پارس ناز پورتال

عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 1402 + حقایق جالب درباره متولدین بهمن

عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 1402 + حقایق جالب درباره متولدین بهمن

عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 

دراین پست، گالری عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها را مرور می‌کنیم. بار دیگر وارد بهمن ماه شده ایم، ماهی کـه بـه ماه سرد و بی روح مشهور اسـت. متولدین بهمن ماه دارای روحیه بـه شدت خشن، زودرنج و دمدمی مزاج می باشند. انها تنها با بهمن ماهی ها رابطه خوبی داشته و با متولدین دیگر ماه ها، میانه خوبی ندارند. مـا در ادامه گالری تصاویر تبریک تولد بهمن ماهی ها رابه اشتراک گذاشته ایم.

 

عکس نوشته تولد بهمن ماهی مبارک

عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 

گالری عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 

انواع عکس نوشته تولد بهمن ماهی ها 

حقایق جالب درباره بهمن ماهی ها

متولدین ماه بهمن، خودکفا، بخود مطمئن، تا حدی غیرقابل پیش‌بینی، باگذشت و دارای عمر طولانی هستند. انها طبیعت را دوست دارند و سفر و زندگی جمعی رابه هر چیزی ترجیح میدهند. از دیگر ویژگی‌هاي متولدین بهمن میتوان بـه مسئولیت‌پذیری، کنجکاوی، تیزبین بودن، اهل صرفه‌جویی و دارای روحیه شاد اشاره کرد.

عکس پروفایل بهمن ماهی ها

عکس پروفایل بهمنیا

عکس پروفایل تولد بهمن ماهی

بعضی از بهمن ماهی‌ها یک دنده هستند اما در عوض قابل اعتماد و امانت‌دارند ودر حل مشکلات هم اغلب موفق ظاهر میشوند. بهمنی‌ها برای این کـه احساس رضایت در زندگی داشته باشند، بـه همسری ماجراجو و اهل مخاطره نیاز دارند. وگرنه غمگین و افسرده می شوند. از این کـه در علت هر ماجرایی کنجکاوی کنند، لذت می برند. پس خیلی از سؤالات و پیگیری‌هایشان ناراحت نشوید.

پروفایل بهمن ماهی ها

عکس نوشته بهمن ماهی

عکس نوشته خصوصیات بهمن ماهی

متولدین این ماه از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت میبرند و دوست دارند کـه گاه و بیگاه غافلگیر شوند. آن ها از صحبت و رفت و آمد لذت میبرند. نسبت بـه بهمنی‌ها خیلی سخت‌گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خودرا گم می کنند. یک بهمنی، ممکن اسـت گاهی سر بـه هوا و دمدمی باشد. دریک کلام باید گفت متولد ماه بهمن را نمی توان را یک جا بند کرد.

 

بیشتر بخوانید: پروفایل بهمن ماهی ها «عکس ها و متن های جدید برای تولد بهمن ماه»

 

نمادهای ماه تولد بهمن چیست؟

شعار: مـن متحول میکنم

عنصر وجود: هوا

سنگ خوش یمن: آماتیست

متولد: با آرمان ایده آلیستی

نماد: مرد و دلو

ستاره حاکم: اورانوس

شخصیت: ثابت

فلز وجود: اورانیوم

رنگ محبوب: آبی آسمانی

شماره خوش‌یمن: ۴

گل محبوب: نرگس

روز مبارک: شنبه

عکس نوشته تبریک تولد متولدین بهمن

بهمن ماهی جان تولدت مبارک

تولدت مبارک بهمن ماهی

این افراد بسیار خوش‌مشرب هستند و خیلی خوب می توانند اطرافیان را سرگرم کنند. بهمین دلیل در جمع‌ها می‌درخشند. البته توجه داشته باشید کـه در عین حال کـه خوش رفت و آمد هستند، ممکن اسـت گاهی جاذبه اجتماعی نداشته باشند. چون اغلب منطقی رفتار میکنند. عنصر هوا چندان وفادار و سرسپرده نیست و همین امر در روابط عاطفی برای او مشکلاتی پدید می‌آورد. این افراد اصولا بـه سنت بی‌اعتنا هستند.

 

بیشتر بخوانید: عکس و متن تبریک تولد بهمن ماهی ها | من یه بهمن ماهی خاصم

 

عنصر وجودی بهمن ماهی ها

بر اساس نماد ماه تولد بهمن، عنصر وجود متولد ماه بهمن هواست. هوا یک لحظه آرامش ندارد و دائم در حرکت اسـت؛ ذهن فردی کـه عنصر وجودش هواست نیز بهمین صورت اسـت. البته، جالب اینجاست کـه هوا متمرکزتر از بقیه عنصرهای وجود اسـت. بـه طوریکه متولدین بهمن کـه عنصر وجودشان هواست، می توانند در لحظه تصمیم گیری و بهترین راهکار را برای هر مشکل سختی پیدا کنند.

دختر و پسر بهمن ماهی

عکس استوری بهمن ماهی

عکس من بهمن ماهی ام

کسانی کـه عنصر وجودشان هواست، بسیار دوراندیش هستند و چشم ‌انداز وسیعی از اهداف و برنامه‌هاي خود دارند. اما خیلی سریع هم میتوانند تغییر موضع دهند. در حالیکه عده اي از متولدین این عنصر منطقی، باهوش و خوش برخورد هستند، شماری دیگر ممکن اسـت گیج و سرد باشند. این اشخاص در انجام چند کار هم‌زمان مهارت بسیار بالایی دارند.

عکس پروفایل متولد بهمن ماه

عکس پروفایل بهمن ماه نزدیک است

استوری بهمن ماهی ها

اما در عین حال، بسیار سریع هم حواسشان پرت می شود. این در مورد بهمن ماهی‌ها هم مصداق دارد. بهمنی‌هایي کـه هوا وجودشان را تشکیل داده، با این کـه قدرت انجام چند کار هم‌زمان را دارد اما بهترین نتیجه را زمانی بدست می‌آورند کـه فقط روی یک موضوع واحد تمرکز می کنند. ودر آخر هم باید بگوییم کـه برای مطالعه پست هاي بیشتر، میتوانید بـه لینک هاي پیشنهاد مـا مراجعه کنید.