت گزینه پرداخت با اعتبار ازکی وام را وارد کنید.

خرید اعتباری نیم ست طلا با نسیبا

البته می‌توانید این خرید را به‌شکل حضوری هم به اتمام برسانید. توجه داشته باشید که قوانین ازکی وام توسط خود یک شرکت وضع می‌شود و ارتباطی با فروشگاه طلا اورو ندارد.

 

خرید اعتباری نیم ست طلا با نسیبا

برای خرید نیم ست طلا قسطی 2 روش به شما معرفی کردیم و حالا قصد داریم آخرین روش را به شما معرفی کنیم.اگر شرایط طرح‌های قبلی مورد پسند شما نبود طرح نسیبا از بانک ملت نیز در اختیار شما است و از طریق این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان طلا به‌صورت قسطی بخرید. برای انجام این روش نیز باید مدارک شما بارگذاری شود.

 

براساس ادعای خود بانک و نظرات کاربران تایید این مدارک در کمتر از 72 ساعت انجام خواهد شد. مراحل خرید طلا قسطی با طرح نسیبا تقریبا مشابه طرح‌های پیشین جلو خواهد رفت.شما می‌توانید پس از دریافت اعتبار به‌صورت آنلاین یا حضوری از گالری اورو خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 

انواع نیم ست طلا گالری اورو

فروشگاه طلا و جواهر اورو چندین کالکشن دارد. این برند طلا و جواهر در سال گذشته محصولات پر فروش خود را به صورت ست و نیم ست طلا نیز ازائه کرد که با استقبال بالایی مواجه شد. نیم ست طلا کارتیه / نیم ست طلا طرح گل و نیم ست های طلا کالکشن صورت فلکی ماه های سال از جذابت ترین های آن بود.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به شما گفتیم که چگونه می‌توان از فروشگاه اورو نیم ست طلا قسطی خرید. محصولات دیگری هم در این گالری موجود هستند که همگی آن‌ها با استفاده از اعتبار‌های قسطی قابل تهیه خواهند بود.گالری اورو همواره سعی داشته تا با استفاده از روش‌های نوین امکان خرید محصولاتش را برای کاربران بیشتری فراهم کند.

 

در همین راستا این گالری با 4 طرح نوین وام همکاری داشته تا خریداران آزادی عمل داشته باشند و بتوانند از هر پلتفرمی که مد نظر دارند وام خود را تهیه کنند. شرایط اخذ این وام‌ها نیز ساده و با کمترین زحمت است. پس از این فرصت استفاده کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.